Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

USA for nybegynnere

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 20:47   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men for all del; det var billig og minimalt med reisetid.

Hvor lang tid tar det å reise om Island til f eks NY?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:53   #22
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvor lang tid tar det å reise om Island til f eks NY?

Jeg husker ikke tidene (det kan sikkert 007 si deg), men det som var fint var at turen blir delt litt jevnere. Siden det er kortere fra Island til NY (der jeg reiste til i fjor) enn fra London eller Paris til NY. Første del av turen blir litt lenger, men andre delen blir kortere. Veldig greit med små barn synes jeg. (I tillegg ville vi til Kennedy flyplassen og ikke Newark.)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:00   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Åh - jeg har ikke noe å bidra med. Jeg må bare abonnere. Jeg vil dit jeg og!

Den gangen jeg var i NY hadde de forresten underholdningssentraler i hvert sete med spill, tv, film, musikk osv og egen styringsenhet. Hvis de har det på deres fly trenger du ingenting underholdning til flyturen.

  Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:21   #24
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Om jeg skulle til Seattle så skulle jeg tatt turen innom Boeing fabrikken. Hadde vært interessant å se hvordan slike fly lages.

Det vi pleier handle i USA er klær, sko, sportsutstyr, elektriske duppeditter som DS-spill ++. Merkeklær og sko er veldig billig på outlets. Vi stikker ofte innom GAP samt department stores som Dillards, Sears og JCPenney. De finnes overalt. Kjøper ofte barnesko på Sketchers. Undertøy på Victoria Secrets. Elektriske duppeditter som DS-spill på BestBuy eller WalMart. Også kjøper vi ofte leker med hjem fra ToysRUs som ikke finnes i Norge.

__________________
2003 & 2006

Sist redigert av HP : 13-12-13 kl 08:12. Årsak: JCPenney har krevd å få lenken sin fjernet.
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:35   #25
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: USA for nybegynnere

I Seattle må du få med deg fiskekastingen. (Se videoen!)

Vi tok bilen og dro til Vancouver på dagstur. Helt greit, men det høres jo veldig behagelig ut med toget. Spørsmålet er vel hvor mye tid dere skal ha der, og i hvilken grad det er mulig å ta seg rundt uten bil. Grouse Mountain er et must. Grizzlybjørnene er herlige, og den zipline-saken de har fått der ser jo fantastisk ut!

Heldiggris!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 00:28   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Drit i turgåing i veldig unik regnskog i Victoria/Vancouver. Det ser til forveksling likt ut som å gå på tur på hvilken som helst vestlandsøy.

Guiden vår forklarte begeistret om symbiose mellom trestubber og moser og skogsbunn etc, og ble månebedotten da jeg sa at det var pensum i O-Fag i femteklasse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 02:01   #27
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Ser ut som du har fått svar på det meste.

DS er sonefritt. Ingen problemer med å kjøpe spill her.
Vi har brukt lydbøker en del som underholdning på fly - fungerer kjempegodt for oss, men vi elsker lydbøker hele gjengen.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:44   #28
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Heldige deg som skal til Seattle, du må virkelig glede deg så mye som du gjør ja.

Skal se om jeg får rotet fram noen gamle bilder for å friske opp gullfiskhukommelsen, så kanskje jeg kan komme med noen gode Seattle-tips.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:25   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Damen jeg ringte til på flyplassen i Keflavik var veldig bestemt på at en time holdt i massevis. Da tror jeg at det går.

Dere reiser sikkert med Iceland Air?
De har et sånt genialt konsept - de fyller masse fly i Europa med folk som skal masse steder i USA. Så lander de alle bortimot på engang på Island.
Der står alle flyene som skal til forskjellige steder i USA klar.
Så shuffler man ganske enkelt om alle passasjerene på en gang, og sender dem videre til sine destinasjoner i USA, mer eller mindr epå en gang. Enkelt og greit
(og litt kaotisk når det står på som verst).

Det er IKKE mye å ta seg til vil jeg påstå, på den flyplassen...
Jeg har vært der flere ganger nå, og hver gang har vært det samme konseptet, og lite å finne på.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:32   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Her var det mange flotte svar - tusen takk alle sammen.

indie: Jatakk!
m^2: Jepp, en kollega reiser med samme fly fra Bergen til Island og skal videre til Toronto samtidig som vi flyr til Seattle.
Bean: Familien vår (som vi skal bo hos) har 2 stk medlemmer som jobber på Boeing, så der skal vi innom.

Noterer shoppingtips, bjørnepark og dropping av regnskog.

Jeg gleder meg!!!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 00:57   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Oppdatering:

Passnr utfylt, elektroniske billetter printet ut. Holder det? Er det alt jeg skal ha med meg?

Innreisetillatelse søkt, godkjent og printet ut.

Pass OK.

Adapter OK, innkjøpt av familien over there.

Hotellpriser i Oregon og Vancouver er googlet, men 700 kr for et OK familierom? Er det så billig?

Og sist, men ikke minst: Hva har jeg glemt?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 02:00   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.413
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hotellpriser i Oregon og Vancouver er googlet, men 700 kr for et OK familierom? Er det så billig?

Uten frokost? Her er det normalt at frokosten ikke er med i prisen og den kan være rimelig dårlig og dyr.

