Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-15, 10:31   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Ikke helt i gang ennå kjenner jeg. Men jeg tar nok igjen det tapte forspranget om bare denne kommer i hus:
http://linio.no/kategorier/julevarer...ptisk-skibakke

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 10:31   #42
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Fagoppgave først...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 17:18   #43
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg blir rett og slett helt dønn stresset av at det snart er jul. Her gjelder det å holde nivået nede (det er temmelig lavt i utgangspunktet), og bestille flest mulig gaver på nett.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 17:20   #44
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Sko i julen er ikke tema her i gården heldigvis - ellers er det vel likegyldig hva slags farge det er på skoene??

Og kalender - i boks. Ferdigkjøpt, enkel sak.

Og...hvor mange menn driver og suller med pakkekalendere forresten nå i disse dager?

Min gjør det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 18:35   #45
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jul ja.
Som alltid har jeg eksamen opptil jul, med levering den 18.
Kalendere skal jeg få kjøpt, snart.
Har 2 halve gaver i orden, men har planlagt en del gaver.
Vi har visning i huset fremover mot jul, men det blir jul i år også. Vi skal ikke være hjemme verken julaften eller nyttårsaften.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 20:48   #46
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har kjøpt juletrefot.

Den gamle sa takk for seg sent på lille julaften i fjor. Plutselig stod jeg med juletreet (med lysene på!) i hånda, og vannet fra foten rant utover parketten. Flott timing!

Ellers har jeg tenkt ut et par gaver, og kjøpt noen adventsgaver. Støv i skuffer og skap får ligge i fred til våren.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 20:50   #47
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har kjøpt en julegave i dag! Hurra! Og en julepynt!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 21:16   #48
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har netthandlet en haug med gaver i dag og er nesten i mål.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 21:24   #49
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Den gamle sa takk for seg sent på lille julaften i fjor. Plutselig stod jeg med juletreet (med lysene på!) i hånda, og vannet fra foten rant utover parketten. Flott timing!


Jeg fikk plutselig flashback til første jul i eget hus hvor oppvaskmaskinen takket for seg sånn ca en halv time før stengetid på selveste julaften og hvor det bare var å kaste seg i bilen til nærmeste elektrobutikk for å velge en oppvaskmaskin de i tillegg måtte ha på lager slik at vi kunne få den med oss med en gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:30   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg blir rett og slett helt dønn stresset av at det snart er jul. Her gjelder det å holde nivået nede (det er temmelig lavt i utgangspunktet), og bestille flest mulig gaver på nett.

Stressa her også, bare ved tanken - og da går tankene i lås. Jeg lurer på om jeg har konkludert med at netthandel ikke er tingen heller, jeg. Da må jeg jo stresse av sted for å hente disse gavene på posten, og det er jo omtrent like tungvint som å kjøpe dem i butikken.

(Ah, ser du har fått en annen erfaring i løpet av kvelden, ja!)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 12:38   #51
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Da ligger de fleste julegavene på posten. Hurra. Da må jeg bare få plukket meg dit så jeg får pakket de inn før de sender dem tilbake.

Julekort. Håpløst med fire unger. Mulig jeg tar bilde av kattene og sender.

Julekalender. Joda, har noen få pakker, mangler bare 66.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 12:53   #52
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Julekort, i år skal vi visst bestille på nett og ikke bare lage selv og skrive ut. Hvilken leverandør er best og billigst?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 12:59   #53
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Vi har bestilt fra Unicef. De er ikke så billige, men det går i hvert fall til et godt formål. Var veldig fornøyd med dem i fjor, rask levering og fine kort.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 13:03   #54
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Julekort, i år skal vi visst bestille på nett og ikke bare lage selv og skrive ut. Hvilken leverandør er best og billigst?


Jeg bestiller alltid julekort fra Optimalprint. Mange valgmuligheter, fine kort og rask levering.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 13:06   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Julekort, i år skal vi visst bestille på nett og ikke bare lage selv og skrive ut. Hvilken leverandør er best og billigst?

Jeg er mest fornøyd med Eurofoto/Japanfoto.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 15:17   #56
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Optimalprint her også. De fikser i tide til jul også for sånne som meg, som fotograferer ungene 12. desember og legger inn bestilling dagen etter...

Jeg er fortsatt sånn over at tråden for de treige er lagt ut ALLEREDE.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 15:32   #57
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Ja, Optimalprint er fine! Jeg løste hele "hvordan i huleste få fine bilder av ungene i nisseluer der begge ser fine ut samtidig"-problematikken med å bruke bilder fra høsten og sommeren, to portretter av begge og et der de holder hender. Ingen nisseluer, rød bakgrunn, julete nok.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 16:03   #58
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Jeg er fortsatt sånn over at tråden for de treige er lagt ut ALLEREDE.

Godt poeng

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 16:05   #59
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Stressa her også, bare ved tanken - og da går tankene i lås. Jeg lurer på om jeg har konkludert med at netthandel ikke er tingen heller, jeg. Da må jeg jo stresse av sted for å hente disse gavene på posten, og det er jo omtrent like tungvint som å kjøpe dem i butikken.

(Ah, ser du har fått en annen erfaring i løpet av kvelden, ja!)

Og så er det miljøuvennlig.

Ikkje mot deg bluen, men generelt: det er mange som snakker om å vere miljøvennlige her, men då bør ikkje gaver kjøpes på nettet med all den syke emballasjen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 17:33   #60
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Stressa her også, bare ved tanken - og da går tankene i lås. Jeg lurer på om jeg har konkludert med at netthandel ikke er tingen heller, jeg. Da må jeg jo stresse av sted for å hente disse gavene på posten, og det er jo omtrent like tungvint som å kjøpe dem i butikken.

(Ah, ser du har fått en annen erfaring i løpet av kvelden, ja!)

Det gikk faktisk veldig fint. Ganske mange får noe fra Olivier&co, Bokkilden har bøker og masse annet, også har jeg kjøpt bladabonnement + teaterbilletter. I tillegg til det jeg kjøpte i London i forrige uke er jeg faktisk i mål.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no