Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Brevpost

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 18:55   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brevpost

Helt fra jeg lærte og skrive har jeg skrevet brev, og hadde flere ulike brevvenner i oppveksten.

Da jeg flyttet hjemmefra og til utlandet på begynnelsen av 90-tallet så husker jeg at jeg skrev og fikk masse brev fra venner og familie. Det var så hyggelig å komme hjem fra skolen og se at det lå opptil fler brev på matta innenfor døra.

Men så, på et tidspunkt så sluttet alle og skrive brev, epost var jo så mye enklere.

Nå kjenner jeg at jeg savner å få brev i postkassa, så jeg tenkte jeg skulle skrive noen selv, og kanskje får jeg noen tilbake! Da trenger jeg selvfølgelig brevpost, som vi kalte det, altså matchende ark og konvolutter. (Jeg husker at det var vanlig å gi og få både til jul og bursdager,jeg hadde alltid flust.)

Regner med at jeg sikkert finner noe på bokhandel, men kunne godt tenke meg å kjøpe på nett. Noen som kan anbefale en nettbutikk hvor de selger sånt?

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no