Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-24, 15:19   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

Jeg ønsker å benytte meg av en løsning hvor jeg kan fylle skrot og rask i sekker som blir hentet. Det er en hel del av det som kalles "blandet avfall", og av ymse årsaker ønsker jeg meg å bare kunne stappe hvanåenn i sekk, og at det blir sortert og avhendet av firmaet.

Har noen erfaringer med leverandørene av denne tjenesten? Det er altså da spesifikt "fylle selv i sekk utenfor hjemmet som så blir hentet"-konseptet jeg ønsker meg, og IKKE type søppeltaxier som kommer med varebil og bærer inn dings etter dings selv, og heller ikke andre type tjenester (Medarbeiderne for eksempel) hvor konseptet er at personene skal rydde/sortere på stedet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-24, 15:39   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

Har brukt iSekk og det funka fint. Ikke brukt det til blanda avfall da, men det står greit på hjemmesiden hva du kan putte oppi og ikke. Kjøpte sekker på Maxbo og bestilte henting på iSekk sin hjemmeside. Det er dog ikke gratis, tror jeg betalt 1900.- for hver sekk av de store

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-24, 15:39   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

iSekk fungerte veldig bra for oss da vi pusset opp gangen. Vi gjorde ingen form for sortering og puttet alt oppi samme sekk, innenfor det som er lov, selvfølgelig. Sekken ble hentet som avtalt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-24, 16:01   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

Ah, nå fant jeg "blandet avfall"-definisjonen hos iSekk, det ser bra ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-24, 21:14   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

Finnes også søppeltaxi. Det blir som regel billigere, og man trenger ikke sortere noenting, hvertfall ikke den jeg brukte, men det var ikke oslo (litt utenfor)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-24, 23:53   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avfallshenting Oslo - Renova/iSekk/noe annet?

har brukt isekk flere ganger, veldig greit,
Vi har tatt det for hageavfall (billigere) en gang, og div ræl flere ganger.

Jeg syntes de minste posene er enklest å få til å stå greit og fylle opp, men det er jo mindre kostnadseffektivt hvis du har mye da.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no