Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-12, 11:51   #101
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Den likte jeg fløyel! Jeg har nå brukt en god stund på å invitere venner til dette, og tar oppfordringen selv. Her skal det samles inn.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 21:06   #102
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 21:28   #103
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Fra =Oslo
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000172720984&ref=tn_tnmn#!/pages/Oslo/84906573791

I dag har kalde selgere kommet innom kontoret vårt i Skippergata 14. Vi serverte suppe i håp om at de skulle få litt varme i seg, og det hjalp – for en stakket stund. Som en av dem uttalte: «jeg er så kald på henda at kundene må hjelpe meg med glidelåsen på lomma». Flere av selgerne fryser på føtter og hender. Har DU et par votter (dame/herre) eller vintersko (herre) som du ikke bruker, lever dem gjerne til oss i Skippergata 14. Da varmer du en selger og støtter opp under gjenbruk, dobbel fortjeneste! På forhånd tusen takk!

tante Veronica er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 09:38   #104
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 18:24   #105
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg vurderer å slette noen på vennelista mi akkurat nå.!

Ei harlagt inn link om det her.

Rekordmange Nav-ansatte truet på jobb - VG Nett om Arbeidsledigheten

Å her er kommentarene hennes under:
HAhahahhha DET er rart eller?!?!?

Liker liker liker liker!!
skjønner bare ikke hvorfor han derre ABB også hatet NAV... da hadde vi blitt kvitt dem... hoho!

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 19:01   #106
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Den hadde jeg reagert på, Minni. Hadde skrevet akkurat hva jeg synes for deretter å slette vedkommende. Det får være grenser for hva man skal ha på vennelista.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 19:10   #107
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Den hadde jeg reagert på, Minni. Hadde skrevet akkurat hva jeg synes for deretter å slette vedkommende. Det får være grenser for hva man skal ha på vennelista.

Jeg vurderte å kommentere, men jeg tror jeg muligens hadde skrevet noe jeg ikke burde skrive så jeg lot detvære.

Om noen har et fint svar jeg kan skrive så kom med det.

Det er ikke første gangen, forrige gang ble min kjære rasende å skreiv noe, det hjalp tydeligvis bare en mnd tid før det kom noe dumt igjen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 20:43   #108
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.617
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg har blitt truet med selvmordsbombe på jobb jeg. Jeg jobber på NAV altså. Nå var denne fyren rusa og litt suicidal, men allikevel ikke hyggelig (vi ble venner og han har beklaget seg i ettertid). Sånne kommentarer hadde jeg garantert kommentert og så hadde jeg slettet vedkommende fra vennelista mi.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 22:34   #109
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Merkelig det der. Når noen er frustrerte over NAV er det hver enkelt ansatt det er noe galt med. Er man frustrert over dårlig behandling på sykehus er det systemet eller den enkelte ansatte det er noe galt med, ikke samtlige helsearbeidere.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 04-02-12, 10:36   #110
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jepp!

Sitat:


Mange lidelser er usynlige. Man kan være i smerte på innsiden uten at det vises på utsiden. Kopier og sett dette på din status om du eller noen du kjenner har hatt luftsmerter....Og må prompe ;-)))



__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 06-02-12, 22:26   #111
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III





__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 06-02-12, 22:30   #112
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:

Til damen med de 4 skrikende ungene alle under 9 i butikken: Hvis du lurer på hvordan pakken med kondomer havnet i handlekurven din … vel værsågo =))


Jøss...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Gammel 06-02-12, 22:45   #113
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.





Eh. Hvis vi føler 57 del smerte, så tåler vel kroppen 57 del smerte, da.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 06-02-12, 22:51   #114
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

"our best critic, yet our strongest supporter..."




__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 07-02-12, 12:18   #115
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Hvor kaldt er det..?????

+20: Italienere sover med to laken

+19: Spanjoler tar på seg en varm genser (hvis de kan finne en) ...

