Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til valg av ny sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 13:50   #1
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Trenger hjelp til valg av ny sofa

...


Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 21:25.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:07   #2
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Jeg jakter også på sofa så jeg er så frekk at jeg abonerer på denne jeg

Har sett noen pene og rimelige hos bolia da Hvilken farge/type skal du ha?

jeg har lyst på grå...sjeselong

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:13   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Hva er for dyrt!??

Kan anbefale Skalma Creativo modulsofa i allefall! Vi har en grå utgave av denne, hjørnesofa med chaiselong - meget slitesterk og enkel, men fin design. Veldig god å sitte i. 32 500,- i norsk pris, 22 000,- importert fra Danmark; inkl. norsk moms ja.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:17   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Vi har Sepia fra Bolia, og er veldig fornøyde.

Nå ser jeg at den helst ikke skal koste over 10.000. da blir denne for dyr. Men den er god!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 10:08.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:17   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

http://www.creativobyskalma.nl/

Dansk design, men her er en nederlandsk side. Erling Christensen sender forøvrig til Norge.


Vår ligner denne, men vi har en litt annen hjørneløsning.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:19   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Nå ser jeg også pris på 10 000,- som maks, da har jeg dessverre ingen personlig erfaring å dele. Men Bohus har hatt en del fine sofaer til rundt 10-13 000,- som vi så på og vurderte før valget falt på den vi har kjøpt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:22   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Skeidar har også en del i den prisklassen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:55   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Dere trengte den egentlig i går, men nesten alle møbelforretninger har salg som starter rett over nyttår. Klarer dere å vente de ukene tror jeg det er penger å spare?

Sofa er vanskelig. Vi kjøpte sofa for halvannet år siden, og den kommer ikke til å vare særlig lenge. Den var ikke billig en gang (vi betalte 20 000, men jeg har sett den til salgs til 39 900). Så pris er ikke nødvendigvis noen god indikator på kvalitet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:11   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Bidrar med min drømmesofa


Fra SofaSoGood.no

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:20   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Vi har en fra Furninova, kjøpt på Bohus. De pleier å ha kampanje på den fra tid til annen, hos Bohus heter den Setup Edge eller noe lignende tåpelig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 10-12-09 kl 15:30.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:26   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

De har fine sofaer - men hjørnene koster mer enn 10 000 da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:57   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Bohus har disse:

10995,-



9995,-



7995,-

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 16:19   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bidrar med min drømmesofa


Fra SofaSoGood.no

Denne fikk vi inn i stua forrige uke og det er min absolutte sofafavoritt. Ingen over, ingen ved siden av.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 17:20   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Det spørs jo hvordan stil du liker.
Vi synes mange av sofaene der ute er for brede i sittedelen og veldig lave og altfor myke.
Vi slet veldig med å finne sofa og brukte et år på å bestemme oss... kjøpte ny i november i fjor. Og vi er fortsatt kjempefornøyd.

Mulig vi har lik sofa som Lille Ru, den heter iallefall det samme. KJøpt på Bohus. Kostet 12.000,-
Den fås i hjørne, 3+ 2 og bue. Fås både i stoff og skinn. MAnge muligheter i ben og vanger.
Vi har 3 + 2,5 i lys farge og den er god å sove i også- Skal se om jeg finner bilde.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 17:27   #15
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Denne fikk vi inn i stua forrige uke og det er min absolutte sofafavoritt. Ingen over, ingen ved siden av.

Jeg førte bilaget i dag. Ut fra prinsippet "tenk på et passende tall".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 17:31   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg førte bilaget i dag. Ut fra prinsippet "tenk på et passende tall".



Du får komme hit og sitte i den som takk for hvadetnåenner. Fatboyen også. Ærlig fortjent.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 17:33   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til valg av ny sofa

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.



Du får komme hit og sitte i den som takk for hvadetnåenner. Fatboyen også. Ærlig fortjent.

Det er firmaet som burde takke meg.

(Det gjør de visst forresten også, jeg hørte rykte om at de skryter denne uken.)

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no