Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags dyp stekepanne har dere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 08:18   #41
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nowo Titanium!

Helt genialt. De gode egenskapene både fra teflon og jernpanne, men ikke de negative sidene. Ser ut som den kommer til å holde "dritlenge".


Denne har vi også, men etter 5 års bruk begynner belegget å takke for seg. Det flasser ikke eller noe sånt, men er slitt og ting setter seg fast i den, og vi har ikke brukt annet enn tre og plast i den. Men den varte nå 5 år, og det er ikke verst.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 09:46   #42
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Denne har vi også, men etter 5 års bruk begynner belegget å takke for seg. Det flasser ikke eller noe sånt, men er slitt og ting setter seg fast i den, og vi har ikke brukt annet enn tre og plast i den. Men den varte nå 5 år, og det er ikke verst.

Ja, vår varte vel i 3-4 år eller noe. Men jeg syns likevel det er løike greit med ikeapanne som koster en brøkdel.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 18:57   #43
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nowo Titanium!

Helt genialt. De gode egenskapene både fra teflon og jernpanne, men ikke de negative sidene. Ser ut som den kommer til å holde "dritlenge".

Kjøpt på Jernia, lurer på om den kosta en 500-600, jeg. Det er avtagbart håndtak, så man kan f.eks sette den inn i stekeovnen hvis man lager noe rett i panna som skal gratineres eller noe.


Signerer!! Fornøyd med vår .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:06   #44
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Melder meg inn i "klubben" som er fornøyd med nowo titanium. Har min andre nå, den første varte vel i 4 år. Den skal tåle alt, dvs ikke nøye med om det er metallredskaper eller tre, eller kniv om så, sa de i butikken, men måtte være nøye på at ting ikke brente seg fast. Da måtte man få det løs så fort som mulig. Så det prøver jeg på nå.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 14:05   #45
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Dere med Nowo - bruker dere høy varme på den? Jeg mener vår ble ødelagt av høy varme, og lurer på om det kan være klagegrunn?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 14:24   #46
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Vi har en traktørpanne fra Høyang som har holdt i over 8 år. Det er en av de få pannene med teflonbelegg som ikke har flasset etter kun kort tid.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 14:28   #47
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Jeg har kun jernpanne og er egentlig fornøyd med den. Bruker jerngryte hvis jeg trenger litt høyerer kanter en pannen.

Men jeg har lyst på en slik Jamie Oliver-panne som mamma har på hytta. Jernpanna har klart sine begrensninger og egner seg ikke så godt til woking og slikt. Også er den veldig tung.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 16:56   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjøper ikke panner til mer enn tre hundre ca siden jeg sliter dem ut fort. Jeg liker å steke kjøtt på ganske høy varme og jeg liker stekespaden min. :trassig:

Dermed kjøper jeg nye en gang i året sånn omtrent. Den jeg liker best i den prisklassen kjøpte jeg på glassmagasinet, men jeg husker ikke hva den heter. Det er billigserien til glassmagasinet her. :hjelpsomme råd tenker jeg:

Daily fra Duka kanskje?

Ellers er et lite tips å varme opp pannen forsiktig før man setter på full guffe, da får ikke pannen like stort temperatursjokk.
Å sette kald panne på full fres ødelegger belegget like mye som stål-redskaper.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:33   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?

Vi har en Nowo Titanium med avtagbart håndtak, og en Jamie Oliver/Tefal-sak. Bruker begge mye og ofte, og de er nå ikke ødelagt enda.
Har også en støpejernsak fra Ikea som er snart 15 år gammel. Den er like god.

Ja, også har vi en ordentlig heavy støpejernswok. Den tåler varme.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no