Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alcudia avlyst

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-09, 20:25   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Alcudia avlyst

Jeg har alltid tenkt at jeg skal være rasjonell og dempet i forhold til medienes hysteri rundt ulike sykdommer. Fuglevirus og "dødsbakterier" har prellet av, og i og med at jeg jobber i apotek sitter jeg med førstehåndsinformasjon vedrørende utvikling av smitteforekomst og sannsynlighet for at det ene eller andre rammer oss.

Jeg vet ikke hva som gjør dette H1N1-viruset annerledes, men har i dag avbestilt ferieturen til Mallorca i september på grunn av Lillebrors astma... Æsj, jeg VIL ikke være så engestelig, men ville heller aldri tilgitt meg selv viss vi dro til et sted med høyere forekomst av viruset enn her i Norge, og han ble syk på grunn av det.

Tror jeg gjorde det rette, men det var en kjip avgjørelse. Vi hadde gledet oss alle sammen...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 20:28   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Jeg skjønner deg godt. Jeg har sittet og lurt på om det er ok å ta poden ut av skolen om det blir utbrudd der... De hadde neppe "blåst opp" dette såpass om det var snakk om vanlig influensa mener jeg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 20:38   #3
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Er det større forekomst/smittefare på Mallorca? Hva sammenlikner du med?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 20:57   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Er det større forekomst/smittefare på Mallorca? Hva sammenlikner du med?

Spania er sammen med UK et av de landene i Europa som pt har flest tilfeller av virussmitte samt høyest frekvens av nye smittetilfeller. Jeg hadde ikke tenkt sånn i det hele tatt hadde det ikke vært for de nye anbefalingene vedrørende mennesker med astma og andre sykdommer. Lillebror har vært så mye syk, og jeg kjenner at jeg ikk _tør_ utsette ham for noe som helst.

Jeg misliker så veldig å føle meg meg så irrasjonell

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:04   #5
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Spania er sammen med UK et av de landene i Europa som pt har flest tilfeller av virussmitte samt høyest frekvens av nye smittetilfeller. Jeg hadde ikke tenkt sånn i det hele tatt hadde det ikke vært for de nye anbefalingene vedrørende mennesker med astma og andre sykdommer. Lillebror har vært så mye syk, og jeg kjenner at jeg ikk _tør_ utsette ham for noe som helst.

Full forståelse!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:05   #6
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skjønner deg godt. Jeg har sittet og lurt på om det er ok å ta poden ut av skolen om det blir utbrudd der... De hadde neppe "blåst opp" dette såpass om det var snakk om vanlig influensa mener jeg....

I seg selv så er vel kanskje ikke svineinfluensaen noe farligere enn vanlig influensa. Det dør jo mange av den vanlige sesonginfluensaen også. Men, det som er spesielt, er at den rammer så mange unge, og at den er så "ny" at nesten ingen har opparbeidet seg noe immunitet mot den.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 23-07-09 kl 21:19.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:10   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Det er jo sikkert ikke bare det at det er et annet land, men man er tettere på folk. Ombord i fly, på restauranter, ved bassenget osv osv, samt at hvis man skulle bli syk så er det greit å være hjemme uansett.

Jeg synes dette nå har kommet så nært - og jeg forstår godt at man treffer slike tiltak hvis man har familiemedlemmer som er spesielt utsatt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:13   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Jeg forstår deg godt, og jeg er glad for at vi ikke planla noen utenlandsferie i år. Vi har et barn som er ekstra utsatt, og akkurat nå føles det tryggest å være hjemme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:17   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alcudia avlyst

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg forstår deg godt, og jeg er glad for at vi ikke planla noen utenlandsferie i år. Vi har et barn som er ekstra utsatt, og akkurat nå føles det tryggest å være hjemme.

Ja, jeg begynte faktisk å stresse med tanken på Lillebrors hull i hjerteveggen også, selv om det sikkert ikke spiller noen rolle for hvordan han ville takle en slik infeksjon...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no