Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 21:49   #1
Refresh
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 25
Refresh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Den var utrolig fin!! Akkurat min smak
Pris??

Refresh er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 08:21   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.

Den var utrolig fin!! Akkurat min smak
Pris??

900,- på Lene V.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 12:40   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Den kikka jeg å på Nabojenta! hihi..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 15:00   #4
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har bestilt denne i dag. Synes den var sååå søøøøt.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 15:01   #5
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Øhh...litt stort bilde men.....

Kula er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 18:12   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har bestilt denne i dag. Synes den var sååå søøøøt.

Den kjolen har jeg jo på lista mi over mulige "bryllupskjoler"
Den ser så fin ut!
Den har den visst på Lene V.
Må få se den på når du får den!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 09:00   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den kjolen har jeg jo på lista mi over mulige "bryllupskjoler"
Den ser så fin ut!
Den har den visst på Lene V.
Må få se den på når du får den!

Har de den der?? Hvorfor i himmelens navn bestilte jeg den fra Danmark da??? Ja ja.. Synd jeg ikke spurte en venninne av meg om dette da, siden hun "eier" en Lene V butikk.

Ja det var vel du som la ut denne linken og denne kjolen i en annen tråd. Jeg synes den var utrolig flott.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 19:35   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har Odd Molly-strikkekjolen i både blått og kitt :deler:

Men vurderer å selge den kittfargede... blir liksom litt mye å ha to.

Men nyyydelige kjoler begge to.

Jaja. Best som jeg trodde at jeg var litt spesiell, liksom

da har jeg samme kjole som Missa, Trulte, Angelique,...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 19:56   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jaja. Best som jeg trodde at jeg var litt spesiell, liksom

da har jeg samme kjole som Missa, Trulte, Angelique,...

Vi har nok veldig veldig lik smak

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 21:15   #10
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jaja. Best som jeg trodde at jeg var litt spesiell, liksom

da har jeg samme kjole som Missa, Trulte, Angelique,...

og meg

morgana er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 21:19   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

og meg

Og nikki...
Men hun ville visst selge sin, og ikke være med i kjolegjengen.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 21:20   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og nikki...
Men hun ville visst selge sin, og ikke være med i kjolegjengen.

Hun har ikke den lenger, for det er den som er min

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 20:19   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Har bestilt til lille Ane.. som mest sannsynlig blir født i påska (tantebarn)



På salg tli 149 kr.

Samt denne til Hannah:



Til 199.

Tilbud

Hadde også kjempelyst på denne..
Men de hadde enten str 90 eller 130




__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 19:53   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Venter spent på å få denne i postkassa:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 20:23   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Angelique - den var nyddelig! Kjempefin! Hadde de mye å velge mellom i belter? Trenger det veldig - slankekuren virker nemlig!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 21:15   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Angelique - den var nyddelig! Kjempefin! Hadde de mye å velge mellom i belter? Trenger det veldig - slankekuren virker nemlig!

Ja både smale og litt bredere
Jeg kjøpte det bredeste, helt vanlig bredde og ganske klassisk
Skal ta bilde imorgen jeg

De hadde forresten et mye større utvalg i klær enn Zant.Utrolig mye fint

Skulle sett alle de forskjellige veskemodellene og fargene
De hadde minst tre ganger så mange vesker som Zant

Så flink du har vært Missa , men for å være absolutt helt ærlig, så er du veldig fin akkurat slik du er nå altså!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 22:12   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.


De hadde forresten et mye større utvalg i klær enn Zant.

(...)

Så flink du har vært Missa , men for å være absolutt helt ærlig, så er du veldig fin akkurat slik du er nå altså!

Det er nå ikke sååå mange kilo akkurat da - 3-4 kanskje? Men når buksene allerede er for vide i livet så hjelper det ikke akkurat - og et belte er enklere enn å kjøpe ny bukse. Billigere også. Eller det kommer jo helt an på beltet forresten...

Gjett hvor jeg skal ta en tur på lørdag, da!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 21:17   #18
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den veska var enda finere enn den du opprinnelig ønsket deg (for det er vel ikke den samme?). Da slipper du jo å reise til Sandefjord på lørdag...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 21:20   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den veska var enda finere enn den du opprinnelig ønsket deg (for det er vel ikke den samme?). Da slipper du jo å reise til Sandefjord på lørdag...

Ja de er det, og fargen er mye lettere å kombinere med andre beigefarger

Ja slipper å kjøre helt til Sandefjord, stopper i Holmestrand hos moren min på lørdag
Har shoppet fra meg på en stund nå nemlig

Kjøpte en MJ bluse og Mj singlet også (men det var den en venninne som fikset fra det store utland)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 18:16   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Bestilte dette fra Net-a-Porter imorges





Var på salg
Jakken kom på 85,11£ og skoene på 89,36£ , egentlig kjempebillig
Skatter,shipping,avgifter etc kommer i tillegg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no