Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvitt eller gult gull?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvitt eller gult gull?
Hvitt gull 66 72,53%
Gult gull 25 27,47%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-19, 11:32   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Foretrekker klart hvitt gull med diamanter. Da ser det litt juglete ut med gult gull. Men det er smak og behag og jeg føler selv sølv/hvitt gull er penest med min hud/mine øyne/mitt hår.
Har en stor diamantring i hvitt gull etter mormor (forlovelsesring) fra 1952. Bruker den hver dag og den er like fin i gullet. Det samme gjelder allianseringen jeg fikk av mannen i 2002.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 23-10-19 kl 11:38.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 16:42   #42
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Liker også best hvitt gull, har giftering, alliansering og et armbånd i hvitt gull. Synes det passer best til min ganske så lyse hud. Har heller ikke polert opp noen av delene hos gullsmed, og hatt de på nesten hver dag i 19 år.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:28   #43
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Jeg har to ringer i hvitt gull på samme finger, anskaffet med et halvårs mellomrom. (Guess why )

Ringen med stein har blitt slitt på undersiden, men ikke søi en sånn grad at jeg trenger å gjøre noe med den. Ser bare at den er gulere enn den andre ringen som nok har blitt slitt jevnt rundt og ikke bare på samme flekken.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 23:46   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Takk for alle innspill.
Jeg har kjøpt nydelig smykke i dag. Så at det var diamantkampanje på Thune nå så slo til. Ble et smykke på 1,2 karat. Fikk penger til kjede fra mamma så har et flott smykke nå. Dyre greier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no