Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-19, 17:37   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Datteren min ønsker seg dette: https://www.zalando.no/mbym-nethe-mi...1b02l-e11.html Hvordan i alle dager skal jeg vite hvilken størrelse jeg skal kjøpe til henne? Jeansene hennes er ca 35 cm brede i livet. I mitt hode er hun en vanlig snart-fjortis i størrelsen, verken mager eller tjukk, helt midt på. Helt vanlig høyde.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 17:41   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Det står at modellen bruker S, det kan vel sikkert passe datteren din også da? Er jeg i tvil, så bestiller jeg to størrelser og sender tilbake den som ikke passer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 19:31   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Man bestiller flere størrelser og returnerer det som ikke passer. Det gjør alltid jeg når det er gratis retur.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 19:37   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Det står størrelsestabell med mål der du velger størrelse. Ser at minste størrelsen de har på lager av skjørtet her er m.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 21:23   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Man bestiller flere størrelser og returnerer det som ikke passer. Det gjør alltid jeg når det er gratis retur.

Det hadde jeg aldri kommet på.

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Det står størrelsestabell med mål der du velger størrelse. Ser at minste størrelsen de har på lager av skjørtet her er m.

Det er ingen størrelsestabell for skjørt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 00:45   #6
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det hadde jeg aldri kommet på.


Det er ingen størrelsestabell for skjørt.

Jeg fant det i stad, men finner det ikke igen nå. Hjemmesiden til merket har mål da.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:59   #7
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Bestille på mål har blitt helt feil for meg, så jeg er gått over til å bestille den størrelsen jeg vanligvis bruker.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 17:21   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Bestille på mål har blitt helt feil for meg, så jeg er gått over til å bestille den størrelsen jeg vanligvis bruker.

Jeg synes størrelser er så utrolig forskjellige at det blir helt umulig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 18:53   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Jeg bestiller også flere størrelser. Det ser ut som om det er knyting i livet her, og det gjør jo størrelsene litt mer fleksible. Dette er en damemodell, så da tror jeg at jeg hadde bestilt S eller XS til en jente, men aner jo ikke hvor gammel din er.

Min vanlige størrelse er også 36/S. Min jeans er jeansstørrelse 25. Målte min jeans tvers over slik jeg forstår at du har gjort på din datters bukse. Den var 37 cm (middels høy skjæring). Jeg ville bestilt S til meg. Ut fra dette vil jeg tro at XS er riktigere for din datter.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 21:57   #10
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Jeg tok forslaget deres og bestilte 2 størrelser. Jeg så på mbyM's hjemmeside at S tilsvarer livvidde 67 cm og M tilsvarer 71 cm, og hun er nok 70 cm ut fra bredden på buksa. Men vi får se. Hun vokser jo litt til sommeren også, dette er vel egentlig mest brukbart i varmere årstider enn nå? (Men hun ønsket seg det.)

Takk for tips, folkens.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 21:59   #11
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Jeg kom plutselig på en ting; hva med pengene da, hvis man betaler men sender noe tilbake?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 22:00   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan velge størrelse - skjørt hos Zalando

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg kom plutselig på en ting; hva med pengene da, hvis man betaler men sender noe tilbake?

Pengene får du tilbake på konto.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no