Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg tror vi ender opp med tur til Barcelona, tips?....

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-09, 01:08   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Smil

Jeg tror vi ender opp med tur til Barcelona, tips?....

Jeg har noen ferie dager igjen. I sommer hadde vi 10 års bryllupsdag, og siden vi aldri hadde noe egentlig bryllupsreise tenkte vi å gjøre noe bare oss to i høst. Men med mann som er til sjøs 10 uker i slengen og behov for barnepass og å få ferien inn i turnusen blir det nok slutten av oktober. Så var det store spørsmålet: hva og hvor....og vi har grublet og grublet...

Jeg hadde litt lyst på byferie, ikke at jeg er noe bymenneske, men blir lite slikt når en vanligvis skal ta hensyn til 3 barn. Mannen ville helst ikke det. Så vil vi ikke så altfor langt, siden det er snakk om 5-6 dager. Han hadde ikke hatt noe i mot lang reise, ligge på strand og slappe av. Men der var ikke jeg helt. Og han vil helst til et spansktalende land, for å teste spansken han lærer på båten/jobb (i Ecuador)

Så kom han på at vi begge elsker berg og dalbaner. Men hvor har de åpent i slutten av oktober?.. Google, google, google.... Jo da, et sted jeg aldri hadde hørt om, Port Aventura, ca en time fra Barcelona. (men nettsiden deres henger seg bare opp på introen hos meg, grrr...)
Så nå har jeg sendt han e-post med info osv, håper han er tent på den ideen. 2 dager i parken, 1-2 dager i Barcelona og 1-2 dager bare slappe av.
3 fluer i et smekk!
-fart
-kultur
-slappe av

Så, hva er "må se" i Barcelona? Andre tips? Mye billigere hotell i Salou, nær parken, så det blir sikkert tog eller noe til Barcelona når vi skal dit.

Et enkelt søk på f.eks. "VIA" gir pris på 5500-7000 på "pakk selv", fly og hotell (3-4 stjerner) for begge to. Må søke litt flere plasser, men jeg synes ikke det var så ille.

Så, vi får se...
(og nå har jeg sittet oppe altfor lenge og surfet på dette...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no