Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-07, 20:19   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

I lys av "Tårnfriddiskusjonen" lurer jeg på hva folk legger i begrepet "karrieremenneske".

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:25   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Tja. Et menneske som aktivt jobber innenfor sitt felt for å oppnå en bedre/høyere stilling og på den måten gjøre karriere i sitt felt. Trenger ikke nødvendigvis være økonomisk motivasjon bak.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:45   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

For meg er karrieremenneske et negativt ladet begrep. Å gjøre karriere er ikke det. For meg er det en forskjell.

Man kan gjøre karriere og samtidig fylle andre roller. Men om en definerer seg selv som, eller blir definert som karrieremenneske så er dette det viktigste i livet deres.

Ikke å gjøre en god jobb, men å avansere, ikke nørdvendigvis med stuerene eller moralske metoder.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:53   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Tja. Jeg tenker bevisst på karrieren min og ønsker å ha en jobb hvor jeg trives og får greit betalt.

Tror ikke jeg har anlegg for å klatre meg fram med albuene, men kan godt stikke hodet litt fram i riktig sammenheng, men som sagt ikke på bekostning av andre. I perioder jobber jeg i helger og noe kveldstid, noe som ikke er ideelt for familielivet. Men har til gjengjeld frihet til å ta ferie og avspasering stort sett når det passer meg og familien.

Legger ikke nødvendigvis noe negativt i selve begrepet karrieremenneske, men det er kanskje fordi jeg har valgt min karriere innenfor et litt sært felt som få blir steinrike av. På en måte så er det ofte "riktigere" å styres av interesser enn penger - selv om det ikke nødvendigvis burde være det. Er jammen ikke helt sikker jeg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:15   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

For meg er karrieremenneske et negativt ladet begrep. Å gjøre karriere er ikke det. For meg er det en forskjell.

Man kan gjøre karriere og samtidig fylle andre roller. Men om en definerer seg selv som, eller blir definert som karrieremenneske så er dette det viktigste i livet deres.

Ikke å gjøre en god jobb, men å avansere, ikke nørdvendigvis med stuerene eller moralske metoder.

signerer denne.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:34   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

For meg er karrieremenneske et negativt ladet begrep. Å gjøre karriere er ikke det. For meg er det en forskjell.

Man kan gjøre karriere og samtidig fylle andre roller. Men om en definerer seg selv som, eller blir definert som karrieremenneske så er dette det viktigste i livet deres.

Ikke å gjøre en god jobb, men å avansere, ikke nørdvendigvis med stuerene eller moralske metoder.

Signerer denne jeg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:15   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

For meg er karrieremenneske et negativt ladet begrep. Å gjøre karriere er ikke det. For meg er det en forskjell.

Man kan gjøre karriere og samtidig fylle andre roller. Men om en definerer seg selv som, eller blir definert som karrieremenneske så er dette det viktigste i livet deres.

Ikke å gjøre en god jobb, men å avansere, ikke nørdvendigvis med stuerene eller moralske metoder.

Akkurat det jeg tenkte!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:43   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

I lys av "Tårnfriddiskusjonen" lurer jeg på hva folk legger i begrepet "karrieremenneske".

Folk som setter karrieren foran alt annet. Foran familie, venner, ferier o.s.v. Folk som går glipp av ungenes oppvekst.

Vanlige folk som har jobber og som kanskje til og med gjør det bra i yrkeslivet, men som har plass til og prioriterer andre viktige ting i livet sitt også, er ikke "karrieremennesker" for meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:56   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

I lys av "Tårnfriddiskusjonen" lurer jeg på hva folk legger i begrepet "karrieremenneske".

En person som er opptatt av yrket sitt og karrieren sin, som prioriterer jobben sin høyt, jobber mye og som arbeider og planlegger målbevisst for å komme "videre" i karrieren. Jeg bruker det ikke som noe spesielt negativt ord, og ikke som et positivt heller, akkurat - det sier bare noe om hvilken type man er (ærgjerrig, målbevisst, kompetitiv) og hva man er opptatt av.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:06   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Jeg er karrieremenneske i den forstand at jeg foluserer på og konsenstrerer meg om karrieren min. Jeg har en plan. Jeg har mye ansvar. Men jeg er ikke karrieremenneske i den forstand at jeg jobber mer enn 37, 5 timer i uken. jeg prioriterer familien, venner og trening.

Men jeg er veldig veldig heldig, som har fått mulighet til å være leder samtidig som jeg kan jobbe normale dager. Jeg skulle ønske mange flere arbeidplasser kunne dette, for da hadde mange flere kvinner kunnet bli ledere. Da hadde også de som rekrutterer ledere kunnet ha flere kvalifiserte å velge mellom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:19   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er karrieremenneske i den forstand at jeg foluserer på og konsenstrerer meg om karrieren min. Jeg har en plan. Jeg har mye ansvar. Men jeg er ikke karrieremenneske i den forstand at jeg jobber mer enn 37, 5 timer i uken. jeg prioriterer familien, venner og trening.

