Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

For kort med 5 netter i Los Angeles?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-09, 23:49   #1
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

For kort med 5 netter i Los Angeles?

.....


Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:04.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-09, 23:54   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Jeg opplevde ikke jetlagen som så veldig ille da vi reiste til San Fransisco. Vi ble bare fryktelig A-mennesker noen dager og la oss kl. 21 og sto opp kl. 5. Det tok ikke noe særlig av ferien, følte jeg, så jeg hadde nok følt at jeg fikk god utbytte av fem netter i Los Angeles, hvis det var det som var tilgjengelig.

Jetlagen da vi reiste hjem igjen, derimot …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:12   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Så lenge dere reiser uten barn ser jeg ikke på det som noe særlig problem at det blir få dager. Da klarer dere mye lettere å sove på flyet, og alt er mye enklere når man ikke har døgnville barn å hensynta.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:21   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Jeg syns ikke jet-laggen er ille når man reiser vestover. Jeg blir egentlig bare litt ekstra kvikk, våkner tidlig og får mye ut av dagen. Østover derimot er et helvete som tar flere uker å komme seg etter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:34   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns ikke jet-laggen er ille når man reiser vestover. Jeg blir egentlig bare litt ekstra kvikk, våkner tidlig og får mye ut av dagen. Østover derimot er et helvete som tar flere uker å komme seg etter.

Enig. Derfor foretrekker jeg egentlig å dra østover, for da kommer den værste jetlagen i starten av ferien og da er den mye enklere å håndtere. Nå er jo ikke det noe alternativ her da.

Ellers er jeg enig med Monsoon. Uten barn hadde jeg gjort det, selv for kort tid.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 15:35   #6
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Uten barn hadde jeg definitivt gjort det, jeg elsker Los Angeles. Den ruten jeg har likt best har vært Oslo-London-Los Angeles, da har man en kort tur på to timer og så en lang på ca. 11 timer hvor man kan få sovet litt.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 18:45   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Uten barn hadde jeg definitivt gjort det, jeg elsker Los Angeles. Den ruten jeg har likt best har vært Oslo-London-Los Angeles, da har man en kort tur på to timer og så en lang på ca. 11 timer hvor man kan få sovet litt.

Enig på begge punkter. Vi har sørget for å unngå flyskifte i USA hver gang vi har reist over. Og jeg sier meg enig i at jetlagen for voksne ikke er noe særlig problem når man reiser over (men det er veldig fint om man har mulighet til å ta det litt med ro en dag eller to når man kommer tilbake igjen).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 19:07   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Min erfaring er som de andres. Jetlag på reiser vestover er ikke ille. Østover er pyton. Når det er sagt synes jeg 5 netter er lite i LA, men har man bare det så er det bedre enn ingenting. Det jeg opplevde som den største utfordringen i forhold til det å få opplevd ting i Sør-California var å beregne tid til trafikken.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 19:51   #9
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Jeg har samme erfaring. Jetlag den veien er ikke galt, når du kommer hjem er det mye værre. Vi var i LA i tre dager, men hadde forsåvidt reist litt rundt før vi havnet der til slutt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 22:24   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Jeg hadde ingen problemer med å dra til USA og tilbake etter kun 4 dager, men jeg klarte ikke å snu døgnet der borte helt (stod opp mellom 4 og 6 hver dag, tror jeg), noe som førte til at jeg overhode ikke hadde noen problemer da jeg kom hjem. La meg klokken 19 på kvelden, stod opp 7 dagen etter, og var tilbake i helt vanlig døgnrytme.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 19:31   #11
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For kort med 5 netter i Los Angeles?

Min manns bror kom til vårt bryllup i San Francisco, han kom lørdagen og reiste tirsdagen, altså han var der i 3 dager. Han reiste fra Oslo.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no