Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 14:14   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Johanne får ikke noe særlig med yoghurt, men det er mest fordi døgnet ikke har nok timer. Etter barnehagen er det middag (hun spiser faktisk bra med middag stort sett) og da bare et par timer til kveldsmat. Da får hun brødskive, det er hun veldig glad i. Men hun får det av og til i helgene. Gjerne med havregryn oppi.

Angående middag så tror jeg som andre her at det er snakk om en periode. Johanne har hatt perioder med middagsnekt, brødnekt, grøtnekt etc, men det går alltid over. Nå er det potetnekt her. Jeg får ikke i henne poteter i noen form (til nød litt stappe). Det hjelper ikke å kamuflere det med å mose i saus, rømme eller smør heller, med det samme hun får det i munnen kommer det rett ut igjen. Tror det er den melete konsistensen hun reagerer på. Jeg fortsetter med å legge på litt potet sammen med det andre de gangene vi har det, selv om jeg vet at hun ikke rører det (må organisere maten hennes i "avdelinger" på tallerkenen for de ulike ingrediensene, blander vi det sammen nekter hun å spise noe av det). Regner med at hun begynner å spise det før eller siden. I mellom forsøkene går det mye i pasta og ris.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no