Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Haster: Best før

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 22:25   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: Best før

Toro bernaisesaus smakte og lukta surt berre halvanna månad etter utløpsdato. Tørrvare.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 12:06   #22
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: Best før

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Gjestene også?

Næsj, det er ikke så nøye.

Det som er litt festlig er at min eldste alltid har vært nærmest hysterisk når det gjelder best før-datoer. Men nå når hun har blitt fattig student, så er ikke dette så nøye lenger, visstnok.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-19, 13:08   #23
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haster: Best før

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Næsj, det er ikke så nøye.

Det som er litt festlig er at min eldste alltid har vært nærmest hysterisk når det gjelder best før-datoer. Men nå når hun har blitt fattig student, så er ikke dette så nøye lenger, visstnok.

Jeg var som henne jeg også. Men så begynte jeg å se hvor vanvittig store mengder mat vi kastet.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no