Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man opplever mye rart på finn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-22, 12:09   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg ga bort diverse babyutstyr.

Henter av del 1: sendte meg melding og lurte på om jeg hadde mer hun kunne få i samme slengen. (Forsåvidt et legitimt spørsmål, men litt freidig når det var snakk om visse verdier i det hun fikk.)

Henter av del 2: barnets bestefar hentet. Han syntes det var for galt at de bare skulle få utstyret gratis og siden han jobbet i sjokoladebransjen fikk jeg et raust utvalg av vareprøvene han hadde liggende i bilen. God deal for begge.


Kontraster i alle fall.


Ja, det er kontraster. Jeg opplever alt fra de som vil jeg skal gi bort ting fordi det er så synd på dem, eller ønsker at jeg dekker porto eller leverer tingen hjemme hos dem til andre som har hentet ting gratis på døren og hengt igjen små gaver.

Jeg husker forresten en gang jeg solgte en vognpose. Jeg solgte den sammen med et tilhørende lammeskinn jeg hadde kjøpt utenom. De første to dagene fikk jeg ingen som sa de ønsket å kjøpe, men derimot 10-15 meldinger hvor samtlige klaget over at jeg solgte vognpose for dyrt og henviste til andre annonser på Finn hvor samme pose hadde lavere pris. Jeg måtte da sende 10-15 svar tilbake og forklare at grunnen til at min var dyrere var fordi det fulgte med et lammeskinn, som ingen av de andre posene hadde. Jeg fikk selvsagt solgt posen, med skinnet, til den prisen jeg ønsket, men jeg har aldri forstått hvorfor så mange ønsket å opplyse meg om at de (feilaktig) mente at prisen min var for høy.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 12:20   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg opplevde det motsatte, Myria. Fikk melding om at jeg solgte noe altfor billig. Da skjønte jeg hvorfor det rant inn med meldinger fra folk som ville kjøpe.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 12:34   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Historien begynte mens vi enda bodde i leid leilighet. Der var det ikke oppvaskmaskin, men det var plass til en så vi kjøpte en selv etter ei stund. Oppvaskmaskinen ble med på flyttelasset da vi flyttet til leiligheten vi kjøpte et par år etter. Etter noen år så bytta vi kjøkkenet (og hvitevarene) i vår leilighet og la ut nevnte oppvaskmaskin på Finn.
En person ville kjøpe den ganske raskt og avtale ble gjort. Under samtalen ved henting oppdaga vi at personen bodde i den leiligheten oppvaskmaskinen opprinnelig ble kjøpt til. Man kan på et vis si at den kom hjem igjen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 12:35   #24
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg ga bort en (1) ubrukt flytteeske fra Clas Ohlsson, med bilde. Fikk ørten meldinger fra en interessent som ble sur fordi jeg ikke ville gå og ta eksakte mål.

Solgte en ny og kjempefin skjenk for 300 kr, den var ekstremt tung, noe vi skrev i annonsen. Skrev også at den måtte bæres opp en etasje av de som kjøpte. En dame ville kjøpe, og jeg gjentok at den var supertung. Null problem, sa hun. Da de kom for å hente, var det to spinkle damer uten muskelkraft, de klarte ikke en gang å løfte den et par meter. Vi ville bli kvitt den, så endte med at mannen min med ryggproblemer (som var grunnen til at vi hadde spesifisert dette) måtte ta det meste av arbeidet.

Vi kjøpte et skatoll til 500 kr. Da vi kom for å hente, så sa selger at det hadde vært så stor interesse, så derfor kunne vi kjøpe det for 350 kr. (???!!)

Til jul ga jeg vekk en del barneting, og fikk melding fra fattig familie som selv hadde annonse ute der de ba om å få ting. De kunne ikke hente, men bodde i nærheten av min familie som jeg snart skulle møte, som jeg da kunne sende med og de kunne plukke opp der. La med en del ekstra. Det endte med masse styr med avtaling, de dukket ikke opp, de ble syke uten å si ifra osv. Så da ble min barnløse bror stuck med haugevis av ting, som de ga til noen venner isteden. Jeg kommer ikke til å gi bort til en slik annonse igjen, det ble kleint og alt for mye styr.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 13:09   #25
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Ga bort en trehjulssykkel for mange år siden. Etter jeg hadde gitt den bort,ringte en rett før midnatt som kjeftet på meg for å ha gitt den bort. Han hadde gledelig betalt for akkurat den... Etter da sluttet jeg med å opplyse telefonnummer, bare epost nå.

Jeg ryddet garasjen da eksen flyttet ut. Masse bildeler til volvo 240 (dører, panser osv). Jeg ga bort, og de som hentet hadde stjerner i øyne... hehe

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 13:16   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg må også nevne de som kjøpte det gamle lekestativet vårt, en diger og solid sak med flere husker og sklie, og som kom for å hente i en knøttebil uten henger. Jeg hjalp dem med å buksere det delvis demonterte beistet opp på bilens takstativ, og tenkte med forferdelse på turen deres hjem. Det hjalp litt på egen engstelse at jeg festet en Rema-pose dinglende på stativdelen som stakk aller lengst ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 13:40   #27
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg skulle selge min 50ccm ATV (firehjuling).
Det var noen små tekniske problemer med den og jeg var ikke god på motor så den ble solgt ganske billig.

