Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 13:45   #1
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Leste akkurat en artikkel i dagbladet. Den påstår at Kvinner vil forsørges.

I artikkelen så står det også:

Sitat:

Mange kvinner er nødt til å skru om mentalt og skjønne at det å jobbe og bli slitne ikke er farlig. De må ha dette langt framme i panna.

Dette reagerte jeg på, jeg kjenner veldig få kvinner som er redde for å bli slitne. Jeg har ikke inntrykk av at de kvinner som jobber deltid gjør det for å slippe å slitne. Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt.

Hva er deres inntrykk? Er kvinner redde for å bli slitne?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:46   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Dette reagerte jeg på, jeg kjenner veldig få kvinner som er redde for å bli slitne. Jeg har ikke inntrykk av at de kvinner som jobber deltid gjør det for å slippe å slitne. Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt.

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? At de jobber deltid for å få det til å gå rundt økonomisk? Slik at de egentlig heller ville latt være, men må jobbe litt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:50   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Ja, ser at den kan misforståes.

Mente at de jeg kjenner som jobber deltid jobber deltid for å få hverdagen til å gå opp ift. tid og henting og bringing av barn etc. Ikke ift. penger.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:52   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Du mener at de ville jobbet fullt, men rekker det ikke?

Jeg er kvinne. Jeg vil ikke forsørges. Jeg var ikke gamle tassen da jeg helt bevisst valgte et yrke hvor jeg ville bli økonomisk uavhengig fremfor det som strengt tatt lå mitt hjerte nærmest.

Jeg angrer ikke på det.

  Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:54   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du mener at de ville jobbet fullt, men rekker det ikke?

Det var det jeg mente ja

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:01   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er kvinne. Jeg vil ikke forsørges. Jeg var ikke gamle tassen da jeg helt bevisst valgte et yrke hvor jeg ville bli økonomisk uavhengig fremfor det som strengt tatt lå mitt hjerte nærmest.

Jeg er av samme ulla. Ikke at jeg var så innmari bevisst i yrkesvalg, men da jeg tilfeldigvis fikk min første jobb i en bra bransje, så skjønte jeg at det ikke var så dumt å fortsette der.
Økonomisk avhengig av en mann? Nei, det tror jeg ikke at jeg kommer til å bli...

Men til forskjell fra deg så ligger det ikke "mitt hjerte nærmest" å egentlig være hjemme, hvis var det du mente med setningen din.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:05   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Ah - nei.

Mitt hjerte nærmest dengang var noe mer humanitært rettet. Ungdomsarbeid og sånn.

  Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:05   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Jeg har ikke noe utpreget ønske om å bli forsørget, nei. Selv om det selvfølgelig hadde vært riktig så behagelig å få alle utgifter betalt for meg og jeg fortsatt kunne jobbet med det jeg gjør nå? Er det en mulighet? Ja? Ånei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:06   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg syns det er fælt å bli forsørget. Da jeg studerte ble jeg jo det til en viss grad, og det var forferdelig. Men jeg er jo også i gruppen som ønsker å jobbe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:08   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Isj, nå hadde jeg litt lyst til å finne et klipp fra Irma 100 - og "Se, jeg er kvinne, jeg ler" - Jeg synes dette var en pussig uttalelse - og den må jo være skrevet av en mann?

Jeg har intet ønske om å forsørges (og det gjør jeg heller ikke) Jeg er ikke redd for at jeg blir sliten. - Og om jeg så er blitt sliten av å sjonglere mellom jobb og familie, så er det vel ikke jobben - men mr. Che jeg bør ta en prat med, tenker jeg. (Nå er Mr. Che ganske flink, så jeg lider ingen nød)

Klart: Har jeg hatt et kredittkort - godt med tid og hushjelp, så har jeg nok ikke hatt problemer med å få tiden til å gå altså

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:09   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Leste akkurat en artikkel i dagbladet. Den påstår at Kvinner vil forsørges.

