Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Komedier - favoritter? What cracks you up?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 10:36   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Komedier - favoritter? What cracks you up?

Jeg kan innrømme det med en gang.. Jeg ler av rølpete og sikkert, for mange, dårlige komedier(et eksempel er Superbad), men en av de hyggligste komdie/dramaet jeg kan se er Fire bryllup og en gravferd, tror det er den eneste filmen jeg kan se om og om igjen. Minnes å huske at jeg syntes tv-serien Cold Feet var ganske morsom, men det er jo ingen film. Jeg klarer liksom ikke å komme på en favoritt komedie, en som har brent seg fast.

Jeg liker ikke Jackass humor, det er ikke morsomt i mine øyne(men jeg syntes Johnny Noxville er helt grei i The Dukes of Hazzard).

Har du noen favoritt komedier?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 10:48   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.


Har du noen favoritt komedier?

Jeg tror den jeg har sett desidert flest ganger er Peter Sellers' "Høyt skum i Hollywood" fra 60-tallet (orginaltittel "The Party" ). Det er kanskje litt sært, men det må være min all timer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 10:56   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg tror den jeg har sett desidert flest ganger er Peter Sellers' "Høyt skum i Hollywood" fra 60-tallet (orginaltittel "The Party" ). Det er kanskje litt sært, men det må være min all timer.


Jeg elsker Peter Seller, og "Høyt skum i Hollywood" er en av mine absolutte favoritter. Alle Pink Panther - filmene hans også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:04   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Jeg digger "Grosse Pointe Blank", ler meg ihjel av de tørre replikkene hver gang. :sær:

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:13   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Hvor skal jeg begynne? Jeg tror jeg signerer Missen i stedetfor. :lat:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:38   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg digger "Grosse Pointe Blank", ler meg ihjel av de tørre replikkene hver gang. :sær:

Jeg elsker også den filmen, men har ikke kategorisert den som en komedie. Den er kanskje det? Bare jeg som kun ser for meg komedier som ekle greier med Jim Carrey og underbuksehumor.

Forresten, jeg elsker Mars Attacks, det må jo garantert kategoriseres som en komedie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:39   #7
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

"Svindlere med stil" er en klassiker som kan sees mange ganger!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:53   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg elsker også den filmen, men har ikke kategorisert den som en komedie. Den er kanskje det? Bare jeg som kun ser for meg komedier som ekle greier med Jim Carrey og underbuksehumor.

For meg er den en svart komedie, men jeg har sær humor. Det er ikke sikkert at andre synes en film om en leiemorder med samvittighetskvaler er morsom.

(Men det går da ikke an å ikke le av replikkvekslinger som (fritt etter hukommelsen): "What do you do for a living?" "Professional killer." "Oh. You get dental with that?" )

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:06   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Jeg ler så jeg griner av Jackass, dvs. hvis ikke Steve-O er i bildet.

Snatch, Lock Stock, Mean machine og lignende er kanskje ikke komedier, men jeg synes det er grisefestlig allikevel. Monty Python. Lo faktisk også godt av Evan Almighty, men da var jeg trøtt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:18   #10
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Jeg må krype til korset og innrømme at jeg ler godt av slike highschool/college komedier som American Pie og Van Wilder. Pupper, lår, og rumpehumor.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:02   #11
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

A Fish called Wanda er hysterisk morsom!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:20   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

For meg er den en svart komedie, men jeg har sær humor. Det er ikke sikkert at andre synes en film om en leiemorder med samvittighetskvaler er morsom.

(Men det går da ikke an å ikke le av replikkvekslinger som (fritt etter hukommelsen): "What do you do for a living?" "Professional killer." "Oh. You get dental with that?" )

Neida, jeg ler absolutt av den jeg også, jeg har bare ikke puttet den i komediekategorien i mitt eget hode. Men jeg innser jo at den er det. Jeg tror liksom ikke at jeg liker komedier, fordi jeg forbinder det bare med kjip humor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 17:12   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg ler så jeg griner av Jackass, dvs. hvis ikke Steve-O er i bildet.

Snatch, Lock Stock, Mean machine og lignende er kanskje ikke komedier, men jeg synes det er grisefestlig allikevel. Monty Python. Lo faktisk også godt av Evan Almighty, men da var jeg trøtt.

Samme her. Jeg ler også godt av Ace Ventura.

  Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:06   #14
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem. Og Martin Lawrence. Er han i en film, er den nesten garantert morsom.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:32   #15
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Komediene til Jackie Chan er også morsomme, forresten. Shanghan Noon og Knights, og ikke minst Rush Hour 1, 2 og 3!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:33   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem.

Scary Movie filmene også?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:43   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hvor skal jeg begynne? Jeg tror jeg signerer Missen i stedetfor. :lat:

Lat ja - jeg har ikke skrevet noen!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 19:06   #18
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Grosse Point Blank - lært av Stompa, den ler jeg godt av, ellers ler jeg godt av ting som blir ufrivillig morsomme, Fire bryllup.., A Fish called..,

Noe av det morsomte jeg noensinne har sett, er Top Gear - episoden der de skulle på Campingtur, og episoden der de er på USA tur. Det er neppe komedie, men det er journalistikk og komikk på et nivå som treffer meg så ligger/sitter og hikster og ler så jeg griner og får pusteproblemer. Tenke seg til at bil kan bil så morsomt!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 19:13   #19
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Jackie Chan sine komedier er de eneste jeg ler godt av tror jeg.
Er ikke overvettes glad i komedier, synes det blir litt for dumme.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 19:27   #20
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Tja, jeg lo så jeg grein av A fished called Wanda. Synes også Top Secret er utrolig morsom. Monty Python-filmene er supre. Liker også Hot shots, i alle fall en av dem. Det er de som er sånn hylende morsomme.

Ellers må jeg si at jeg har skikkelig sansen for Eddie Izzard. Han må dere bare se.


(Kilde: youtube.com)
snakker han om påske og jul.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no