Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 12:02   #1
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Jeg har sett ferdig sesong 5 nå. Og i siste episode så kollapser Izzy og George er med i en bussulykke.

Dør begge to, eller overlever begge? Eller dør en av dem?

Har ikke fulgt med på tv om sesong 6 har gått.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 12:29   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør ***

Har hele sesong 5 gått i Norge? Hvis ikke kan det kanskje være greit å forandre litt på overskriften.

Men jeg kan svare på det du lurte på. Sesong 6 går i USA nå, og du kan se det på nett: greatstufftv.com og free-tv-video-online.info. Hvis du ikke gidder det kommer svaret på hvem som dør/ikke dør her:
George dør, Izzie overlever. George hadde forresten kastet seg foran en buss for å redde en dame som ikke så seg for.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 28-02-10 kl 22:48.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:12   #3
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Tak for svar.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:15   #4
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør Izzy og / eller George?

Sesong 5 er ferdig på tv i Norge, for sesongen har jo kommet ut på DVD.

Men jeg aner ikke om hele sesong 6 er sendt, eller om de har begynt å sende.

Jeg ville vite, fordi jeg er nysgjerrig, men skal se hele sesong 6 uansett når den kommer på DVD. Men det er vel ei stund til.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:17   #5
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør Izzy og / eller George?

Men er det noen som vet dette da:

Blir Izzy helt frisk av kreften?

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:19   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør Izzy og / eller George?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Sesong 5 er ferdig på tv i Norge, for sesongen har jo kommet ut på DVD.

Men jeg aner ikke om hele sesong 6 er sendt, eller om de har begynt å sende.

Jeg ville vite, fordi jeg er nysgjerrig, men skal se hele sesong 6 uansett når den kommer på DVD. Men det er vel ei stund til.

Ja, da er vel sesong 5 ferdig. Men sesong 6 er i hvert fall ikke ferdig, for den holder fortsatt på i USA. Tipper den kommer på DVD i USA til sommeren, og i Norge før jul en gang?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:22   #7
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Nei, sesong 6 er kanskje ikke begynt en gang. Husker ikke helt. Mulig jeg begynner å følge med på tv når den starter opp.

Selv om jeg vet hva som skjer så er det gøy allikevel.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:40   #8
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør Izzy og / eller George?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Men er det noen som vet dette da:

Blir Izzy helt frisk av kreften?

så langt som jeg har sett så blir hun ikke det. dvs. jeg tror hun får sånn tilbakefallgreier. men hun forsvinner ut av sesong 6 en stund. masse forandringer skjer.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:51   #9
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør Izzy og / eller George?

Tusen takk for svar.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:57   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 18:12   #11
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

sesong 6 har ikke begynt i Norge ennå. Det er frustrerte fruer for tiden

hmmmmmmm, overasket over svaret på det første spm, min teori var ikke helt slik!

Men veldig nysgjerrig på hvordan den teksten kunne skjules slik - det håper jeg noen kan lære meg

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 18:14   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

[spoiler]Spoler uten mellomrom foran /[ /SPOILER]

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 19:07   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

[spoiler]Spoler uten mellomrom foran /[ /SPOILER]

Og denne knappen:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 19:27   #14
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

JEg er kommet litt ut i sessong seks og der dukker hvertfall ikke Izzi opp til behandling plutselig, etter å ha blitt sagt opp og stukket av

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:02   #15
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

JEg er kommet litt ut i sessong seks og der dukker hvertfall ikke Izzi opp til behandling plutselig, etter å ha blitt sagt opp og stukket av

Ja, hun mister jobben, klandrer Alex for det og stikker av.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 22:18   #16
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Dette var en fin tråd for oss utålmodige nysgjerrigperar

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 23:47   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, hun mister jobben, klandrer Alex for det og stikker av.

Men hun kommer tilbake ut i sesong 6 og vil ha Alex tilbake, han vil ikke og hun søker jobb i en annen by og stikker igjen, vet ikke om hun kommer tilbake.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 23:51   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Man kan lese hele resymeer på dierse tv-nettsteder.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 23:54   #19
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Jeg måtte lese alt sammen, greide ikke å holde meg. Og jeg som aldri har latt meg friste av spoilere før.
Men wohoo, som jeg gleder meg til å se sesong 6.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 23:59   #20
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?

Etter å ha dumpet over denne tråden har jeg nå sett fire episoder av sesong 6 i dag. Angrer vel på det når serien begynner på TV2 og jeg brått ikke har noe å se på på tirsdagskveldene igjen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no