Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 14:32   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nå har jeg forsøkt, og er IKKE overbevist. Jeg synes dette potetgullet var tamt og smakløst.

Skikkelig godt potetgull er SPRØ med fyldig paprikasmak fra Maarud. Jeg er ikke egentlig noen potetgullelsker, men det går definitivt ned.

Hææ? Sikker på at det var riktig type? Den med paprika og rødløk smaker jo veldig kraftig, går ikke an å si at den er TAM?? Den med salt er kanskje litt tam, men ikke denne?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:02   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Da tror jeg rett og slett at det var noe feil med den jeg kjøpte. Det var den med paprika og rødløk, og den var tam!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:14   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Da brukeren har overskredet sin månedlige dose med tildels fetende anbefalinger ser vi oss dessverre nødt til å vurdere sletting av tråden; evt. tillate visning av tråden kun på bærbare PC'er drevet på strøm fra ergometersykler.

Mvh Albertine- Admin

Amen!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:28   #24
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Jeg har også prøvd, men det er langt i fra det beste jeg har smakt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:38   #25
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Det smaker jo høgg! :spiser as we speak:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:39   #26
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Har ikke prøvd denne, men Iset siden du er gravid kan det jo være at hormonene spiller deg noen puss og at du ikke kommer til å synes noe særlig om den når du ikke er gravid lengre.
Kommer tilbake med rapport når jeg har funnet den i butikken og spist litt.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:43   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

høgg!

?????????? Jeg trodde at jeg forstod svorsk, men "høgg" er ukjent.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:53   #28
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

?????????? Jeg trodde at jeg forstod svorsk, men "høgg" er ukjent.

Men "høgg" er da ikke svenskt? :usikker:

Det smakte forferdelig i hvertfall.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:00   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Men "høgg" er da ikke svenskt? :usikker:

Det smakte forferdelig i hvertfall.



Vi sier høgg her også. Det er liksom en betegnelse på noe som er pyton. Spesielt smaker.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:01   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Jeg bare antok at det var svorsk fordi jeg ikke kjente ordet.

Men jeg var helt enig med deg i at dette potetgullet var litt kjedelig. Kanskje smaksløkene til Iset er i gravidmodus? ....... noe mine forsåvidt også er

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:04   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Dere er gale?? Mannen min elsket den også, men hormonene mine har sikkert smittet over på ham.
TAM var den jo ikke? Den smakte jo masse av paprika og rødløk. Forferdelige mennesker!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:34   #32
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Ja ja da må jeg ut å handle litt på fredan da! Må jo bare prøve! Bare må ha det! Jeg er skikkelig potetgull elsker!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:27   #33
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere er gale?? Mannen min elsket den også, men hormonene mine har sikkert smittet over på ham.
TAM var den jo ikke? Den smakte jo masse av paprika og rødløk. Forferdelige mennesker!

Jeg syns den smakte som svett lukter jeg. :sær:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:34   #34
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Og her kommer dommen min:

Chipsen er en av de beste jeg har smakt! Og min samboer var helt enig! Skjønner ikke hvordan noen kan si at den var tam, selv om paprikasmaken kunne vært enda mer utpreget.
Og jeg er ikke gravid, så ingen kan bruke det argumentet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:31   #35
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nå har jeg forsøkt, og er IKKE overbevist. Jeg synes dette potetgullet var tamt og smakløst.

Skikkelig godt potetgull er SPRØ med fyldig paprikasmak fra Maarud. Jeg er ikke egentlig noen potetgullelsker, men det går definitivt ned.

Jeg er helt enig, ingenting kan slå maarud sin paprika. Men jeg er åpen for noe nytt, så dette var et riktig interessant tips.

Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:49   #36
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Jeg lette etter det i butikken i dag, men de hadde det ikke. Så det får heller bli neste helg. Det ble popcorn i steden, men nå husket jeg plutselig trippelsjokoladen jeg har liggende i skapet. Nei skal være sterk og vertfall vente til i morgen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:19   #37
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda et usunt tips fra meg (nytt potetgull)

Vi har prøvd den, og ble ikke spesielt imponert.

Vi savner Gourmetchips fra Maarud med havsalt og kvernet pepper.

På vegne av voksenfolket i Drageheimen - Dragen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no