I artikkelen så står det også:


Dette reagerte jeg på, jeg kjenner veldig få kvinner som er redde for å bli slitne. Jeg har ikke inntrykk av at de kvinner som jobber deltid gjør det for å slippe å slitne. Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt.

Hva er deres inntrykk? Er kvinner redde for å bli slitne?

Eg vil gjerne utvide denne med eit par ord slik at det blir:
Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt uten å bli utslitt.
For dersom ein reduserer nattesøvnen til 4-5 timar så klarer ein sikkert å få det til å gå rundt i full stilling også. Men då blir ein uslitt etter ei stund.
Eg syns det er heilt kurant å ønske å jobbe i redusert stilling for å sleppe å bli utslitt.
Eg jobbar full stilling no, og eg rekk rett og slett ikkje over alt eg burde gjere. Huset blir forsømt sidan eg ikkje orkar å vaske og styre etter kl 22 på kvelden. Eg kunne sjølvsagt gjort det, men då hadde eg blitt veldig sliten. Selvfølgelig er det ikkje direkte farlig å bli sliten, men dersom ein er heilt på felgen over lengre tid er det ikkje akkurat bra for helsa. Eg kunne godt tenkt meg å jobbe 80% og ha ein fridag for veka, men akkurat no er ikkje det eit alternativ. Men eg vil ikkje bli forsørga, det er ikkje det det handlar om. Faktisk hadde det vore aller mest ideelt om vi begge to hadde hatt 80% stilling og hatt ein fridag kvar.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:12   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg blir så irritert av sånne artikler - syns folk må få gjøre som de vil uten at andre skal legge seg bort i deres valg.

Forøvrig, jeg er til en viss grad økonomisk avhengig av sambo. Jeg jobber, men når vi fikk barn måtte en av oss prioritere barna, og en prioritere pengene. Jeg jobber fullt, men har en litt mer fleksibel, og litt dårligere betalt stilling enn jeg sannsynligvis ville hatt dersom jeg ikke hadde barn. Jeg syns det er veldig greit at jeg har muligheten til å gå litt tidligere når det er skoleavslutninger, til å være hjemme med syke barn uten at det er noen krise, og at jeg slipper (som regel) overtid og helgejobbing. Sambo derimot tjener bortimot det dobbelte av det jeg gjør, men så jobber han mye mer enn meg også, og er i tillegg ukependler.

Jeg hadde nok klart meg på bare min egen lønning, men jeg hadde måttet kutte ned på ganske mye. Jeg kunne for eksempel ikke bodd der jeg bor nå, så på den måten er jeg økonomisk avhengig av han.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:12   #13
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg tror ikke kvinner er redde for å bli slitne, og av den grunn vil bli forsørget.

Jeg kunne tidvis tengt meg å bli forsørget, det inrømmer jeg. Og ja, mulig det er fordi jeg er sliten, men det betyr ikke at jeg er redd for å bli sliten.
Min drøm er å kunne jobbe redusert, da jeg kjenner det tar på og skulle jobbe fullt med tre barn og en mann som reiser endel i jobben. Selvsagt kunne mannen vært mer hjemme, men for oss er det slik at det hadde passet min personlighet bedre å være litt mer hjemme enn ham.
Jeg velger å jobbe fullt i første rekke av økonomiske årsaker, vi hadde fint klart oss om jeg gikk ned til 80%, men så var det en frentida og pensjon osv...

Men redd for å bli sliten?, niks :dobbeltarbeidenehusmor:

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:13   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Dette reagerte jeg på, jeg kjenner veldig få kvinner som er redde for å bli slitne. Jeg har ikke inntrykk av at de kvinner som jobber deltid gjør det for å slippe å slitne. Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt.

Hva er deres inntrykk? Er kvinner redde for å bli slitne?

Jeg kjenner flere kvinner som gir meg akkurat det inntrykket, ja. Eller som prioriterer komfort fremfor fulltidsjobb, hvis det er en hyggeligere definisjon.

