Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-15, 06:30   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Jeg gir mer til Røde Kors enn jeg pleier, behovet er så akutt.

Jeg støtter Dråpen i havet med å gi dem stæsj de trenger, de gjør en kjempejobb med å skaffe bæretøy til flyktningene. Jeg skal få kjørt ut til asylmottaket med tøy og sko. Spesielt regntøy og vintertøy antar jeg de trenger. De får jo ingenting og man kan ikke gå i sommertøy og slippers i havgapet om vinteren.

Min svigermor skal ta en runde til noen butikker og spørr hva de kunne avse, alt etter vareutvalg. Våtservietter, bleier, T-skjorter, osv.

Kjenner dere noen i Budapest, så kan man kjøpe bæreposer med bleier, våtservietter, vannflasker, kjeks, frukt og T-skjorter i ulike str. og levere på jernbanestasjonen der.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 10:56   #62
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Jeg har tatt en runde nå å gitt til ulike organisasjoner. Jeg klarte ikke bestemme meg for hvem, så da ga jeg heller litt til flere. Jeg velger å gi til de store, selv om de mange små også gjør en formidabel innsats.

Ser folk reiser nedover for å hjelpe, jeg forstår dem så godt. Det er like før jeg pakker snippsekken selv, men hva skulle det være godt for. Jeg har laget en eske med babyting til min søster som venter barn, men nå har jeg endret adresse på den. Den får heller gå til noen som trenger den mer.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 11:02   #63
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Jeg skal rydde i helgen og se hva vi kan avse, helt sikkert endel. Har en venninne som reiser nedover for å hjelpe i morgen, men rekker nok ikke å sende det med henne men har funnet en lokal avd på facebook som skal ta i mot.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 11:47   #64
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Jeg fant masse beskyttelsesfrakker her på jobb som hadde blitt tatt ut som vareprøver og som vi ikke trenger. De kan jeg trolig sende til et sykehus på Kreta.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 15:16   #65
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Her i Tromsø er det også et stort engasjement. Skal levere inn tøy og sko til et oppsamlingssted nå i helgen, og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en pose med hygieneartikler også. Det er en overvekt av (unge) menn på mottakene her i Troms, men det er også endel kvinner og familier.

Har bidratt med pengestøtte til Røde Kors og Redd Barna, men synes det er vanskelig å skulle velge ut en organisasjon.

Jeg og mannen har snakket om å bli verge for en mindreårig asylsøker, men har ikke fått satt oss ordentlig inn i det enda. Dersom alle bidrar med litt, så hjelper det mye!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 09:15   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg skal rydde i helgen og se hva vi kan avse, helt sikkert endel. Har en venninne som reiser nedover for å hjelpe i morgen, men rekker nok ikke å sende det med henne men har funnet en lokal avd på facebook som skal ta i mot.

Stua er nå full av ull, fleece og annet tøy. Noe skal leveres i helgen til en som kjører til Ungarn, noe skal til et annet sted.

Tenkte å kjøpe litt hygieneprodukter også og sende med til Ungarn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 20:17   #67
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Nytt sted for levering av klær mm i Oslo.
http://www.osloby.no/nyheter/Starter...e-8151711.html

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 21:33   #68
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nytt sted for levering av klær mm i Oslo.
http://www.osloby.no/nyheter/Starter...e-8151711.html

fantastisk bra og ikke LaBanga fra meg. Vil noen gi noe, men har vanskelig for å levere så er det bare å kontakte meg så får dere min adresse.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 21:52   #69
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Den ene naboen min skulle organisere innsamling av klær, og da ble jeg veldig glad, for jeg har en del jeg gjerne gir bort, men litt trøbbel med å få levert det noe sted selv.

Men, hva skal jeg egentlig gi? Har en del ulltøy som er blitt for smått, og det er jo greit, men hva med yttertøy? Vinterdresser, cherox, vintersko osv? Klær og yttertøy til voksne?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 22:26   #70
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Den ene naboen min skulle organisere innsamling av klær, og da ble jeg veldig glad, for jeg har en del jeg gjerne gir bort, men litt trøbbel med å få levert det noe sted selv.

Men, hva skal jeg egentlig gi? Har en del ulltøy som er blitt for smått, og det er jo greit, men hva med yttertøy? Vinterdresser, cherox, vintersko osv? Klær og yttertøy til voksne?

Tenker alt det, ja. I første omgang er vel ullundertøy det viktigste, men de vil jo trenge vintertøy også etterhvert.

Jeg har pakket ullundertøy (lett og tar lite plass), bleier, hygieneprodukter, paracet, buffer og sko med sokker oppi. Dette skal til Budapest, en som kjører nedover neste uke. Dette er hva de ønsket dit.

