Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-20, 20:29   #141
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

For dere som lurer på hvilken jålejulekalender dere vil kjøpe, sjekk videoene til Margareta Graas på YouTube. Hun pakker opp og snakker om ALLE kalendere, dønn imponerende produktkunnskap og entusiasme - gøy! Noen svenske greier du ikke får tak i her, men det meste får du kjøpt på nett. En del er imidlertid allerede utsolgt, så det lønner seg å kjappe seg nå.
Anbefaler forresten den store fra Lyko. Mest hudpleie, mye bra produkter for pengene.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:30   #142
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har kjøpt lakrispipekalender til far i huset. Vurderer bülow til meg selv

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:32   #143
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har kjøpt lakrispipekalender til far i huset. Vurderer bülow til meg selv

Åååå lakrispipekalender!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:37   #144
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har kjøpt lakrispipekalender til far i huset. Vurderer bülow til meg selv

Hvor fant du den?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:38   #145
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor fant du den?

Normal har hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:44   #146
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Normal har hvertfall.

Takk! Tror mine hadde likt det. Begge er glade i lakris.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 21:14   #147
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Normal har hvertfall.

Jepp! På normal. Her var det bare to igjen - i fjor forsvant de for raskt til at jeg rakk å kjøpe!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 09:51   #148
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi har kjøpt denne: https://www.multitrend.no/jul-kaffek...CABEgLd-fD_BwE

Noen som har erfaring med den?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 19:40   #149
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

-Og i dag røk vi på en lakrispipekalender også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 20:22   #150
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har bursdag i midten av november, så julekalender er jo helt knall bursdagsgaveønske.

Jeg har lyst på 3D-kalenderen til rituals.
Jeg har flere av de søte kommodene til summebird, så jeg pleier å kjøpe inn både sjokolade og lakris og legge i skuffene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 20:22   #151
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi har kjøpt denne: https://www.multitrend.no/jul-kaffek...CABEgLd-fD_BwE

Noen som har erfaring med den?

Vi hadde den et år. Jeg likte den godt, kaffebordet syntes at kaffen var litt kjedelig og likte ikke at det var noe smaksatt kaffe der.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 20:38   #152
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Er det noen som vet om det finnes ostekalender i år?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 21:40   #153
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

-Og i dag røk vi på en lakrispipekalender også

Utsolgt på min lokale Normal.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 21:56   #154
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Blir spennende

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Vi hadde den et år. Jeg likte den godt, kaffebordet syntes at kaffen var litt kjedelig og likte ikke at det var noe smaksatt kaffe der.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 00:40   #155
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Hadde lakrispipekalender et år. Kjempegøy,kjempegøy,kjempegøy, pånigjen, ew. Men om man deler eller gir bort noen sånn midt på, er den ok.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 18:17   #156
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Lakrispiper fra Normal Sandvika til oss. Og Body Shop på deling til ungene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 18:20   #157
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Er lakrispipe-kalenderen bare like lakris-piper? Én om dagen liksom? Jeg liker lakris, men vil jo gjerne ha noe variert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:16   #158
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er lakrispipe-kalenderen bare like lakris-piper? Én om dagen liksom? Jeg liker lakris, men vil jo gjerne ha noe variert.

Ja, men jeg mener å huske at det vanket en ekstra stor pipe på julaften.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:45   #159
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er lakrispipe-kalenderen bare like lakris-piper? Én om dagen liksom? Jeg liker lakris, men vil jo gjerne ha noe variert.

Noen få salte, resten vanlige og en overraskelse står det på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 20:02   #160
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Noen få salte, resten vanlige og en overraskelse står det på.

Ja, det stemmer vel at det var noen salte der. Men lite variasjon ellers.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no