Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-11, 19:32   #881
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg falt for denne. I tenårene hadde jeg noe tilsvarende, dvs svart chiffon med rysjer foran, som var noe som mamma hadde brukt i sin tid.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 13-07-11, 19:40   #882
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.655
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Salg på Brandos.no:

Art:


+ noen sølvgrå Sketchers som jeg ikke finner igjen. Sikkert utsolgt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 13-07-11, 21:16   #883
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Ramla innom en butikk med 50% på noen Fly London sko, kom ut med disse:



Hadde lyst på disse også, men måtte begrense meg litt da.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 13-07-11, 21:28   #884
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Å, spoon! - Butikk i nærheten av barteby eller en plass på ferie? De nederste ønske rjeg meg veldig, nemlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 13-07-11, 21:34   #885
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Stjørdal seff! Winger på Torgkvartalet. Nesten så jeg vurderer å kjøre innom og kjøpe de andre i morgen. Sto jo og vurderte å kjøpe de i forrige uke, men da var de til full pris. Blir jo to for en det.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 10:11   #886
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg kjøpte disse i går.



Og så siklet jeg litt på disse:



Jeg får ikke helt bestemt meg for om er litt rare - eller om jeg skal stikke innom og prøve de etter jobb

__________________
Pippa

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 21:17   #887
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Dagens e-bay-handel:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 21:28   #888
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Den var LEKKER, Dronningen!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 22:51   #889
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.002
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

I dag har jeg kjøpt masse, men jeg har ikke bilder:
Tunika fra Whyred
Kort kjole i merinoull fra Filippa K
Langermet tynn topp fra Designers Remix
olivenfarget knyttebelte i skinn fra Designers Remix
svart tights fra PartTwo

Alt kom på 1850 kroner, så nå har jeg litt nye klær i skapet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 15-07-11, 12:08   #890
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11


En Nakamura nitro 6.0.



Og nytt sete (det hvite nederst til venstre)

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 15-07-11, 22:22   #891
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg hastet forbi en skobutikk, og så disse på salg.. Det tok sånn ca ett minutt før jeg hadde dem i posen

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 15-07-11, 23:27   #892
Tuva Birgitte
Aktiv
 
Tuva Birgitte sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Innlegg: 160
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

I dag har jeg tatt helt av på nettshopping. Her er noe av det jeg snart får i posten:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cream-michela-tunic-61166.aspx.jpg (51,5 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg cream-bellis-blouse-61443-sk.aspx.jpg (97,0 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Cream_Front_09_april_2011.jpg (41,6 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg cream-sabina-dress-61265.aspx.jpg (47,2 KB, 11 visninger)
Tuva Birgitte er ikke aktiv  
Gammel 15-07-11, 23:29   #893
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Tuva Birgitte, her.

I dag har jeg tatt helt av på nettshopping. Her er noe av det jeg snart får i posten:

Kjermpefine. Salg noe sted?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 15-07-11, 23:34   #894
Tuva Birgitte
Aktiv
 
Tuva Birgitte sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Innlegg: 160
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kjermpefine. Salg noe sted?

Takk. Både ja og nei. Jeg gikk inn på nettsiden for å se på klærne på salg, men endte jo selvfølgelig med en haug med klær som ikke var på salg Typisk!
Klærne på bildene er fra: http://www.cream-clothing.com/

Tuva Birgitte er ikke aktiv  
Gammel 16-07-11, 13:41   #895
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.002
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Denne skjorta, som jeg planlegger å bruke med det nye, brede knyttebeltet i skinn:



Og en svart jeanstights med sømmer foran til 99 kroner. Begge fra H&M.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 16-07-11, 22:00   #896
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jålebeinet: Er det em hybridsykkel? Hvis det er det - vil du dele hvor du har kjøpt den og pris? gså på jakt etter sykkel:

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 17-07-11, 12:17   #897
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jålebeinet: Er det em hybridsykkel? Hvis det er det - vil du dele hvor du har kjøpt den og pris? gså på jakt etter sykkel:

Tar meg friheten, håper det er ok. Jeg var litt nyskjerrig , og søkte opp sykkelen i går, og fant den på Intersport til kr 8999,-.
Hybridsykkel, ja . Veldig fin og sikkert helt topp å sykle på.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-07-11, 12:19   #898
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Tuva Birgitte, her.

I dag har jeg tatt helt av på nettshopping. Her er noe av det jeg snart får i posten:

Nyyydelige...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 17-07-11, 14:11   #899
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Litt nytt til meg:

Koss Porta Pro White hodetelefoner (kan brukes på iPhone)



Nytt deksel til telefonen



+ et helt hvitt et.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 17-07-11, 14:16   #900
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.945
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har kjøpt meg helsesko! De er altså så utrolig behagelige, med spesialsåler i. Helt sikkert litt "kjerring"-aktige. Men jeg syntes de var søte. De er et sted på denne siden:
http://www.green-comfort.com/green-c...og-fritid.aspx
Brune, litt kilehæl, og med en litt snirklete vristrem. Brunfargen er finere enn på nett, synes jeg, litt lilla-aktig.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no