Ellers så ser det ut som om du har fått med deg alt og til og med printet ut mer enn hva du trenger. Du må uansett fylle ut et papir (grønt) per person på flyet pluss tollpapir for hele familien (et per familie). Ikke ha med deg noe mat inn i USA, det meste er ikke lov, spesielt ikke frukt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 02:03   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Har du funnet ok familierom i Vancouver for 700 kr?! Jeg er på prosjket overnatting i Vancouver for øyeblikket, men jeg finner litensom er ok uten å koste det hvite ut av øyet og litt til. men jeg er litt picky da - rommet må enten være one bedrom suite eller ha balkong. Jeg nekter å legge meg samtidig med ungene når jeg har ferie. Ellers registrerer jeg at vi skal feriere i samme trakter i år - Seattle, Vancouver og Oregon får besøk av oss også i år. Drar til Seattle 8. juli og hjem fra Portland 26.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 02:47   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.413
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Vi har ikke så stort problem med innsovning av barn. Dels så sovner han som regel raskt (og så sover han ekstremt hardt) og så er han gjerne oppe sent (og sover litt lenger på morgenen). Vi kan småsnakke og han kan sovne.

Har dere sett på Hyatt? Jeg vet ikke om de har suiter, men vi bodde på to av deres hoteller sist uke og det er store rom (rommene på de to hotellene var helt like). En stor sofa som jeg tror kan gjøres om til senger og enten en king eller to queen. Sofaene og sengene er adskilte av en vegg (men det er ikke dør mellom). Frokosten er enkel, men Continental og inngikk i hvert fall i prisen for meg og Herremannen. Vi betalte USD 119.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:17   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Har du funnet ok familierom i Vancouver for 700 kr?! Jeg er på prosjket overnatting i Vancouver for øyeblikket, men jeg finner litensom er ok uten å koste det hvite ut av øyet og litt til. men jeg er litt picky da - rommet må enten være one bedrom suite eller ha balkong. Jeg nekter å legge meg samtidig med ungene når jeg har ferie. Ellers registrerer jeg at vi skal feriere i samme trakter i år - Seattle, Vancouver og Oregon får besøk av oss også i år. Drar til Seattle 8. juli og hjem fra Portland 26.

Vi har funnet et rom med 2 dobbelsenger og det holder for oss 5. Eldste er 16, så jeg er vant til å legge meg samtidig med barna, både i hverdag og ferier.
Vi er altså i Seattle samtidig, vi reiser fra 5. - 26. juli.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ikke ha med deg noe mat inn i USA, det meste er ikke lov, spesielt ikke frukt.

Er det lov å ha med seg poser med pulver til å lage rød saus til riskrem, prinsessepudding? Et ønske fra verten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:42   #36
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi har funnet et rom med 2 dobbelsenger og det holder for oss 5. Eldste er 16, så jeg er vant til å legge meg samtidig med barna, både i hverdag og ferier.
Vi er altså i Seattle samtidig, vi reiser fra 5. - 26. juli.

Er det lov å ha med seg poser med pulver til å lage rød saus til riskrem, prinsessepudding? Et ønske fra verten.

Man tar det med i sier ingenting om det på tollpapirene. Det er en minimal sjanse for at de går gjennom baggasjen. Og tørr mat er lov tror jeg. Alle som kommer til oss har med leverpostei og makrell i tomat. Selv har jeg tatt med mye forskjellig, men holdt meg unna fersk mat og frukt

Skal se etter den røde blomsten i knappehullet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:28   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.413
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Ja, jeg tar også til tider med meg ting, men skriver det ikke opp på lappen. Men jeg vet om en her som ble fersket (og det var noe uskyldig tørt, mel er visst ikke lov heller) og hun fikk det markert i filen så hun ser litt ut som en forbryter når hun passer visum-/passkontrollen og blir sjekket litt nøye, men hun får lov å komme inn hit igjen. Hun er snowbird, det vil si at hun bor her på vinteren (og i Norge på sommeren).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:06   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, jeg tar også til tider med meg ting, men skriver det ikke opp på lappen. Men jeg vet om en her som ble fersket (og det var noe uskyldig tørt, mel er visst ikke lov heller) og hun fikk det markert i filen så hun ser litt ut som en forbryter når hun passer visum-/passkontrollen og blir sjekket litt nøye, men hun får lov å komme inn hit igjen. Hun er snowbird, det vil si at hun bor her på vinteren (og i Norge på sommeren).

Og jeg kjenner en som ble tatt med pinnekjøtt i kofferten og fikk ta det med seg inn, for tolleren kom selv fra et annet land opprinnelig, og forstod godt at de hadde veldig lyst på pinnekjøtt til jul. Men akkurat den tror jeg ikke jeg hadde tatt sjansen på selv, gitt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:37   #39
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Fra Icelandair sin hjemmeside:

Sitat:

Visum er ikke påkrevd hvis man reiser under det amerikanske Visa Waiver Program og imøtekommer de følgende betingelsene:
Fra og med oktober 2004 har et pass som kan leses av maskin (MRP)
KOmmer kun på feriereise eller forretningsreise
Ikke søker om å imigrere
Oppholder seg inntil 90 dager eller mindre
Har fyltt inn og undertegnet et 1-94W-skjema
Imøtekommer alle betingelsene for det amerikanske Visa Waiver-programmet
Har returbillett

Har fylt ut Visa Waiver, men hva pokker er 1-94W-skjema?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:52   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.413
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fra Icelandair sin hjemmeside:

Har fylt ut Visa Waiver, men hva pokker er 1-94W-skjema?


Det får du på flyet og det fylles ut der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no