Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS - risikosport, eller løser det seg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-22, 08:11   #401
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Streiken er avblåst, men det ser litt ut som om fly som allerede er kansellert forblir kansellert. Jeg skal ta fly neste helg, så jeg er såre fornøyd

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 10:16   #402
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Det håper jeg og. Opprinnelig krav fra SAS om ingen reforhandling (og dermed streikerett) de neste 10 årene hørtes helt vilt ut. Såvidt jeg skjønner ble det fem, og det er ganske lenge. Blir spennende å skjønne mer av hva de har landet, dette her vært en heftig konflikt.

Slik jeg har forstått det så har pilotene gått med på 5% lønnskutt og 5 års intervall mellom forhandlingene, men at alle permitterte eller piloter som har mista jobben har krav på jobben sin tilbake.

De skal visst ha lønnsutvikling som følger inflasjonen selv om de har gått med på 5% lønnskutt. Ledelsen skal også fryse lønna si i noen år.

https://www.nrk.no/norge/partene-bek...ver-1.16040465

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 11:42   #403
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Hvis de får inflasjonsjustert lønnsutvikling så er de jo sikret, da. Slik inflasjonen er nå, så vil jeg tro de kommer godt ut av det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 11:52   #404
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis de får inflasjonsjustert lønnsutvikling så er de jo sikret, da. Slik inflasjonen er nå, så vil jeg tro de kommer godt ut av det?

Ja, det var enda godt. Men jeg må bare si, med en ledelse som melder om dommedag, så er det så ekstremt umusikalsk at ikke de også går ned 5% i lønn. De forblir der de er. Jeg forstår at ikke det var nødvendigvis det som skulle forhandles her og nå, men det handler om å dra lasset sammen og signalet det sender.

Jeg kjenner jeg sliter enormt med å velge SAS igjen. Og det handler overhodet ikke om at pilotene streiket og vi aldri kom oss på den ferien vi hadde planlagt, for streiken støttet vi 100%. Men pga konsernleder Anko van der Werff. Hvordan han uttaler seg i media om sine kolleger, de han skal lede inn i en sikker og god fremtid for SAS, ja, de regelrett pisser han på. Jeg tror ikke jeg er alene om disse tankene, men skal se at hvis SAS går under pga sviktende salgstall fremover, så er det pilotene og streiken som får skylden og ikke ledelsen. I hvert fall så er det slik van der Werff vil spinne det. Garantert.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 12:54   #405
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jeg ser kommentarer i avisene som går på det samme som det du sier, Izzi. En slik toppleder er vi ikke vant til i det norske næringslivet, og det spørs om han klarer å bygge tillit.

Samtidig, han er vel en type som er inne i noen få år og rydder opp, og så overlater han roret til noen andre når han har klart det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 13:05   #406
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg ser kommentarer i avisene som går på det samme som det du sier, Izzi. En slik toppleder er vi ikke vant til i det norske næringslivet, og det spørs om han klarer å bygge tillit.

Samtidig, han er vel en type som er inne i noen få år og rydder opp, og så overlater han roret til noen andre når han har klart det?

Ja, han er jo en "rydder" og "kutter", men det hjelper jo lite hvis han mister kundegrunnlaget i prosessen. Vanligvis så ser kanskje ikke kundene dette, men det ble så åpenlyst i denne konflikten.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-22, 21:46   #407
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Kan du holde meg oppdatert på om du får noe? Jeg trodde jeg kun skulle forholde meg til TUI. Der får jeg tilbakebetalt det jeg betalte for turen, men ingen kompensasjon eller noe plaster på såret.

Har ikke hørt noe enda, men i følge DinSide så har vi ikke rett på stqnsardkompensasjon:

Sitat:

De som har fått hele reisen avlyst før den har startet får ikke denne kompensasjonen, men de får pengene naturligvis tilbake for selve reisen fra reisearrangøren.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-22, 22:03   #408
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jer har en venninne som skulle hjem igjen til USA fra Stockholm og via København og videre til Boston. Flighten til Boston ble kansellert og hun ble booket om via Frankfurt. Flyet fra København blir forsinket slik at hun ikke rekker flyet til Boston, og må overnatte. Hun får så ordnet ny hjemreise neste dag med en annen rute. Spørsmålet mitt er; har hun rett på ytterligere kompensasjon enn ombooking og overnatting og mat?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 16:39   #409
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

I dag fikk jeg refusjonen for reisen vi skulle tatt 8. juli. 2 måneder altså, har jeg vært bank for dem. Det er mye penger også, så det er jo helt hårreisende.

Mangler fortsatt for sønnens ene reise, og kompensasjonene vi har søkt om kommer vel når det fryser over i helvete.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 17:10   #410
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I dag fikk jeg refusjonen for reisen vi skulle tatt 8. juli. 2 måneder altså, har jeg vært bank for dem. Det er mye penger også, så det er jo helt hårreisende.

Mangler fortsatt for sønnens ene reise, og kompensasjonene vi har søkt om kommer vel når det fryser over i helvete.

SAS skylder oss tretti tusen. Har ikke sett dem ennå. Det var for en reise som skulle vært i midten av juli.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 17:15   #411
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Vi fikk refundert billetten i løpet av et par dager. Kompensasjon har vi ikke sett noe til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 17:57   #412
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Billettutgiftene fikk vi for noen uker siden. Standardrefusjon ihht EU-regler har vi ikke sett noe til ennå.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 18:10   #413
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Ja, det er kompensasjon og refusjon for overnatting jeg mente. Ikke refusjon for flybilletter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-22, 15:54   #414
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Her kom altså refusjon for selve billettene først nå. Det er jo egentlig helt hårreisende.

Og det mangler fortsatt for en billett.

Kompensasjonen tenker jeg det tar laaaang tid å få, if ever.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-22, 16:20   #415
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her kom altså refusjon for selve billettene først nå. Det er jo egentlig helt hårreisende.

Og det mangler fortsatt for en billett.

Kompensasjonen tenker jeg det tar laaaang tid å få, if ever.

Søren og…

SAS har sagt de skal kompensere alt, så vi har valgt å tro på det.

Får se….

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-22, 18:09   #416
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Sist vi fikk kompensasjon var den sommeren Norwegian kansellerte halvparten av flygningene sine - var det 2017, tro? Da fikk vi i alle fall pengene såvidt i tide til julehandelen, mener jeg å huske.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-22, 12:50   #417
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Søren og…

SAS har sagt de skal kompensere alt, så vi har valgt å tro på det.

Får se….

Det gjør de kanskje ikke. Vi sendte inn krav om kompensasjon pluss vel 7700 for ny flybillett. Vi har fått kompensasjonen på 400 euro, og de sier de vil dekke tilbakebetaling av opprinnelig billett pluss det som er igjen opp til 300 euro for andre billettutgifter. Så da får vi igjen under halvparten av faktiske kostnader. Vi går ikke en gang i null om vi inkluderer kompensasjonen vi har krav på uavhengig av utlegg. Jeg har klaga.

Dette er en av fem billetter, så vi har nok mye moro foran oss.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-22, 16:00   #418
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Men dere har fått de 400 altså? Litt oppløftende i seg selv, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 12:14   #419
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men dere har fått de 400 altså? Litt oppløftende i seg selv, egentlig.

For Storesøster tur ja. Den var en separat bestilling, og dette var den første vi sendte inn. Men det var bare en dag eller to før resten av kravene altså, så de andre burde ha blitt tatt nå de også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 07:30   #420
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Håper ikke det er betalingsmur her:

https://www.aftenbladet.no/forbruker...etter-streiken

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no