+18: Franskmenn slår på varmen

+15: Trøndere spiser is. Spanjoler planlegger ferie i Australia

+10: Trøndere drikker utepils

+5: Italienere skjelver ukontrollert

+3: Italienske biler starter ikke. Nordlendinger bader..

+2: Nordlendinger går på utekonsert

0: Vannet fryser. Du kan se pusten din. Nordlendinger tar på t-skjorte.

-5: Du planlegger sydenturen din. Vannet fryser i Nord-Norge. Franske biler starter ikke.

-10: Politikerne begynner å snakke om uteliggerne. Katten insisterer på å sove i sengen sammen med deg. Tyske biler starter ikke.

-15: Hunder som har pels begynner å hakke tenner. Amerikanske biler starter ikke.

-20: Oslofolk klynker uavbrutt. Japanske biler starter ikke. Spanjoler opphører å eksistere. Trøndere måker snø av taket. Nordlendinger prøver å slikke på metallobjekter

-25: Øynene dine fryser fast når du blunker. Katten insisterer på å sove INNI pysjen din. Politikerne GJØR faktisk noe for uteliggerne. Nordlendinger lukker baderomsvinduet.

-30: Du kan kutte pusten din i biter og bygge en iglo. Franskmenn forsvinner. Nordlendinger knepper den øverste knappen i skjorta.

-35: For kaldt til å tenke. Du planlegger et to uker langt varmt karbad. Svenske biler starter ikke. Nordlendinger tar på seg en varm genser.

-40: Helvete fryser. Isbjørnene drar på sydenferie. FRP politikere begynner å ta hverandre INN i varmen igjen. Nordlendinger bestiller kakao på fotballkamp.


Hehe, kunne bare komme fra en nordlendning

tante Veronica er ikke aktiv  
Gammel 07-02-12, 21:59   #116
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det går et rykte om at gutter er sterkere enn jenter ...Kjære gutter:- Kan dere bære en baby i magen i 9 måneder?-Kan dere lage mat og prate i telefon samtidig?-Kan dere brenne pannen deres på en rettetang uten og klage etterpå?-Kan dere gå hele dagen i høyhælte sko?-Kan dere gråte hele natten, og våkne neste morgen som om alt er ok?Husk gutter, jentene er bare svake og hjelpeløse helt til neggelakken har tørket! Kopier denne til din status om du er stolt over å være en jente♥





Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-02-12, 18:37   #117
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Nytt håp for de som aldri forsonet seg med "onepice"

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 09-02-12, 21:45   #118
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Ikke akkurat statuser, men jeg har ei på fb som tydelig har lagt sin elsk på å se på mer og mindre morsomme bilder av katter. Hun ser tydeligvis på mange, og hun deler samtlige på veggen sin.

Feeden min er proppet med disse bildene

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 09-02-12, 22:43   #119
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ikke akkurat statuser, men jeg har ei på fb som tydelig har lagt sin elsk på å se på mer og mindre morsomme bilder av katter. Hun ser tydeligvis på mange, og hun deler samtlige på veggen sin.

Feeden min er proppet med disse bildene

Du kan "tone henne ned" ved å holde musa over innlegget hennes, klikke på den pila som kommer opp, og så velge "Bare viktige" oppdateringer. Da tror jeg man slipper mange bilder som blir delt via andre, men likevel får de fleste egenskrevne statusene vedkommende skriver. Eller selvfølgelig velge alternativ b) "Si opp abonnementet på oppdateringer fra [navn]". Da slipper man vel å se alt vedkommende publiserer, uten å slette dem som venn.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 10-02-12, 09:38   #120
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

En far til ei klassevennine av ei av jentene har lite sperrer, tydeligvis. Det er groviser omtrent hver dag, og helgene starter og avslutter han med slike bilder:


På fredag er står det til bildet: Da er Helga her, god helg til alle.
På søndag står det til bildet: Da er helga over, og det er 5 dager til Helga er her igjen.




(si ifra dersom noen finner bildet støtende, så skal jeg fjerne.)

Kreps-77 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no