Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tvilling-bursdag, lik gave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-11, 10:40   #21
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tvilling-bursdag, lik gave?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

To sjuårige jenter? Jeg ville nok heller si det er lite sannsynlig at de har veldig ulike interesser.

Vi har noen i eldstemors klasse, og interessene der er ganske sammenfallende innad i heimen - og med resten av jentene i klassen. Sist bursdag ga vi Polly Pocket, og de fikk begge det, men med ulikt hårfarge. Jeg vet ellers at Zhu Zhu pets og Petshop hadde blitt godt tatt imot også der, samt Moxi girl er populært. Hvis jeg kjente noen tvillinger veldig godt, slik at jeg det var enkelt å kjøpe ulike gaver, kunne jeg gjort det. Men ellers hadde det blitt noe ganske likt ja. I alle fall i samme kategori.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:41   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvilling-bursdag, lik gave?

Tvillinger må vel ses på som andre søsken. De bør ha likeverdige gaver, men ikke nødvendigvis like. Det kommer an på interressene som kan være sammenfallende eller sprike i alle retninger.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 11:47   #23
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvilling-bursdag, lik gave?

Jeg tror man skal skille mellom hva foreldrene ønsker og hva barna ønsker. Som tvillinger tenker jeg at mange ofte definerer dem som en. Spesielt hvis de er eneggede og veldig like.

Hva familie gjør er også en sak, men hva som skjer med klassekamerater er noe annet. Jeg ville ikke likt å få gave sammen med mine søsken. Jeg synes det er viktig at hvert barn skal føle at man har tenkt på den individuelt.

At tvillingpar gir en større gave til andre er en helt annen sak, synes jeg.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no