Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kristiansand og dyreparken igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-09, 23:47   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kristiansand og dyreparken igjen

Vi må dra en tur, vi har lovet og kan ikke gå tilbake på det.
Men nå sitter jeg her og lurer. Meningen var å dra på lørdag fordi det da var meldt fint vær.
Nå har de ombestemt seg, igjen! Nå ser det ut som det er hipp som happ om vi drar lørdag eller i morgen sånn værmessig.
Hva er lurest tro? I morgen eller lørdag? Altså jeg tenker og håper at det kanskje ikke er like mye folk i morgen som på lørdag, men det er kanskje bare ønsketenkning?
Noen som er der ofte og har litt peiling?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 00:01   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

I morgen ville jeg valgt. LØrdager er nok mere crowded der uanserr vil jeg tro.
Utrolig mange lokale som tilbringer helger der. I alle fall var det erfaringen min da vi bodde der nede. (vi bodde da ikke i dyreparken altså, bare for å oppklare )

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 00:04   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Jeg ville dratt den dagen med litt ustabilt vær jeg. For 3 år siden dro vi en dag som startet med regn med sluttet med sol. Mange valgte å ikke dra pga været og vi var i parken, midt i juli uten køer noen steder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 01:08   #4
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Jeg ville dratt i morgen, da slipper du dem som starter ferien i morgen.

Kos deg i parken!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 01:12   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Jeg ville unngått helgen, om det var mulig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 01:45   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Jeg støtter oppom forslaget om å dra dit når været er dårlig- mye mer behagelig når det er mindre folk i parken!!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 07:11   #7
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Det er utrolig deilig å være i parken når det er meldt regn. Det er som regel lite mennesker da.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 22:12   #8
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kristiansand og dyreparken igjen

Takk for innspill.
Har akkurat kommet hjem, vi valgte å dra i dag. Og det ble perfekt. Ingen trafikk nedover da vi reiste fra Kragerø kvart på ni og omtrent ingen trafikk oppover da vi reiste hjem halv åtte.
En perfekt dag ble det, det var akkurat passe med folk. Vel, mye folk men ikke milelange køer noen sted.
Og etter tre shoppeløse uker på ferie fikk jeg virkelig shoppet fra meg i butikkene der og, to store poser med dyrepark stæsj.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no