Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vanvittig god service, Elprice

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 00:47   #1
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Vanvittig god service, Elprice

For de som følger trådene her i IT-forumet så er det vel ingen overraskelse at jeg stort sett linker til Elprice sine sider når jeg anbefaler PC'er. Jeg har handlet en del hos dem det siste året og fått gjennomgående god service. Kombinert med at de stort sett er billigst i Norge og at de har en butikk 1 km unna meg har gjort kombinasjonen uslåelig. Ikke noen nyhet der, alle har sine favorittleverandører. I dag overgikk de imidlertid seg selv, riktignok etter en noen treig start.

Jeg har i et par uker sett etter en liten mediacenter-pc og ha i stua. Trenger ikke noe fancy, men en liten pc som kan spille musikk og diverse film. Etter og ha sjekket litt rundt fant jeg ut at Acer har en modell som passer utmerket. Liten, nett, har alle funksjoner jeg trenger og ikke minst; den er billig. Elprice er som vanlig billigst, men de er utsolgt i min lokale butikk. Ikke noe problem, den er på lager i Sandvika. Det er ca. 5-6 mil fra der jeg bor, men jeg skal dit i et ærend uansett. Jeg kommer inn i butikken, og spør etter modellen. Jo da, den har de på lager. Han kommer med esken og jeg ser at den er åpnet. Ja, de har åpnet esken og vist PC'en til en kunde for å vise størrelsen sier selgere. Du er sikker på det sier jeg. Ja da er svaret jeg får. Jeg betaler og tar med meg Pc'en hjem. Når jeg da skal installere den et par timer senere så viser deg seg at PC'en ikke er i orden. Den klarer ikke og installere windows Vista som ligger ferdiginstallert på harddisken og det er klart at den har vært brukt tidligere og levert tilbake. Selgeren har altså ikke vært informert om dette (snill tolkning) eller jugd meg rett opp i trynet (streng tolkning). Jeg valgte den siste og ringte til butikken. Jeg fikk etter 2 minutters telefonsamtale beskjed om at butikksjefen kom hjem til meg samme kveld med en bytte-PC, han skulle altså ikke ha noe av slik service. Og halvannen time senere sto han på døra med ny PC og beklaget så mye det som hadde skjedd.

Jeg har handlet _mange_ PC'er de siste 10-15 årene, og av og til har det blitt problemer, man aldri har jeg sett maken til service. Så mange ganger som jeg har hatt trøbbel med Elkjøp eller Komplett.no så var det utrolig godt med slik service fra et firma som tydeligvis bryr seg om kundene sine. Det er det ikke så ofte jeg opplever for tiden.


Sist redigert av Juste : 12-03-08 kl 09:04. Årsak: Utrolig mange skriveleifer
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 05:33   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Wow. *noterer*

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 06:45   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Godt å se at noen har annen erfaring med Elprice enn det jeg har. Det kan jo være et tegn på at de har skjerpet seg siden jeg hadde min, ikke fullt så gode, erfaring.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 11:09   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Wow, det var jo virkelig god service. Jeg har dessverre ikke samme gode opplevelse med Elprice. Men det kan jo være forskjell fra butikk til butikk.

Det hjelper heller ikke på kjøpsopplevelsen at butikken har flekkete, illeluktende vegg til vegg teppe i hele butikken. verfladisk:


Sist redigert av Pia : 12-03-08 kl 11:23.
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 11:11   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Jeg har bare dritt dårlige erfaring når det kommer til Elprice.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 15:00   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Jeg er ikke så fornøyd med Elprice nei. Se denne linken: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=31001 Det verste er at de fortsatt har denne feilien i annonsene som har kommet hjem i postkassa mi.

Vi valgte å beholde pcn da vi fikk tråløst nettverkskort, men da ikke tråløst tastatur og mus - enda det stod i annonsen! Kan ikke si jeg er imponert over vår elprices service nei.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:42   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanvittig god service, Elprice

Wow, det må jeg si var god service ja.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no