Så kommer en gutt (16) og far for å kjøpe den.
Faren overlever penger til min pappa og går for å få atven på hengeren (atv er like stor som den på 250 ccm så det er den største moped varianten av atv på markedet).

Så går guttungen bort til pappa og gir han en tusen lapp til og sier - den der ble solgt for billig så ikke si noe til pappa om at du får litt mer


Viser seg når vi søker opp navnet at dette er en familie som har litt penger her i byen da..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 14:34   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg oppfordrer til deling av rare hendelser på finn.

Jeg begynner med å dele dagens moro her i heimen. Vi har hatt en finn annonse om en trepall gratis mot avhenting. Det var en kar som skulle hente den idag. Uten at vi hadde sett noe fikk vi en melding om at han hadde vært og hentet pallene. Vi gikk ut for å sjekke og vår ene pall står der fortsatt. Etter noen meldinger viser det seg at karen hentet paller som stod utenfor et annet hus i gaten vår. Heldigvis ble vår nabo glad for at pallene var borte fra oppkjørselen hans. Vi har fortsatt finnannonse for å gi bort vår ene pall.

Avsporing, siden det ikke handler om Finn, men en bekjent av meg opplevde for en del år siden at det kom folk fra kommunen som ville sage ned en kjempediger gran i hagen hans, og de fortalte at de hadde avtale om at det skulle brukes til juletre på torget. Han syntes det var pussig, siden treet egentlig ikke var superfint og han ikke kunne huske å ha inngått noen slik avtale, men var glad til, han hadde selv ønsket å få treet saget ned siden det skygget for sola. Treet kom opp på torget, og det kom mange klager og negative reaksjoner fra byens innbyggere på at årets juletre var skikkelig stygt. Så viste det seg at det lenger inn i samme gate satt en eldre dame og ventet på anleggsfolk som aldri dukket opp, som skulle hente treet i hagen hennes som skulle brukes til juletre på torget.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-22, 17:34   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg har en motsatt vei.

Gammel vaskemaskin på hytten som var med på kjøpet når vi kjøpte huset. Den var rimelig dårlig, men virket og vi var forberedt på at vi måtte kjøpe ny snart. Vi hadde lånt ut hytten (mer korrekt, venner til oss brukte den så mye de ville når vi bodde i USA) og når jeg og sønnen var i Norge på sommeren så virket ikke vaskemaskinen. Ny ble kjøpt inn og jeg la ut den gamle som Gis bort på Finn, med info om at den ikke virket, men at det nok ikke var et så stort feil med den om man var handy. Den ble hentet etter noen timer.

Ny maskin ble satt inn og den virket ikke heller! Da oppdaget jeg at vannkranen på veggen var lukket. Vi pleide aldri å lukke den. Jeg åpnet den og da fungerte den nye maskinen. Jeg tror ikke han som hentet den gamle trengte å være så handy. Vi fikk i hvert fall en maskin som ikke slet så mye på klærne lenger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 00:17   #30
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Vi har også gitt bort tunge ting mot henting, dvs et stort gammelt kjøkken. Det kom to spinkle damer, og det endte med at mannen og jeg sprang skytteltrafikk for å få skiten ut i bilen deres. Ble kvitt det da.

Solgte et akvarium med litt tilbehør, men uten pumpe. Da det ble hentet lå det visst en defekt pumpe oppi likevel. Fyren klaget på at pumpa som han ikke egentlig skulle hatt ikle virket og ville heve kjøpet. Jeg gadd ikke krangle og det endte på dynga isteden.

Trist historie: datteren solgte sitt dverghamster. Frisk og fin, bare litt mer arbeid og biting enn hun hadde sett for seg. Kjøper viste seg å være dame med datter som skulle kjøre fra Trondheim til Harstad på vinterstid, natta. Noen få dager etter sendte hun datteren min melding og klaget på at hamsteren hadde dødd og mente seg lurt. Det syns jeg var både et uoverveid kjøp og unødvendig behandling av en mindreårig. Jeg sendte en melding tilbake, og betalte tilbake halve beløpet. Jentungen min lærte seg å tenke over før hun kjøper dyr og litt om hvordan folk på finn kan være.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 10:20   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg la ut en kontorstol på Finn til 400 kr, og det var to interessenter. Jeg svarte nr 2 at jeg hadde lovet den bort til nr 1, men skulle si fra om nr 1 ikke kom for å hente. Nr 2 sa at han kunne betale 500. Jeg avslo, siden jeg hadde en avtale med nr 1. Nr 2 ble skikkelig sur, og har i ettertid gjentatte ganger sendt meg flere linker til annonser for lignende stol som har blitt solgt for tusenlapper. Han har tydeligvis et voldsomt behov for å fortelle meg at jeg gjorde en dårlig deal.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 10:31   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

, og har i ettertid gjentatte ganger sendt meg flere linker til annonser for lignende stol som har blitt solgt for tusenlapper.

