Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 17:11   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Jeg hadde en demoversjon av et program. Etter en tid var demoversjonen for gammel. Langt om lenge trengte jeg programmet, og tenkte som så at jeg bare avinstallerer og laster ned en ny demo. Som sagt, så gjort. Men virker det? Neida. Pc'en min husker jo at jeg har hatt demoversjon selv om den er avinstallert. Så når jeg nå laster ned på nytt sier den bare at sorry, du har brukt opp tiden din. Ædda bædda. Hvordan kan jeg renske datamaskinens hukommelse for akkurat dette, så jeg kan laste ned ny demoversjon?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:14   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg hadde en demoversjon av et program. Etter en tid var demoversjonen for gammel. Langt om lenge trengte jeg programmet, og tenkte som så at jeg bare avinstallerer og laster ned en ny demo. Som sagt, så gjort. Men virker det? Neida. Pc'en min husker jo at jeg har hatt demoversjon selv om den er avinstallert. Så når jeg nå laster ned på nytt sier den bare at sorry, du har brukt opp tiden din. Ædda bædda. Hvordan kan jeg renske datamaskinens hukommelse for akkurat dette, så jeg kan laste ned ny demoversjon?

Hva slags program er dette? Jeg vet at enkelte programmer krever spesielle "removal tools", for å fjernes 100 %. Dette gjelder feks Norton.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:24   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

I noen tilfeller tror jeg også at du må inn i registry innstillingene for å få alt bort

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:37   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Det er Clue

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:22   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Kontrollpanel - legge til/fjerne programmer ?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:48   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Det er sånn jeg har avinstallert programmet. Men det henger tydeligvis spor igjen som gjør at jeg ikke får installere demoversjonen på nytt. Det var mye som var lettere før ting ble så utrolig lisensiert.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:53   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det er sånn jeg har avinstallert programmet. Men det henger tydeligvis spor igjen som gjør at jeg ikke får installere demoversjonen på nytt. Det var mye som var lettere før ting ble så utrolig lisensiert.

Ups da. Jeg tror du skulle avinstallert med et verktøy? En kjapp tur på google ga meg dette:

http://www.uninstallhelp.com/Uninsta...c--167306.html

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:54   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ups da. Jeg tror du skulle avinstallert med et verktøy? En kjapp tur på google ga meg dette:

http://www.uninstallhelp.com/Uninsta...c--167306.html

Men jeg gjorde da det? Med knappen i kontrollpanelet - er ikke det med verktøy, azzå?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:58   #9
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Og jeg som leste "Slett motivasjon -hvordan få bort alt?"

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:26   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men jeg gjorde da det? Med knappen i kontrollpanelet - er ikke det med verktøy, azzå?

Du har brukt metode 1. Det står dette om metode en (som er den above):

However, you can not fully remove CLUE Classic by the methods above, because remnants of the installation settings such as the CLUE Classic related files and registry entries still remain, furthermore, leaving these files unresolved may result in an error. Then you can try the next method.

The next method er den jeg snakker om.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:39   #11
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du har brukt metode 1. Det står dette om metode en (som er den above):

However, you can not fully remove CLUE Classic by the methods above, because remnants of the installation settings such as the CLUE Classic related files and registry entries still remain, furthermore, leaving these files unresolved may result in an error. Then you can try the next method.

The next method er den jeg snakker om.

Jeg så det etterpå. Men er slike removal tools trygge å bruke? Eller fucker jeg opp hele registeret og hva det nå er alt sammen så maskinen min blir helt tullete?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:40   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Du kan manuelt gå inn i registry, kjør, regedit, for å fjerne alle spor.
HKEY_LOCAL_MACHINE og HKEY_CURRENT_USER.
Ev søke i registry, ctrl+f, etter akkurat programmet. Slette.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:23   #13
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Dersom du laster ned Revo Uninstaller så søker det gjennom hele registeret for deg. Jeg anbefaler uansett Revo, det er mange ganger bedre enn de innebygde løsningene og er dessuten helt gratis.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 13:53   #14
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Men er det et program som ikke fucker opp maskinen min, Juste?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 14:12   #15
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slette demoversjon - hvordan få bort alt?

Revo er helt trygt, det fucker ikke opp noen ting. Det er som et vanlig avinstalleringsprogram, bare mye grundigere.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no