Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hjemmelagde spiselige gaver i Covidåret?
Ja, jeg gir hjemmelagde spiselige gaver. 42 40,38%
Nei, jeg gir ikke hjemmelagde spiselige gaver. 26 25,00%
Ja, jeg vil gjerne ha hjemmelagde spiselige gaver. 65 62,50%
Nei, jeg vil ikke ha hjemmelagde spiselige gaver. 20 19,23%
Munnbind 8 7,69%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-20, 11:32   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Hvis jeg hadde kjent Nextlife i RL hadde jeg jaffal ønsket meg spiselig gave.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-20, 11:34   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Nextlife: Særlig fra folk som etterlyser den typen gaver, så ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter.

Det blir jo litt som å andre hjemmelagde gaver. Jeg strikker uhorvelig mange par med ullsokker. Noen av de jeg gir gaver til elsker å få hjemmestrikkede sokker, og da får de det med jevne mellomrom. De som ikke gir noen særlig respons får ikke flere slike gaver.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-20, 12:43   #43
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Jeg elsker hjemmelaget mat, godis, krydderblanding, urtesalt, likør og hjemmestrikk, mm.
Jeg synes det er veldig koselig å tenke på at "denne krydderoljen har XX laget til meg" når jeg bruker det jeg har fått.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-20, 13:03   #44
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis jeg hadde kjent Nextlife i RL hadde jeg jaffal ønsket meg spiselig gave.

Signerer!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-20, 13:35   #45
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse: Hvordan stiller vi oss til hjemmelagde spiselige gaver i 2020?

Jeg ville elsket å få hjemmelagde spiselige gaver. Hvis det er noe jeg tåler. Også i år. Jeg er ikke redd for å få korona av mat. Men jeg får ikke så mye av det gitt.

Jeg lager ikke noe selv. Kunne kanskje laget brente mandler da. Det har jeg fått dreisen på.

Stemte munnbind.


Sist redigert av Bloppy : 27-11-20 kl 13:38. Årsak: La til litt
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no