Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-22, 11:37   #121
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ungen som kom hjem fra folkehøyskole helt oppløst i tårer lørdag, men som har fått drømmejobb nå og jobber masse, masse (eller i hvert fall lenge, lenge!) og skal gjøre det hele denne uken.

Hun fikser og ordner og opplever masse og er skikkelig glad og lykkelig.

Åh. Så fint!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 18-05-22, 23:03   #122
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Veldig, veldig fin, Maverick! Det er så stas med alle som syr festdrakter, synes jeg! Mange i min bransje (jeg syr bunader) er skeptisk på dette, men jeg synes det er så bra! Jo flere som syr, jo bedre, på alle måter!

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 18-05-22, 23:10   #123
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Utrolig flott, Mave! Så flink du er. Skikkelig fin ble den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-05-22, 23:12   #124
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

For en flott festdrakt! Alt du får til, Maverick.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 18-05-22, 23:48   #125
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Takk! Jeg har fortsatt ikke sydd i knapper i blusen da. Men man kommer langt med sikkerhetsnåler og juksesølje fra Glitter.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-05-22, 00:02   #126
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Den var nydelig Maverick.

Jeg har hatt en hjemmealenekveld. Det er godt for sjelen. Tiden er brukt på spilling (keyboard), lesing og nettsørfing. Skikkelig blandet digg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-05-22, 09:00   #127
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg er skikkelig shallow og er glad for at den nye sofaen som ble levert i går er så utrolig behagelig å sitte i, og for at jeg har bestilt meg ny TV, nytt vitrineskap og ny spisesofa. Spisesofaen jeg har nå holder på å gå i oppløsning og dagens vitrineskap er ei (stygg) bokhylle med dører, men ny TV trenger jeg strengt tatt ikke. Men dog. Jeg har arva ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 19-05-22, 09:30   #128
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg våknet av 2-åringen som løp rundt i leiligheten og ropte "Jeg er glad! Jeg er glad! Hurra!"

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-05-22, 09:50   #129
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Leverte jentungen i strålende solskinn, for at hun skal være med klassen sin på besøk på ungdomshuset i dag. Er vel fort 4-5 uker siden sist hun var med klassen sin tror jeg. Og ikke sikkert hun holder ut så lenge, men hun dro, uten problemer! Og det tar jeg som en kjempeseier.

Siste matteprøve muntlig for meg, så er jeg FERDIG med dette skoleåret!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 20-05-22, 13:24   #130
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Lunsj i sola med vgs-datteren, med mat fra food truck festival på torvet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-05-22 kl 13:29.
My er ikke aktiv  
Gammel 20-05-22, 16:11   #131
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Lunsj i sola med vgs-datteren, med mat fra food truck festival på torvet.

Høyner med både Food truck-lunsj og frisørtime

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 20-05-22, 16:48   #132
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Var ute på min daglige gåtur, ramla innom et gartneri på veien, så så nå er det masse friske farger på sommerblomster i krukker rundt om i hagen. Jeg blir så glad av å se på de!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 21-05-22, 12:40   #133
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har kjøpt den perfekte lille crossbodyveske som kan konverteres til clutch ved behov til en tredjedel av ny pris på Finn.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 21-05-22, 19:11   #134
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har blåst støvet av instrumentet mitt i dag, trosset rusten klang og nerver og spilt sammen med pianist på Navnefest i kulturhuset her. Så skummelt og så gøy, og nå er jeg på vei tilbake. Det gjør meg veldig, veldig glad.

Ekstra stas var det at Sigrid (ja, selveste!) spilte og sang en av sine låter. Hun er magisk.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 21-05-22, 19:26   #135
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Så gøy Syrinx! Du er god!

Jeg blir hoppende glad av å se samholdet i korpset. De har seminar i helgen og har hatt det utrolig gøy i dag. Mellomkorpset (der min pode går) spilte Stand By Me og de eldste ungdommene laget koreografi og sang til. Etterpå hadde de konkurranser og leker på tvers av alder og alle storkoser seg sammen. Det er helt nydelig!
(Dere er sikkert møkk lei av å se meg prise korpset, men det betyr så mye for meg.,.)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 22-05-22, 01:13   #136
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har blåst støvet av instrumentet mitt i dag, trosset rusten klang og nerver og spilt sammen med pianist på Navnefest i kulturhuset her. Så skummelt og så gøy, og nå er jeg på vei tilbake. Det gjør meg veldig, veldig glad.

Ekstra stas var det at Sigrid (ja, selveste!) spilte og sang en av sine låter. Hun er magisk.

Oi, det er bare litt nye mer enn dødskult da.
Selv er jeg glad for at elpiano og notestativ er hentet av en het inne. Besøket hos Mutter'n og turen med Helten gjorde også godt i sjela.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-05-22, 01:22   #137
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.158
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Iskrem med smak av roasted croissant og en deilig canelé fra vårt lokale Pattiserie/Chocolaterie/Champagneria.
Tenk at dette er å få tak i her i den lille byen i nord.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 22-05-22, 19:01   #138
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Takket være Helten har vi tilbrakt store deler av dagen med barnebarna. Den lokale skateparken falt i smak hos dem begge, selv om de er alt for små til det meste der. Til slutt kom foreldrene og holdt oss med middagsselskap. Det var også innmari koselig og godt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-05-22, 19:03   #139
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Glemte å få med at Nextlifes innlegg minte meg på å bestille en ny forsyning med nammenamsjokolade. Nå gleder jeg meg til å få det hjem og ta med en del på jobben.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-05-22, 19:07   #140
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Stolpejakt, og blomstene mine. Jeg blir så glad av å se på de!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no