Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor spiser dere ute i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 23:09   #41
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Cafe Vinderen,Ub og for ikke å glemme R.O.O.M Men Falcon Crest har gått meg hus forbi.....Hvor er det

En annen liten perle er Enoteca vinbar i Bygdø allé hvor de i tillegg til god vin har fantastisk italiensk pizza og anti-pasti

Nodee på majorstuen har verdens beste and i lompe

  Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:36   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Vedr. Deli, var det ikke du, skilpadda, som overhørte fjortisene bak disken på Deli De Luca spørre hverandre når de stengte på BIT? Det er god egenreklame....

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:39   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg synes den er bra jeg! Men Agra på Aker Brygge synes jeg er hakket bedre.

Agra var min favorittrestaurant helt til de fikk nye eiere for noen år siden. Nå går jeg ikke dit lenger, de har tapt seg noe enormt. Den beste indiske (både med tanke på mat OG service) finner jeg under konserthuset. Husker selvsagt ikke hva den heter.

Ellers har Intermezzo på Bislet vært en favoritt, men den dårlige servicen vi fikk der idag ødela en hel del. Det er sjelden jeg blir behandlet som hår i suppa. Det ble ikke et øre i driks på dusten.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:40   #44
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vedr. Deli, var det ikke du, skilpadda, som overhørte fjortisene bak disken på Deli De Luca spørre hverandre når de stengte på BIT? Det er god egenreklame....

  Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:40   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vedr. Deli, var det ikke du, skilpadda, som overhørte fjortisene bak disken på Deli De Luca spørre hverandre når de stengte på BIT? Det er god egenreklame....

Jo, det var meg. Jeg ble skikkelig imponert.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:41   #46
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Agra var min favorittrestaurant helt til de fikk nye eiere for noen år siden. Nå går jeg ikke dit lenger, de har tapt seg noe enormt. Den beste indiske (både med tanke på mat OG service) finner jeg under konserthuset. Husker selvsagt ikke hva den heter.

Ellers har Intermezzo på Bislet vært en favoritt, men den dårlige servicen vi fikk der idag ødela en hel del. Det er sjelden jeg blir behandlet som hår i suppa. Det ble ikke et øre i driks på dusten.

Mother India har også veeeeeeeeeldig god indisk

  Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:42   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Mother India har også veeeeeeeeeldig god indisk

Ja, og Mr India. Men den jeg nevnte har alltid fantastisk god service.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:43   #48
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.


Tilføyer gladelig San Leandro Tapas Bar x 2 på listen.
En i Vika/Nationalteateret, og en i Sporveisgata. Nam-nam!

Kanskje ikke etter å ha lest denne artiklen
Synes det var litt trist, jeg synes også tapasen på San Leandro er snadder


Opprinnelig lagt inn av VG

Fire stengt

Også Dionysos taverna, San Leandro Tapas Bar og Flat Mat ble umiddelbart stengt fordi Mattilsynet vurderte forholdene som helsefarlige

Inspektørene var ikke fornøyd med renholdet på noen av stedene. De karakteriserer både renhold og orden som svært dårlig. På Flat Mat ble det i tillegg funnet rottemøkk på et utstyrslager.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:54   #49
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Kanskje ikke etter å ha lest denne artiklen
Synes det var litt trist, jeg synes også tapasen på San Leandro er snadder

Jepp,veldig trist Men den gode tapasen fås kjøpt på Smart Club på Billingstad

  Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 00:47   #50
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Men Falcon Crest har gått meg hus forbi.....Hvor er det

Åsjordet - gamle Cafè Allè hvis du var der noen gang?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 08:12   #51
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Cafe Vinderen,Ub og for ikke å glemme R.O.O.M

ROOM ja.. :mimre: Var der store deler av permisjonstiden. Men nå har de bygd om og har et annet konsept der (www.foodstory.no), har du vært der etter det? Er veldig spent på det, får se å komme meg dit snart

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:26   #52
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

ROOM ja.. :mimre: Var der store deler av permisjonstiden.

Kjærsten min, fra østkanten, prøvde seg med å foreslå at jeg kunne rusle med barnevogn og barselvenninner bort til A-hus på Alnabru og drikke kaffe og spise hveteboller.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:34   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Jeg har forresten funnet ut at bakern i majorstuehuset har ORDENTLIG kakao! Ikke sånn søtt skvip laget på melk og sjokosaus.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:30   #54
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åsjordet - gamle Cafè Allè hvis du var der noen gang?

Var tidligere masse på Café allé,men har boikottet den etter at en i barselgruppen min ble bedt om å gå når hun skulle amme sin 6uker gamle sønn fordi det var støtende for de andre gjestene

  Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:32   #55
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

ROOM ja.. :mimre: Var der store deler av permisjonstiden. Men nå har de bygd om og har et annet konsept der (www.foodstory.no), har du vært der etter det? Er veldig spent på det, får se å komme meg dit snart

Ikke vært på R.O.O.M etter det nye konseptet åpnet nei Men er veeeeeeldig spent på hvordan det har blitt

  Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:10   #56
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Var tidligere masse på Café allé,men har boikottet den etter at en i barselgruppen min ble bedt om å gå når hun skulle amme sin 6uker gamle sønn fordi det var støtende for de andre gjestene

Men nå er det nye eiere og de er veldig barnevennlige!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:45   #57
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Nå er jeg i Oslo hvert skuddår, men da vi var innom i sommer spiste vi på Natraj Tandoori Restaurant i Bygdøy allé 8. Jeg elsker indisk mat og var så fornøyd.

Vi var på en knallgod indisk resturant i Bygdøy allé, men neimen om jeg husker hva den het, men det kan godt ha vært denne. På høyre hånd hvis du har nesa mot Bygdøy, do som er tilrettelagt for rullestolbrukere (jepp vi var her da jeg var gravid sist), noen bord nede på det nivået hvor man kommer inn også noe trapper og sånt opp til flere bord? Vi har spist oss gjennom mange av Oslos indiske, og denne var virkelig helt i toppsjiktet!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:54   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Con Gusto i Torggata er en veldig hyggelig og barnevennlig italiensk kafe (som er aldeles utmerket uten barn også). God plass, god kaffe, is og mat, søte servitører, barnestoler, stellebord på do.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:55   #59
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Dehli Tandoori Resturant nederst i Maridalsvn. Utrolig god mat, fantastiske naan-brød og billig vin

Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 13:10   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Dehli Tandoori Resturant nederst i Maridalsvn. Utrolig god mat, fantastiske naan-brød og billig vin

Ja!
Og veldig sur og morsom betjening.

Var der når jeg var gravid og jeg bestilte farris og sambo cola, men det ble byttet om når de serverte. Vi bare byttet med hverandre når de hadde helt oppi glassene. Det morsomme var at når sambo bestilte en cola til senere i måltidet så kom den sure servitøren til bordet, fnyste høyt når hun så at det var sambo som drakk colaen, byttet om og helte opp i glasset!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no