Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?
Ja, vi har helt åpent mellom oss på alle kommunikasjonsmåter av den typen 3 1,90%
Ja, vi har helt åpent mellom oss på noen av kommunikasjonsmåtene 2 1,27%
Det skjer noen ganger på alle kommuikasjonsmåter av den typen 13 8,23%
Det skjer noen ganger på noen av kommunikasjonsmåtene 7 4,43%
Det skjer bare om den andre ber om det 64 40,51%
Det har muligens skjedd noen gang, men normalt sett ikke 32 20,25%
Det har aldri skjedd 36 22,78%
Det skjer at jeg gjør det uten at den andre vet det 2 1,27%
Den andre har gjort det uten at jeg visste 2 1,27%
Jeg har ikke partner 9 5,70%
Annet 1 0,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 158. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-21, 22:16   #81
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nope, leser ikke tenåringenes heller. Selvsagt, vil jeg si.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 22:25   #82
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei, det blir for symbiotisk for meg, ass. Og det ville aldri falt meg inn å titte gjennom partnerens meldinger heller. Det signaliserer mangel på tillit og respekt, synes jeg.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 22:36   #83
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei.
Da hadde vi vært skilt forlengst.
Min tlf, mitt liv.
Ingen vet passord eller koder heller.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 23:00   #84
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei, det gjør vi ikke. Og jeg har heller ikke passord til noen av plattformene hans eller han mine. Når det gjelder uærlighet, så tenker jeg dessuten som så, at hvis man virkelig er ute etter å skjule aktivitet, så finnes det måter som er hakket smartere enn vanlig messengerbruker eller SMS.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 23:09   #85
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nope, leser ikke tenåringenes heller. Selvsagt, vil jeg si.

Nei det gjør vi heller ikke. Sånn bortsett fra at jeg vet passordet til mobilen til mannen, så deler vi ikke på passord noen av oss. Mannen har ikke giddet å bytte passord.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-21, 23:34   #86
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei, det gjør vi ikke. Det er jo personlig kommunikasjon.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 07:52   #87
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg har ikke partner men vet foreldrene mine sine passord/koder.

Rett og slett fordi skal noe skje er det greit å faktisk kunne vite det. De vet også mitt, men de sjekke aldri.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 10:29   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg har noen venninne-chatter på messenger som det er så utrolig ugreit om mannen min skulle lese. Ikke fordi JEG nødvendigvis skriver ting som er hemmelige for ham, men fordi de andre skal føle seg trygge på at det de skriver bare leses i gruppen. Selvfølgelig skal man ha i bakhodet at plutselig kan ting lekke, men lell. (Vi tenker av og til med gru på Bertheussen-saken, når vi har noen frustrerte diskusjoner. / )

Og uansett: Mitt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 14:39   #89
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Som hovedregel leser vi ikke hverandres innkomne melding/mail/beskjeder.
Men det har hendt i alle kanalene at vi har bedt den andre sjekke hva det var som plinget inn. Typisk hvis jeg står og maler og telefonen ligger på bordet, eller hvis han står på huet i en motor og vil høre hva som pep inn og sånn.
Men nei, vi leser ikke den andres beskjeder uten å å ha blitt bedt om det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 14:45   #90
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Aldri. Selv om det ikke er statshemmeligheter, er det mange meldinger fra venninner/ kollegaer mm som er ment for meg og ikke andre. Det er også mye jeg ikke hadde delt med venner dersom jeg hadde visst at partner leste meldingene.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 14:49   #91
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg gjorde det ved en tilfeldighet, skulle sjekke noe helt annet, og oppdaget at han var utro. Så nå har jeg ikke partner lenger.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 16:31   #92
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg ser argumentet om å beholde konfidensialiteten til den som sender meg en melding. Det har jeg faktisk ikke vurdert.

Når jeg ber mannen om å sjekke en melding så ber jeg ham først se hvem den er fra. Men jeg tror aldri jeg har fått en sms som var spesielt privat.

Der er noen messengertråder. Men selv der tror jeg ikke det står noe som det ville vært ukomfortabelt om han så.

I den grad jeg betror meg til venner, eller omvendt, så tror jeg at det er ved direkte kontakt/telefon. Ikke på meldinger.

Men, fremdeles, godt argument.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 19:49   #93
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men da har dere egen e-post i tillegg ja?