Jeg har opplevd noe tilsvarende som deg med et par fotballsko jeg solgte. Folk er jammen rare.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 15:26   #33
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Ei som var kjempeglad for å kjøpe et stort og litt tungt gammelt skap. Helt til det viste seg at hun ville vi skulle levere det og sette det på plass, selv om det var skrevet i annonsen at det måtte hentes. Ei annen som gjerne ville ha en seng, og ville gjerne st vi skulle levere denne gratissengen i nabobyen mot et tillegg av 200 kroner. En annen som tinget en bokseksjon vi gav bort og utsatte hentingen gang på gang til han til slutt sa han hadde funnet noe annet. Og ei som hadde sagt hun var interessert i et bilde, og spurte tilleggspørsmål om mål etc. Hørte ikke noe mer, men da jeg sendte ei melding om at det var solgt fikk jeg ei utskjelling om at bildet var holdt av til henne og da kunne jeg ikke selge til andre.
Så jeg selger på Finn, men lærer litt underveis av hvor langt en strekker seg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 16:16   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg har faktisk aldri opplevd at folk har blitt sure. Må være fordi jeg er så sjarmerende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 23:14   #35
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er du blitt kvitt pallen nå, meisje?
Har ingen Finn-historier, men har ute en annonse nå så hvem vet...

Den ble hentet av noen andre idag.

Mange snodige historier i tråden, akkurat som forventet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-22, 23:59   #36
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg har et par ganger lagt ut barnebunader (ordentlige bunader sydd på skikkelig vis av meg som jobber med bunadsøm). Jeg har priser meg lavt for å få de ut av systua. Hver gang har jeg fått solgt bunaden i løpet av få timer, men før jeg har markert annonsen som solgt, har det kommet meldinger med bud langt under prisforlangende. Det er lov å prøve seg, men det er veldig lite sjarmerende å få kjeft når jeg avviser budet og samtidig skriver at bunaden er solgt til prisforlangende. Sist ble jeg utskjelt så øra flagret flere ganger samme dag av en dame som mente bunaden burde selges til henne for 500 kr. Jeg kan skjønne at man blir skuffet og sint når man ikke får det som man vil, men at dette sinnet sitter i gjennom en hel dag og en hel kveld i såpass sterk grad at man sender lange sinte meldinger hver tredje time, er nokså spesielt, for å si det mildt.

Vi ga også bort en billig IKEA juniorseng for en del år siden. Da fikk vi melding fra en far som gjerne ville ha sengen. Vi sa ja til det og spurte når han ville hente. Nei, han hadde ikke bil eller førerkort («jeg ble tatt for fyllekjøring hehe…»), så om vi kunne levere senga? Han kunne gjerne sponse bensin med en hundrings…. Jeg spurte hvor han bodde og da viste det seg at han bodde 22 mil unna oss og det var han fullstendig klar over. Han mente vi kunne ta det som en utflukt…

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-22, 07:11   #37
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg har mest kjøpt på Finn og er nok en av disse som tar med lye som folk ellers ville kjørt på dynga. Mange rare selgere også! Jeg pleier å styre unna gis bort, etter litt for mye rart. For eksempel hun som mente jeg burde kjøre til butikken for henge, fordi jeg fikk en kommode hun la ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-22, 12:50   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Fikk solgt en busk fra hagen lørdag morgen, så kommer det lange tekstmeldinger med sånne !! spørsmål om vi har brunsnegler i hagen, selvsagt har vi det, hvem har ikke det i vårt område.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-22, 14:31   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg så etter billige hagemøbler til datteren og kjæresten og jeg her helt månebedotten over hvor mye rabe folk forsøker å selge/gi bort. Type «gidder ikke å kjøre på dynga, så gir det bort i stedet». Ødelagte, skitne, mangelfulle og i det hele tatt. «Puten har ikke trekk, men vi bruker et teppe, og det fungerer fint», «defekt, men funksjonell», rottingmøbler som knapt henger sammen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-22, 16:36   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg så etter billige hagemøbler til datteren og kjæresten og jeg her helt månebedotten over hvor mye rabe folk forsøker å selge/gi bort. Type «gidder ikke å kjøre på dynga, så gir det bort i stedet». Ødelagte, skitne, mangelfulle og i det hele tatt. «Puten har ikke trekk, men vi bruker et teppe, og det fungerer fint», «defekt, men funksjonell», rottingmøbler som knapt henger sammen.

Jeg syns det er fint at man forsøker å gi bort ting som kan være brukende for andre. Ganske mye kan faktisk repareres. Vi må i mye større grad over til et samfunn hvor ting repareres og fikses, og hvor man også henter ut materiale fra ødelagte ting og bruker dette på nytt i andre sammenhenger.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no