Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bestille kokk som kommer hjem til deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-23, 10:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille kokk som kommer hjem til deg?

Mannen min blir snart 50 år og han har vært veldig i tvil om hva slags selskap han ønsker seg. En tanke han syntes var besnærende var å bestille en kokk hjem til oss som laget mat og serverte til oss. Han ser for seg kanskje 10-12 personer som skal ha mat.

Er det noen som har bestilt kokk på denne måten og som har noe å anbefale?

Vi kan selvsagt bestille catering, men det er jo ikke helt det samme.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-23, 12:04   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille kokk som kommer hjem til deg?

Jeg fulgte Sebastian Solberg en periode og da brukte han noe som heter leii.no. tror nok han var sponset, men han sa iallfall at han var fornøyd. Aner ikke hva det koster da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-23, 12:20   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille kokk som kommer hjem til deg?

Jeg hadde det til min 50-årsdag og var veldig fornøyd med det. Vi gikk en del runder i forkant om både mat og vin. Vinen kjøpte jeg inn selv, men da var den avstemt med maten. Så jeg anbefaler å bruke litt tid på den biten.

Jeg kan ikke anbefale noen da, det er for langt unna.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-23, 13:32   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bestille kokk som kommer hjem til deg?

Vi hadde bestilt det til den sønnens konfirmasjon vi måtte avlyse på dagen pga korona. Vi fikk da alternativ mat fra dem som jeg ikke ble imponert av, så jeg tror ikke jeg ville valgt dem igjen pga mat stil og kvalitet. I tillegg så ble jeg nokså skuffet over det finansielle oppgjøret sett i lys av hva vi betalte og hva vi fikk. Det er nok ikke så sannsynlig at dette er en situasjon som vil gjenta seg for andre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no