Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kristiansand - budsjettferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 23:12   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Vi bodde i telt på Hamresanden en gang da jeg var liten, og den gang var det definitivt å anbefale.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 12:36   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Er ikke fremmed for å sove i telt. Vi har visst telt også. Har jeg hørt.

Hvilken campingplass er å anbefale da? Jeg orker ikke ungdomsleir med full rulle, og hyling, oiing og synging utover all natt :kjip_gamme_dame:
Rooolig er fint

  Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 13:50   #23
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Roligheden camping må jo være midt i blinken da!

Men Roligheden eller Hamresanden tror jeg at jeg hadde landet på, evt. Sjøsanden mot Mandal ja.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:35   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Roligheden camping må jo være midt i blinken da!

Men Roligheden eller Hamresanden tror jeg at jeg hadde landet på, evt. Sjøsanden mot Mandal ja.

Det er mulig Roligheden har forandret seg siden jeg var yngre, for da var det alt annet enn rolig der.

  Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:52   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Hvis du har dårlig rygg og forventer å ha telefon og klesskap på rommet ditt, så ikke bo på Yess. Det er kun en seng og en pinnestol på rommet. Badet var på størrelse med badene på danskebåten.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 15:00   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

YESS var ganske så mye dyrere enn Centrum Budget eller hva det het. 1600,- for oss 4 i to netter kan man leve med.

  Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:35   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

YESS var ganske så mye dyrere enn Centrum Budget eller hva det het. 1600,- for oss 4 i to netter kan man leve med.

Oi, det begynner å høres ja!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:44   #28
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kristiansand - budsjettferie

Ellers så er camping i Søgne veldig fint; www.aaros.no

Her har de både leiligheter, hytter og ordinært campefelt. Vi bodde i telt og storkoste oss. 25 km til dyreparken. Flott strandområde og basseng. Anbefales!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no