Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-15, 15:54   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg oppdaget i dag at det er første søndag i advent om en uke. Hjeeeelp. Er vi flere? Ikke startet med noe som helst.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 15:57   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart.

Altså, denne tråden kommer altfor tidlig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:09   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Hehe, naboen min har hengt opp verdens største julestjerne i vinduet allerede. Jeg er ikke helt der, selv om jeg har kjøpt juletre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:11   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg tok et skikkelig skippertak nå og bestilte over halvparten av julegavene. Og jeg pakket inn en jeg kjøpte på Ikea forrige helg. Jeg som vanligvis løper rundt siste uken før julaften.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:14   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

I år prøver jeg på lavbudsjetts-jul, og det betyr at jeg har holdt på i flere uker med å strikke julegaver (primært med garn jeg har hatt liggende lenge, så de fleste koster meg bare tid). Men ellers er jeg fortsatt litt sånn ift. både advent og selve jula.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:14   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har kjøpt adventslys, og that's it!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:21   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg kjøpte lilla lys igår.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:27   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Altså, denne tråden kommer altfor tidlig.

Absolutt. .

Men jeg har tvunget meg til å kjøpe gaver som får plass på bil nordover til helgen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:29   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg er også der, men det er helt normalt, så jeg stresser ikke. Nå er forhåpentligvis alle jobbreiser og ekstremt overtidsarbeid før jul unnagjort, så nå skal jeg først konsentrere meg om LilleVenns 12-årsdag neste helg og så er det juleforberedelser. Har faktisk gjort noe allerede da; kjøpt en julegave, kjøpt mesteparetn av kalendergavene, handlet inn ost og skinke til julefesten, samt vin til både julefest og julaften.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:30   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Tja, jeg har fikset adventskalender(bestilt ferdigpakket adventskalender.), bestilt gaver til ungene og broren min har fikset gave til pappa. Men ellers har jeg ikke gjort noe som helst. Jeg tenker at det enda er lenge til jul.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:31   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Ja, også fant jeg et par bøker som jeg kan gi til en eller annen, de kjøpte jeg i fjor, men brukte de ikke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 16:44   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har gavekalenderne i bokst, det er alt. I ar er første gang ungene har gått med på å kjøpe ferdigkalender, dvs 24 sminkegaver fra MakeUp Mekka, som må pakkes inn i gaveposer.
Ja, og så har jeg kjøpt noen gaver til eldste, de er bestilt på nett.

Kassen med avdventstæsj kommer ned fra loftet på lørdag, tenker jeg. Eller søndag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 17:17   #13
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Vi må komme oss gjennom bursdagen før jeg starter med jul. Bløtkake i dag.

Jeg har noen få pakker til pakkekalender. Men den har jeg allerede annonser at ikke blir like innholdsrik som den pleier. Lys neste helg har jeg kontroll på. Gleder meg alltid til å henge dem opp og få mer lys.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 17:21   #14
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Hvor kjøper dere gaver på nett(helst fraktfritt)? Har så mye program i helgene som kommer, i tillegg til travle uker.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 17:25   #15
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har kjøpt lilla lys og planlagt aktivitetskalender til lillebror. I rute, med andre ord.
Skulle liksom fylle fryseren med rundstykker til jul i dag, men søndagen kokte visst bort kjøkkeneksperimenter med minstemann, samt litt jobbing.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 17:57   #16
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

JEg har bestilt årets julekort!! Og tenkt litt på julegaver....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 19:12   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg troooor vi dropper julekortene i år. I så fall er det første gang på 21 år at vi ikke har julekort med bilder av ungene/familiebilde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:06   #18
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Da ble jeg inspirert til å bestille julekort gitt!
Har kjøpt noen julegaver, ellers så tror jeg at det meste ordner seg Har ikke kalender til jentene i boks enda...... må få det til i løpet av uka!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:24   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Julekort? Det har jeg glemt!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:27   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for oss som er litt tregere i oppstart

Jeg har akkurat bestilt kalender for 2016. Det er besteforeldre som får det. Jeg har holdt på med det siden vi fikk barn, så jeg kan vel nesten ikke slutte nå. Men det var nesten så jeg glemte hele greia i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no