Så har jeg pakket småbiler, vintersko, tykkere ullgensere, tykke ullsokker og andre klær som leveres til lokal avdeling av Refugees welcome to Norway. Noe går kanskje til mottak, noe til utlandet, jeg vet ikke. Det viktigste er at det kan brukes.

Kommer til å ta en ny runde gjennom bod og loft i løpet av høsten, for jeg er sikker på at vi har mer vi kan gi.

Her skal det også være loppemarked til inntekt for Røde Kors og flyktningen, så jeg har funnet frem masse til det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 08:08   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Fra og med mandag setter vi opp lagerplass i Torggata, og gjør slik at man sender mail til kontoret, evt pm til meg om man vil droppe av noe (ferdigsortert i poser), så kjører jeg ut til der det evt trengs i Osloområdet, eller noe utenfor, (Ikke noe stress med noen timers tur hver vei.), jevnlig, minst en gang i mnd, eller oftere hvis behov.

Dette fortsetter vi med utover vinter og vår og så lenge vi kan, egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 08:27   #72
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Så flott Maverick! Ferdig sortert er nok viktig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 08:38   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Ja, vi kan ikke ta på oss sorteringsjobben, og har jo ikke et svært lager, dessverre...

På tirsdag skal jeg på frivilligintromøte hos Røde Kors - noen andre?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 08:44   #74
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Flott tiltak, Maverick! Kanskje jeg kan sende mannen innom der etter jobb, om jeg ikke finner noe nærmere. Vi skal rydde boden nå, så regner med å finne både yttertøy i voksenstørrelser og ulltøy til barn.

Jeg har også gitt noe ekstra til blant annet Røde Kors, og så har jeg rota meg til å gjøre noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å sette opp fasttrekk til Leger uten grenser. Det hjelper ikke flyktningene i Europa, men det hjelper jo forhåpentligvis de som fortsatt er i områder med konflikt, enten det er i Syria eller andre steder. Vurderer å støtte enda en organisasjon til fast.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 10:03   #75
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Matilda, de har reddningsbåter i Middelhavet og gjør en stor innsats utenfor Italia sin kyst. http://www.legerutengrenser.no/Aktue...ddet-på-en-dag
Vi støtter de og Røde kors samt Dråpen i havet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 10:33   #76
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

og så har jeg rota meg til å gjøre noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å sette opp fasttrekk til Leger uten grenser. Det hjelper ikke flyktningene i Europa, men det hjelper jo forhåpentligvis de som fortsatt er i områder med konflikt, enten det er i Syria eller andre steder.

Mannen og jeg har blitt enige om å øke fastrekket vårt til Leger uten grenser. Det var en "enkel start", på en måte. Vi vil så gjerne hjelpe, men blir helt overveldet nå, og jeg ikke hvem vi bør gi penger til og hvem som trenger klær og utstyr og hvem som trenger frivillige. Vi er litt øre, og ser ikke skogen for bare trær. Og det er så dumt, for vi vil så gjerne være til nytte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 11:11   #77
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Så bra! Jeg hadde støtta dem uansett, som sagt har jeg tenkt på det lenge, men da er det jo til nytte for flyktningene også. Uansett er det nok av andre i verden som trenger hjelp. Dessverre.

Jeg kjenner litt på at jeg burde gjøre noe mer, liksom, men jeg ser heller ikke helt hva eller hvordan. Da får det bli penger. Og å bevisstgjøre ungene, så de forstår at med den rikdommen de er født til følger også et ansvar.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 11:22   #78
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Jeg og ei til har startet innsamlingsgruppe , alt blir levert til transittmottaket i nærheten.
De trenger mye.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 20:16   #79
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, vi kan ikke ta på oss sorteringsjobben, og har jo ikke et svært lager, dessverre...

På tirsdag skal jeg på frivilligintromøte hos Røde Kors - noen andre?

Kan du si noe om hvordan dere vil ha det sortert?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 23:14   #80
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Den ene naboen min skulle organisere innsamling av klær, og da ble jeg veldig glad, for jeg har en del jeg gjerne gir bort, men litt trøbbel med å få levert det noe sted selv.

Men, hva skal jeg egentlig gi? Har en del ulltøy som er blitt for smått, og det er jo greit, men hva med yttertøy? Vinterdresser, cherox, vintersko osv? Klær og yttertøy til voksne?

Jeg leverte lokalt i dag og spurte henne om hva de ønsket. Her ønsket de helst ull og varme klær, så "vanlige" klær gir jeg til annen gruppe som samler inn til mottak.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no