Men jeg er veldig veldig heldig, som har fått mulighet til å være leder samtidig som jeg kan jobbe normale dager. Jeg skulle ønske mange flere arbeidplasser kunne dette, for da hadde mange flere kvinner kunnet bli ledere. Da hadde også de som rekrutterer ledere kunnet ha flere kvalifiserte å velge mellom.



Jeg har det mye på samme måte, og jeg er hjertens enig.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 13:25   #12
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Jeg definerer det å "gjøre karriere" som å satse på jobben, ha klare mål i forhold til hvor man vil, skifte jobber eller klatre for å oppnå det man ønsker.

Et "karrieremenneske" er et menneske som prioriterer det "å gjøre karriere" over det meste annet i livet.

Det er nødvendig å prioritere hvis man skal gjøre karriere. Det er ikke mulig å være best til alt, så derfor må f.eks. familie, barn, venner, osv nedprioriteres.

Jeg er ikke karrieremenneske. For meg er det viktig til enhver tid å ha en jobb jeg trives med, men jeg er ikke opptatt av å klatre i systemet og skaffe meg topp-jobber. Jeg skifter jobb etter humør og ikke som et ledd i min karriere. Dette innebærer at jeg noen ganger har skiftet jobb helt på tvers i forhold til fagfelt, fordi det har vært det jeg hadde lyst til der og da.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 23:17   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Folk som setter karrieren foran alt annet. Foran familie, venner, ferier o.s.v. Folk som går glipp av ungenes oppvekst.

Vanlige folk som har jobber og som kanskje til og med gjør det bra i yrkeslivet, men som har plass til og prioriterer andre viktige ting i livet sitt også, er ikke "karrieremennesker" for meg.

enig.

Føler meg langt fra karrieremenneske. Trives der jeg er med den jobben jeg har, og har ingen behov eller ønske om å få noe lederstilling/karriere. Er veldig glad for å slippe å ta bekymringer fra jobb med hjem, og kunne koble helt ut. Gubben synes det er litt rart at jeg ikke føler behov for å "klatre", men jeg trives der jeg er, og dessuten vil det ikke lønnsmessig bli så mye bedre. (da mister jeg vakttillegger om jeg kun jobber dag, så spørs hvor mye mer jeg ville tjent.) Så noen vil nok tenke på meg som "kjedelig uten lyst til å utvikle meg", men det stemmer nok lite

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:05   #14
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Jeg ser for meg Tårnfrid jeg og fru Lund. :hihi:

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:49   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Jeg lurer mer og mer på om Macy egentlig er Märtha Louise....

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:13   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg ser for meg Tårnfrid jeg og fru Lund. :hihi:

Fru Lund ... Den skjønte jeg ikke.

Jeg bruker ikke begrepet "karrieremenneske" negativt. Det handler for meg om å være opptatt av sin karriere, altså sin nåværende stilling og ambisjonene for videre yrkesliv. Å prioritere jobb foran barn er selvfølgelig ikke positivt. Jeg ser imidlertid ingen nødvendig sammenheng mellom å ha en karriere og å være dårlig mor.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:39   #17
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

De som prioriterer jobben foran det meste. Og har planer og målsetninger for hvor de skal være i jobben som om 5 år. Og er opptatt av posisjon, fremgang og status i jobben.

Det er ikke ensbetydende med å ha utdannelse, fulltidsjobb og være faglig dyktig. Det har noe med bevisste holdninger til hvor man er og hvor man vil, og at man prioriterer etter det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:55   #18
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Fru Lund er hun i reklamen for Mega. Hun med 4 hender.

Visste du ikke at jeg er Martha, Mim?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 09:01   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg bruker ikke begrepet "karrieremenneske" negativt. Det handler for meg om å være opptatt av sin karriere, altså sin nåværende stilling og ambisjonene for videre yrkesliv. Å prioritere jobb foran barn er selvfølgelig ikke positivt. Jeg ser imidlertid ingen nødvendig sammenheng mellom å ha en karriere og å være dårlig mor.

Jeg er helt enig. Mannen min er et karrieremenneske, men makan til mann som stiller opp på hjemmebane og gjør mer enn sin del der skal man lete litt etter for å finne. Han er en av dem som har "partner stemplet i panna" i det selskapet han jobber, det vil si en av dem de satser på skal gjøre karriere og bli partner om få år.

Selv har jeg midlertidig hoppet av karrierestigen, har funnet meg en jobb der jeg kan utvikle meg, lære nye ting, tjene godt og ha det bra, uten at jeg nødvendigvis trenger å tenke på å skulle bevege meg opp og frem. For meg er det riktig nå, om noen år vil jeg kanskje mer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:42   #20
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva legger du i begrepet "karrieremenneske"?

Et menneske som setter jobben framfor det meste. Noen setter også jobben foran barna. I ekstreme tilfeller kan man lure på hvorfor i alle dager de har valgt å sette barn til verden.

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no