Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Telttur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-09, 23:38   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Telttur

Legger det her da jeg ikke helt vet hvor jeg skal spørre henne

Vi skal på telttur i helga for første gang på iallefall 1 tiår. Jeg må har et liggeunderlag som er bra da jeg har litt problemer med rygg og bekken. Er det noen som har en anbefaling??

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 23:49   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telttur

Kommer litt an på om du skal bære det eller ikke. Om det ikke skal bæres er luftmadrass (og elektrisk pumpe) absolutt å anbefale. Skal det bæres er de der som blåser seg litt opp selv veldig gode.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 02:15   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Telttur

Gsport har et, som er 198cm langt, 63cm bredt og selvoppblåsbart (sannhet med visse modifikasjoner). Det blir mellom 7 og 19 cm tykt ferdigoppblåst, alt etter hvor hardt du ønsker det (mye luft: hardt).
Prisen er 800,- og det heter nordmarka, tror jeg. Det er i tillegg noe kuldeisolerende, noe de tynne grøne oppblåsbare sjelden er.

XXL har også et par STORE liggeunderlag; et med skumgummipute som fungerer som pumpe. (må sees for å skjønne, da jeg ikke klarer å forklare det spes bra).

Husker ikke helt prisen, men tror det lå på over tusenlappen.

Jysk har også noen fiffige luftmadrasser, men de egner seg ikke til skogstur/andre typer turer der du må bære det og ikke har tilgang til elektrisk pumpe.

Lykke tl, og god tur!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no