Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Reise bort i julen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 12:00   #21
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise bort i julen

Jeg har absolutt ingen innbruddsplaner.
Vi skal til mine foreldre i år. De er hyperaktivegladkristnemåtasegavallesomikkehardetså godtkristnevihardetbraerdetnoenvikantaossavkanskje hei,duserikkeuttilåhadetsåkjekt,vildukommeogfeirej ulsammenmedosskrampe. Så de ønsker å invitere 9 andre utlendinger til jul, de snakker svært dårlig norsk, og jeg har ikke overskudd til å være krampehyggelig mot noen jeg treffer kanskje annethvert år. Jeg spurte om når de skulle invitere disse, og sa at jeg ikke hadde overskudd til å være kjempesosial, og sa at vi ønsket å komme og reise etter når mine foreldre ønsket å invitere "de andre".

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:07   #22
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise bort i julen

Vi skal feire i eget hus for første gang. De tre årene vi har hatt barn har vi vekslet mellom å reise hjem til sambo og min hjemby - og der har vi vært i ca ei ukes tid. I år får deler av min familie komme til meg, ettersom jeg ikke er flybar i julestria. Mamma kommer og skal være husmorvikar for sin høygravide datter.


Det blir spennende å være hjemme i eget hus, og lage våre egne tradisjoner.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 15:09   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reise bort i julen

I fjor feiret vi jul i Stavanger hos min bror, i år kommer de til oss.
Syns det er deilig å bare være hjemme i jula

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 15:13   #24
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise bort i julen

Det er svært få ting som får meg til å lette på rompa og forlate mitt eget hus i julen. Bortsett fra kortere middag/brunchbesøk.

Og i år blir det ekstra morsomt. Vi blir 13 stk. med smått og stort rundt bordet julaften.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:45   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise bort i julen

Vi blir hjemme i julen i år.
Får huset fullt med familie.
2 juledag skal vi på middag, men drar hjem igjen på kvelden siden mamma og pappa er her.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:56   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise bort i julen

Vi blir kanskje borte over natten men det er ikke sikkert enda. Spørs om det blir nok for meg med 19stk i mammas lille stue.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 21:29   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise bort i julen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Skal dere reise noe sted i julen? Til hvem og hvor lenge skal dere være borte?

Vil du ha navn, adresse og alarmkode også?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:18   #28
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reise bort i julen

Mannen,sønnen og jeg reiser 17 dager til Orlando, Florida for å feire jul med Mikke mus og vennene hans!

GLEDER MEG!!!!

  Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:57   #29
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise bort i julen

Vi begynte å feire jul hjemme det året vi giftet oss. For meg er det en viktig del av det å være en familieenhet å ha sin egene juletradisjoner.

Mazungen skal få feire jul hjemme, og noen ganger er vi 3 andre ganger 12 til bords. Hyggelig uansett.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 11:26   #30
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise bort i julen

Tutta det høres deilig ut.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:40   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise bort i julen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi vurderte å reise til USA, men det ble med tanken. Så tenkte vi å feire julen i Bergen med mine foreldre, men så fikk jeg vite at søsteren min skulle det samme så da blir det med tre dager altså. Det får være grenser på hvor mye man skal tåle lissom.

Her er det fremdeles billige billetter ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:52   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise bort i julen

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 18:46   #33
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reise bort i julen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Tutta det høres deilig ut.

JA!!! Disney world, sol og varme med mine favoritt gutter MÅ bli bra!!!

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 18:47   #34
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reise bort i julen

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Her er det fremdeles billige billetter ...

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:04   #35
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise bort i julen

Vi skal være hjemme! HURRA!!! For andre gang i mitt voksene liv skal jeg feire jul i mitt eget hjem, og det gleder jeg meg så mye til at jeg nesten blir litt ør...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:12   #36
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise bort i julen

Heim te moooooooor, heim te moooooor eg lengtar heim te mooooor
Skal heim til mamma og pappa og lillebroren min, var hos svigers i fjor (samboer var offshore, slå den, feire jul hos svigers uten bedre halvdel ugh!) så nå blir det ekstra godt å komme hjem til jul.

Sambonissen (ikke et kompliment) reiser offshore den 27. da vurderer jeg sterkt å reise tilbake og ta med meg gamlingene om de vil da (tviler) ellers så får jeg feire nyttår hos svigers, uten sambonissen... Julen er egentlig ganske kjip når sambo stikker av...

Anne med e: Moren din minner meg om tanta mi, hun tok i hus tre afghanere her et år fordi det var så synd i dem som ikke fikk feire jul... Hadde vett nok til å servere pinnekjøtt

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:13   #37
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise bort i julen

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Vi skal være hjemme! HURRA!!! For andre gang i mitt voksene liv skal jeg feire jul i mitt eget hjem, og det gleder jeg meg så mye til at jeg nesten blir litt ør...

Heldiggris!

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no