Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Spinat

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 12:41   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Spinat

Da har jeg det i frysen. Men hva skal jeg bruke den/det til?
Jeg må innrømme jeg aldri har laget spinat før! (Ok, da jeg hadde det til stekte fiskepinner en gang som student tidlig på 90-tallet)

Noen som har en god og enkel middagsoppskrift med spinat i?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:02   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Min mor brukte å lage spinatsuppe, men jeg har desverre ikke noen oppskrift. Nå ble jeg litt nostalgisk her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:09   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinat

Når jeg skal ha noe lettvint og godt (særlig når jeg er alene og ikke gidder å lage en "ordentlig" middag) bruker jeg å spise spaghetti med spinat og ost. Da bare varmer jeg spinaten (fra en pakke med ferdig hakket og frosset), har oppi en smørklatt (evt rører inn litt creme fraiche hvis jeg har), litt salt og krydder, slenger det over spaghettien sammen med litt revet ost.

Yummy!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:19   #4
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinat

En av mine favoritt-hverdagsretter er en pastasaus med spinat:

- 4 fedd hvitløk
- litt olje
- matfløte
- spinat og/eller ruccola (bruk gjerne frossen spinat, men husk å kryste vannet ut av den)
- Blå Castello
(- skåldede, hakkede og ristede mandler)
- revet parmesan over

Fres hvitløken i olje, ha i fløten og castelloen, deretter spinat og/eller ruccola. Rist mandlene i en tørr panne, ha dem i sausen, salt og pepre etter behov.

Mandlene er noe jeg har funnet på nylig, og de kan gjerne droppes, men det kan være godt med litt tyggemotstand. Pinjekjerner er sikkert også godt! Når jeg bruker fersk spinat pleier jeg å hakke den litt før jeg lar den falle sammen i kjelen. Lettvint og ny-y-ydelig!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:22   #5
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinat

Steik en pakke kjøttdeig i litt olje. (eller hva man nå steker i...) Hakk en løk og en kinesisk hvitløk og ha oppi. Salt, pepper, cumin, curry og litt paprikapulver has i. Surre litt, og så har du i to-tre ss med tomatpure, og ca en halv liter vann.

En eller to bokser sjampinjong, eller enda bedre, fem-seks ferske sjampinjonger has i, sammen med en pakke spinat. La det koke litt. Server med ris eller pasta.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:38   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinat

Hvis det er frossen, hakket spinat, så er det veldig godt tilbehør til røkt fisk. Jeg koker det forsiktig opp med litt hvitløk og fløte.

Hvis det er bladspinat så har jeg brukt det i ovnsform sammen med pølse og oppskårne grønnsaker.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:41   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Steik en pakke kjøttdeig i litt olje. (eller hva man nå steker i...) Hakk en løk og en kinesisk hvitløk og ha oppi. Salt, pepper, cumin, curry og litt paprikapulver has i. Surre litt, og så har du i to-tre ss med tomatpure, og ca en halv liter vann.

En eller to bokser sjampinjong, eller enda bedre, fem-seks ferske sjampinjonger has i, sammen med en pakke spinat. La det koke litt. Server med ris eller pasta.


Kan jeg bruke frossen spinat?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:51   #8
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinat

Ja, selvsagt. Fersk, frosen, blader hakket, frosen hakket...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:52   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinat

Jeg har en super oppskrift - som funker som tilbehør til kokt torsk med bacon og poteter og sammen med pasta og kylling...

Det du trenger er:
Frosset spinat
Purreløk
Creme fraiche
+ krydder (evt hvitløk)

ha spinatterningene i en kasserolle med litt vann - varm dette til spinaten har tint. tilsett hakket purreløk og creme fraiche og krydder og varm det hele litt. Dette er kjempegodt altså! (Og fast tilbehør til torsk her i huset)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:54   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinat

Har du saftsentrifuge??

TA oppi spinat og tomat og start dagen med et glass av det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:54   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Jeg lager saus med spinat og bruker ofte frossen.

