Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bestille neglelakk på nett? Hvor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 21:24   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille neglelakk på nett? Hvor?

I begynnelsen av 20-årene var jeg neglelakk-jente. Nå har jeg tenkt til å bli det igjen, men hvor er det lurt å kjøpe det på nett? Og hva slags merker? Essie har jeg noen av, og litt andre billige merker. Kjøpte en fra Lancome i dag.

Anyone?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 21:30   #2
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille neglelakk på nett? Hvor?

Jeg skal bestille fra Blivakker.no neste gang de har salg på essie. :frelst:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 11:12   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille neglelakk på nett? Hvor?

www.lookfantastic.com har Opi, Jessica, Nails inc, Essie og flere. De leverer gratis og du kan være heldig å få to til 200,- nok.

Essie fans bør lete på amerikanske nettsider, fast pris er ca 50,- hos Target.com.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:02   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille neglelakk på nett? Hvor?

Jeg har kjøpt Essie-lakker fra Transdesign.com. Veldig billig (tror jeg betalte ca. 250,- totalt for fem lakker og frakt sist jeg bestilte derfra). De merker dessuten automatisk pakken som gave slik at man slipper toll & tull.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 23:49   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille neglelakk på nett? Hvor?

Er det noen som har forsøkt www.beautyjoint.com/? Det ser jo nesten ut til å være for godt til å være sant?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no