Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny jobbtelefon. Hva gjør jeg med AppleID?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-20, 16:33   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ny jobbtelefon. Hva gjør jeg med AppleID?

Jeg har iPhone fra før, og har også nå fått det som jobbtelefon. Den skal ikke være med meg hjem, så det er en ren kontortelefon.

Kan jeg sette den opp på en måte så den ikke kommer i konflikt med min private telefon? Den får jo eget SIM-kort. Men jeg ser for meg at det fort kan dukke opp endel varsler og sånn som går om hverandre. Kan jeg feks opprette en egen AppleID med jobbeposten? Eller vil Apple påpeke at jeg har en konto fra før når annen info skal legges inn? Jeg kunne velge om det skulle være tjenestetelefon eller kontortelefon. Jeg liker tanken om at den ikke blir med meg hjem. Dessuten er den en bittelitt dårligere modell enn min private.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-20, 16:53   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny jobbtelefon. Hva gjør jeg med AppleID?

Du kan vel ikke blande dem på noe vis nei. Men lage egen Apple ID med jobbmail. Da blir det KO en helt egen telefon med sitt helt egne liv. Også evt synkronisere kalendere.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-20, 10:30   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny jobbtelefon. Hva gjør jeg med AppleID?

Jeg har egen AppleID til jobbtelefonen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no