Nei, eller, vi har hver vår jobb-epost. Vi er - i likhet med Floksa - ganske kjedelige folk, med kjedelige liv og kjedelige venner. Epostene vi får, handler stort sett om skole, fritidsaktiviteter og netthandling.
Fjas og prat med venninner foregår via messenger, snap og aller helst muntlig på telefon eller fysisk.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 20:43   #94
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Det handler ikke om at det er så spennende eller hemmelig,men mine meldinger er mine meldinger. Mine venner og min kommunikasjon. Det har hendt at jeg har bedt han sjekke noe spesielt,men aldri ellers. Vi kunne nok hvis vi ville,men det gjør vi ikke.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-21, 21:08   #95
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei, det får da være måte på åpenhet. Ikke at jeg har så store hemmeligheter å skjule, men jeg deler jo ting, blant annet med nære venner, som jeg ikke vil at min mann skal ha uhemmet innsyn i. Vi videresender og viser dersom det er informasjon som er fin/nødvendig/morsom å dele.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-21, 02:38   #96
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Det hender vi viser hverandre ting, ellers ikke.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-21, 13:15   #97
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men en ting er at man er i et forhold der alt kan være åpent mellom meg og partneren. En annen ting er at alt ikke nødvendigvis er like åpent mellom partneren min og den jeg melder med.

Det var det jeg reagerte på da kompis lot kjæresten få telefonen og lese all dialog han hadde hatt med meg (og alle andre) - kanskje jeg hadde delt ting fra mitt liv som ikke hun hadde noe med. Og det sa jeg til ham, at jeg ikke syntes det var ok. Han var enig, forøvrig.

(Jeg har kun lest tråden frem til Milfrids innlegg når jeg svarer på denne.)
Dette. I min familie, har en eks fått ny partner, og de svarer på meldinger og eposter og har felles konto, og barna til den ene har sagt fra flere ganger at de ikke synes det er greit å ikke vite hvem de får svar fra - og hvem som leser kommunikasjon som er ment for forelderen.

Hvis jeg hadde fått vite at en venn hadde gitt sin partner full tilgang på vår kommunikasjon, hadde jeg ikke likt det. Selv om jeg sjelden eller aldri skriver sensitive ting til folk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-21, 18:05   #98
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Mener vi har diskutert dette en gang før her inne, og at jeg da fikk en a-ha opplevelse i form av at noen faktisk lar andre lese sine private SMS-er "just like that", liksom. Misforstå meg rett, jeg skjønner selvsagt at det kan skje, både med tanke på at det finnes sære folk blant oss, og med tanke på at partner kan være både nysgjerrig og sjalu, men det overrasket meg at så mange tenkte at det var naturlig. Jeg svarte at det kan ha skjedd (type ser første del av meldingen på parterens ipad hvis jeg i refleks kikker bort på den når den ligger ved siden av meg) eller "bare hvis partner gir samtykke". I det siste tilfellet handler det som regel om e-post fra f.eks skole, aldri om private e-poster. Vi har ikke hverandres passord til ulike duppeditter, og vi liker at det er slik.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Hvis jeg hadde fått vite at en venn hadde gitt sin partner full tilgang på vår kommunikasjon, hadde jeg ikke likt det. Selv om jeg sjelden eller aldri skriver sensitive ting til folk.

Ellers signerer jeg Pøblis i sin helhet. Jeg skriver aldri meldinger som ikke tåler dagens lys, men jeg skriver ofte meldinger som er ment for en persons øyne, ikke hele resten av familien. For meg er det like uhøflig og udannet å la andre lese private meldinger som å unnlate å fortelle at man har andre på høyttaler når man snakker i telefonen, eller som å gjemme seg bak den lange gardinen i stua for å lytte til andres private samtaler. Uhøflig og utidig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-21, 18:45   #99
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg kom på at Helten og jeg faktisk har en felles e-postadresse, som i at all post til den adressen videresendes til både Helten og meg. Det er en død adresse¹, den som svarer gjør det fra egen e-postkonto.

¹Det er ingen konto tilknyttet den adressen, den er kun aktivert for vs.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-21, 23:05   #100
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg kom på at Helten og jeg faktisk har en felles e-postadresse, som i at all post til den adressen videresendes til både Helten og meg. Det er en død adresse¹, den som svarer gjør det fra egen e-postkonto.

¹Det er ingen konto tilknyttet den adressen, den er kun aktivert for vs.

Vi hadde en felles e-post når ungene var små, den ble oppgitt til alle fritidsaktiviteter. Den het fam.etternavn@gmail.com. Dette for at jeg skulle slippe å stå ansvarlig for formidling av beskjeder fra fotball, håndball m.m. Den ligger brakk, for nå er alt på grupper på Facebook. Men den var absolutt kjekk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no