Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke truser og hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-20, 15:23   #41
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Hvis du har en Sport Outlet nær deg kan du prøve bambus hipstere de har. De er kjempegode å ha på. Jeg bruker M i de, de er litt store på størrelsen.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 10:23   #42
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg støtter Pierre Robert!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 12:51   #43
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Noen snakker om truser som er ekstremt lykkelige, mens jeg lurer på hva slags trusler man snakker om hele tiden. Bortsett fra det mener jeg at de som mener mikrofiberstoff er fint i noe som helst som skal på kroppen kan ta seg en bolle.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 13:40   #44
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Enig, Strå. Mikrofiber er grusomme greier. Jeg fikser ikke annet enn bomull. Hipsterne fra PR i bomull er ok, noen holder seg godt i vask, andre blir fort slakke.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 15:07   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Kjøpte én bomullshipster og én mikrofiber-hipster fra PR i dag. Spent på å teste. Det stod hipster på dem, men jeg synes de var litt vel brede i siden. Jeg får litt rare valker av for brede truser, så jeg er spent.

Forøvrig var truser(!) et tema i lunsjen i dag. (Ikke jeg som bragte det på bane!) Det overrasket meg at så mange kolleger bruker stringtruser. Visste ikke at det var så vanlig blant 40-50-60+. Jeg synes det er ekkelt når stringen graver seg inn i rompa og blir svett og klam, men det forstod ikke de andre noe av. Så jeg vurderer å prøve på ny. Det er 20 år siden jeg prøvde. De skrøt så voldsomt av komforten...


Sist redigert av Hyacinth : 03-02-20 kl 15:21.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 15:20   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Ser nå at den ene jeg kjøpte var bokser. Må ha tatt feil. Men jaffal. Prøvde dem nå. Hipsteren satt fint. Bokseren ga meg valker og jeg ser virkelig rar ut. Så jeg kan i det minste konkludere med at hipster er fasongen for meg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 16:11   #47
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kjøpte én bomullshipster og én mikrofiber-hipster fra PR i dag. Spent på å teste. Det stod hipster på dem, men jeg synes de var litt vel brede i siden. Jeg får litt rare valker av for brede truser, så jeg er spent.

Forøvrig var truser(!) et tema i lunsjen i dag. (Ikke jeg som bragte det på bane!) Det overrasket meg at så mange kolleger bruker stringtruser. Visste ikke at det var så vanlig blant 40-50-60+. Jeg synes det er ekkelt når stringen graver seg inn i rompa og blir svett og klam, men det forstod ikke de andre noe av. Så jeg vurderer å prøve på ny. Det er 20 år siden jeg prøvde. De skrøt så voldsomt av komforten...

Jeg bruker utelukkende fasongen som heter Brazilian fra Lindex (brazilian fra HM f.eks har en annen fasong). Jeg takler hverken hipster eller string. Brazilian er relativt lave på livet og har høy skjæring uten at trusa lurer seg inn dit sola aldri skinner. De er som regel alltid på 3 for 2. Mener de finnes i bomull, men jeg syns den "grusomme" mikrofiberen er mye bedre.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 16:26   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg kan ikke ha høy skjæring, men jeg skal sjekke modellen likevel. Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 17:39   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg har brukt en liten formue på Pierre Robert og begynner å få litt erfaring. Jeg liker organic cotton bedre enn mikrofiber, selv om sistnevnte også er ok. Men det rare er at mikrofiber har bedre fasong, selv om begge heter hipster og tegningen på pakken er helt lik. De av bomull er mye høyere i livet. Påfallende høye. Det er merkelig. Og ikke like fint på meg. En annen ting er at S er litt snaut etter en tur i trommelen, mens de i M er litt løse. Det skal ikke være lett. Og de lyse fargene er gjennomsiktige.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 18:02   #50
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg går en størrelse ned i PR bomull i forhold til microfiber. Men liker ikke den nye mikrofiberen deres, den er for tynn.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 19:59   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg har kjøpt den nye PR Jenny Skavlan-hipsteren. Fine farger, er ikke helt sikker på fasongen enda.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 21:12   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har kjøpt den nye PR Jenny Skavlan-hipsteren. Fine farger, er ikke helt sikker på fasongen enda.

Har du bilde av den, holdt jeg på å si... Ser det kan se ut som jeg spør om noe annet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 22:08   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?



Her er jeg! Bokser, var det visst.



https://www.pierrerobert.no/no_NO/tr...or=earth&cgid=

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 217254B7-8842-4FCC-90EE-A48C3606BFDE.jpg (8,4 KB, 273 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-20, 22:48   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.



Her er jeg! Bokser, var det visst.



https://www.pierrerobert.no/no_NO/tr...or=earth&cgid=

Å, de ja! Jeg fant dem på nettet. Liker boksere, men kan ikke gå med det. Jeg må ha noe som har kant i lysken, jeg har mye hud som henger akkurat der, og det synes på en rar måte godt med boksere.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 10:38   #55
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Ok, nå har PR køddet til de hipsterne jeg har brukt i årevis. Den brede slappe strikke øverst er bare dritt. Så, dagens beste trusetips til helgen, damer?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 10:49   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Ok, nå har PR køddet til de hipsterne jeg har brukt i årevis. Den brede slappe strikke øverst er bare dritt. Så, dagens beste trusetips til helgen, damer?

Kommer kanskje an på hva slags planer du har for helga?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 10:52   #57
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg må ha bomull. De må tåle 60 grader og trommel. De må ikke skli ned og ikke stramme. Har brukt Sloggi i mange år. De har ulike modeller, jeg kjøper dem i trepakning på tilbud.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 11:00   #58
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Sloggi eller Calida i bomull.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 11:03   #59
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kommer kanskje an på hva slags planer du har for helga?

Tror ikke blondefaktoren er den viktigste . Komfort styrer mitt liv.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 11:30   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Bruker bare Kappahl sine og kjøper en haug av gangen. Har brukt dem i mange år, og vasker på 60 og hva har du. Truser på Kappahl og sokker på Lindex. #vanedyr

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no