Jeg kjenner for eksempel folk som sier de jobber redusert "fordi det er så deilig å ha en dag for seg selv hver uke". Eller "fordi de skal få bedre tid til handling og husarbeid".

Folk må jo selvsagt få lov til å jobbe akkurat så mye eller lite de vil (eller som partneren godtar, eventuelt), men mitt inntrykk er altså at artikkelen til en viss grad stemmer overens med virkeligheten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:13   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg vil gjerne utvide denne med eit par ord slik at det blir:
Mitt inntrykk er at de gjør det for at det skal gå rundt uten å bli utslitt.
For dersom ein reduserer nattesøvnen til 4-5 timar så klarer ein sikkert å få det til å gå rundt i full stilling også. Men då blir ein uslitt etter ei stund.
Eg syns det er heilt kurant å ønske å jobbe i redusert stilling for å sleppe å bli utslitt.
Eg jobbar full stilling no, og eg rekk rett og slett ikkje over alt eg burde gjere. Huset blir forsømt sidan eg ikkje orkar å vaske og styre etter kl 22 på kvelden. Eg kunne sjølvsagt gjort det, men då hadde eg blitt veldig sliten. Selvfølgelig er det ikkje direkte farlig å bli sliten, men dersom ein er heilt på felgen over lengre tid er det ikkje akkurat bra for helsa. Eg kunne godt tenkt meg å jobbe 80% og ha ein fridag for veka, men akkurat no er ikkje det eit alternativ. Men eg vil ikkje bli forsørga, det er ikkje det det handlar om. Faktisk hadde det vore aller mest ideelt om vi begge to hadde hatt 80% stilling og hatt ein fridag kvar.




Jeg har vært alenemor i full jobb.

Det går det altså. Så om man da er to så burde det gå enda bedre? Jeg trengte som regel ikke begynne husarbeid klokka 22 da jeg var alene heller.

  Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:14   #16
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg kunne godt tenkt meg å jobbe 80% og ha ein fridag for veka, men akkurat no er ikkje det eit alternativ. Men eg vil ikkje bli forsørga, det er ikkje det det handlar om. Faktisk hadde det vore aller mest ideelt om vi begge to hadde hatt 80% stilling og hatt ein fridag kvar.

Dette tror jeg er realiteten for veldig mange kvinner, basert på de jeg har snakket med om temaet. Veldig mange synes det er vanskelig å få hverdagen til å gå opp og vil gjerne at familien tilsammen skal ha bedre tid. Men veldig mange menn vil ikke jobbe deltid, av ulike årsaker. Kanskje artikkelen heller burde fokusert på at Menn ikke vil forsørges?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:15   #17
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Jeg har vært alenemor i full jobb.

Det går det altså. Så om man da er to så burde det gå enda bedre? Jeg trengte som regel ikke begynne husarbeid klokka 22 da jeg var alene heller.

Jammen, da trengte du jo ikke tid til sex og kveldskos. Easypeasy å få gjort husarbeidet da. :fjåsekommentar:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:17   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jammen, da trengte du jo ikke tid til sex og kveldskos. Easypeasy å få gjort husarbeidet da. :fjåsekommentar:

Så det er for å pleie sexlivet kvinner skal ha deltidsjobber og knapt nok det? Og forsørges?



Dessuten kan man ha et sexliv som alenemor også skal jeg si deg. :Mata Hari:

  Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:17   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg leker med tanken om en fridag i uka (eller annenhver uke) - men for meg blir det ikke for å være husmor eller noe sånn. Det blir ene og alene for å få gjøre akkurat det jeg vil.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 14:19   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jammen, da trengte du jo ikke tid til sex og kveldskos. Easypeasy å få gjort husarbeidet da. :fjåsekommentar:



Hvorfor er det så få som hevder at de vil gå ned i stilling for å få bedre tid til sex egentlig? Jeg lurer på om det argumentet ville bite på Teomannen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no