Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Precious

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 21:04   #21
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Precious

Tror jeg skal lese boka først? Noen som vet om den er på norsk?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:08   #22
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Jeg skal definitivt se den.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:51   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.


Jeg må si jeg er imponert av Mo'Niques prestasjon i denne filmen.

Ja, det er helt fantastisk. Oscar!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:53   #24
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Precious

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg er skeptisk... Får automatisk piggene ut når Oprah fronter noe.

Øy!

  Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:54   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Jeg får det motsatte av pigger ut når Oprah fronter filmer, alle filmene hun har frontet har jo vært fabelaktige. Bøker er litt annerledes, det går endel i "halleluja-bøker", litt sånn New Age, synes jeg. Men filmer? Alltid kjempebra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:11   #26
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Oprahs bokklubbøker synes jeg er et fint utgangspunkt når man er på jakt etter en god bok.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:15   #27
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Skal prøve å få sett den til uka.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 00:03   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Nå har jeg Palmen og jeg vært og sett den, og vi hadde begge fysisk vondt i kroppen da filmen var over. Den er sterk, sterk, sterk!

Men også morsom til tider. "My favorite color is fluorescent beige".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:45   #29
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Precious

Denne filmen står på listen over filmer jeg skal se i nærmeste fremtid

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 12:56   #30
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Precious

En venninne har spurt om vi skal se denne, men jeg vet ikke om jeg orker slike filmer. Noen flere som kan si noe om hva som er hjerteskjærende i den filmen? Må vite litt om det er noe jeg orker...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:01   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Precious

Alt er hjerteskjærende. Incest, fysisk og verbal mishandling, fattigdom, ensomhet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:02   #32
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Precious

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Alt er hjerteskjærende. Incest, fysisk og verbal mishandling, fattigdom, ensomhet.

Akkurat. Tror jeg står over.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no