Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-19, 09:20   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Er det flaut å ha en ventende forespørsel altså? Jeg har 10-15 som venter på svar fra meg og har tenkt at det er mest flaut for meg. Og jeg kan garantere at jeg hadde lagt merke til det om noen ble borte de kommer jo opp i appen hver eneste dag.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 09:50   #22
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Venninna mi greide å sende venneforespørsel til dama som mannen hennes hadde vært utro med.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 10:18   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Venninna mi greide å sende venneforespørsel til dama som mannen hennes hadde vært utro med.



Jeg blir støtt og stadig lagt til av folk som sikkert egentlig bare har vært og kikka, det er nok ganske normalt og ikke noe å stresse med.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 10:51   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Jeg la til en kollega av søsteren min som jeg ikke bevisst hadde vært inne på profilen til, men tror hun hadde kommentert på noe jeg hadde tagget søsteren min i, også hadde telefonen levd sitt eget liv i lomma mi. Litt sensitiv skjerm og silkelommer er faktisk en veldig dårlig kombo. Varmen fra kroppen får telefonen til å tro at det glatte silkestoffet er hud og trykker i vei på egenhånd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 11:06   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Himmel og hav, jeg hadde også sendt til en jeg ikke aner hvem er!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 11:16   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Morsom tråd! Jeg hadde et par overraskelser liggende jeg også, så det var greit å rydde litt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 11:18   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det flaut å ha en ventende forespørsel altså? Jeg har 10-15 som venter på svar fra meg og har tenkt at det er mest flaut for meg. Og jeg kan garantere at jeg hadde lagt merke til det om noen ble borte de kommer jo opp i appen hver eneste dag.

Ikke flaut å ha ubesvarte forespørsler, men litt sånn småflaut å sende venneforespørsler til folk man ikke kjenner, eller som man bare har hilst på i et møte eller noe. :svett:
Hvis de skjønner at det er feiltrykk så vet de likevel at jeg har snoka i profilen deres. Hvis de ikke skjønner at det er feiltrykk virker det litt snålt å få venneforespørsel fra tanta til søstra til kona di, liksom.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 11:39   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Neida, man trenger absolutt ikke å snoke. Antallet rare venneforespørsler eksploderte da de begynte å ha forslag midt i feeden. Mange trodde også at dette var folk som allerede hadde spurt dem.

Denne fyren, f.eks. aner jeg ikke hvem er, men vi har felles venner. Veldig lett å komme borti.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4BE97A15-7FB2-463B-9058-9E8F05DFD8BF.jpg (8,6 KB, 152 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 09:36   #29
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg la til en kollega av søsteren min som jeg ikke bevisst hadde vært inne på profilen til, men tror hun hadde kommentert på noe jeg hadde tagget søsteren min i, også hadde telefonen levd sitt eget liv i lomma mi. Litt sensitiv skjerm og silkelommer er faktisk en veldig dårlig kombo. Varmen fra kroppen får telefonen til å tro at det glatte silkestoffet er hud og trykker i vei på egenhånd.

I mangel på lommer bruker jeg innimellom bh-en. Puppen min gjør mye rart altså.

Jeg har også uten å vite det klikket på en kampanje på LinkedIn som inviterte alle jeg noen gang har sendt en e-post til. Og forbausende mange av de synes det var helt naturlig å være en av mine kontakter der. Alt fra rørleggeren jeg brukte en gang, en mamma fra gutta gikk i førsteklasse, en forsikringsselger ...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 05-11-19 kl 09:54.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 09:51   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 09:57   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man se venneforespørsler man har sendt?

Glad for denne tråden, nå fikk jeg ryddet opp litt...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no