Ønsket mengde spinat blandes med lettrømme og litt snøfrisk naturell og krydres etter smak. Lager du den tykk er den deilig som fyll i piroger også.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:55   #12
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en super oppskrift - som funker som tilbehør til kokt torsk med bacon og poteter og sammen med pasta og kylling...

Det du trenger er:
Frosset spinat
Purreløk
Creme fraiche
+ krydder (evt hvitløk)

ha spinatterningene i en kasserolle med litt vann - varm dette til spinaten har tint. tilsett hakket purreløk og creme fraiche og krydder og varm det hele litt. Dette er kjempegodt altså! (Og fast tilbehør til torsk her i huset)

Så gøy!
Vi prøver dette i dag!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:03   #13
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en super oppskrift - som funker som tilbehør til kokt torsk med bacon og poteter og sammen med pasta og kylling...

Det du trenger er:
Frosset spinat
Purreløk
Creme fraiche
+ krydder (evt hvitløk)

ha spinatterningene i en kasserolle med litt vann - varm dette til spinaten har tint. tilsett hakket purreløk og creme fraiche og krydder og varm det hele litt. Dette er kjempegodt altså! (Og fast tilbehør til torsk her i huset)

Det høres deilig ut! (Jeg er gal etter spinat, og følger denne tråden med stor iver.) Men blir ikke det du beskriver over her veldig vått? Selv pleier jeg alltid å klemme vannet ut av frossenspinat, nemlig. Det er et slit, men må til. Trodde jeg, i hvert fall. Ingenting er bedre enn om det viser seg å ikke stemme.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:06   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det høres deilig ut! (Jeg er gal etter spinat, og følger denne tråden med stor iver.) Men blir ikke det du beskriver over her veldig vått? Selv pleier jeg alltid å klemme vannet ut av frossenspinat, nemlig. Det er et slit, men må til. Trodde jeg, i hvert fall. Ingenting er bedre enn om det viser seg å ikke stemme.

Pittelitt vann altså! (1ss) bare for at den ikke skal svies. Det er litt sånn sausete i konsistensen, men ikke helt flytende nei! Navnet er forøvrig "grønn gugge"....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:12   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en super oppskrift - som funker som tilbehør til kokt torsk med bacon og poteter og sammen med pasta og kylling...

Det du trenger er:
Frosset spinat
Purreløk
Creme fraiche
+ krydder (evt hvitløk)

ha spinatterningene i en kasserolle med litt vann - varm dette til spinaten har tint. tilsett hakket purreløk og creme fraiche og krydder og varm det hele litt. Dette er kjempegodt altså! (Og fast tilbehør til torsk her i huset)

''

Mmmm, hørtes digg ut ja,

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:13   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinat

Jeg har spinat i pannekakerøre, spaghettigryte, lasagne, fiskegrateng, hvit saus til fisk, supper, pastasaus med fløte, spinat og bacon. Jge bruker stort sett sånn frossen spinat i biter.

Jeg mener det skal ligge noen oppskrifter med spinat i de klsitrede gamle middagsoppskriftstrådene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:20   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinat

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Pittelitt vann altså! (1ss) bare for at den ikke skal svies. Det er litt sånn sausete i konsistensen, men ikke helt flytende nei! Navnet er forøvrig "grønn gugge"....

Det skal jeg jammen prøve! Håper det går bra, selv om det selvfølgelig vil være litt bittert å oppdage at all den tiden jeg har brukt på å vri vannet ut av frossenspinat har vært bortkastet. Grønn gugge høres ut som et passende navn.

Det er forøvrig visstnok tabu å bestille spinatmat på en første-date. Med ett sitter man der og smiler imøtekommende over bordet, med grønn gugge mellom tennene. Ikke særlig flatterende.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:24   #18
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Madam Mim : jeg tillater meg til å legge ved din oppskrift:

Sitat:

Oppskriftene er beregnet til ca 2 voksne og 1-2 barn
Mandag:
400 g. grov pasta kokes i lettsaltet vann
4 kyllingfileter deles i små stykker og stekes i 1/2 ss meierismør og 1/2 ss solsikkeolje i en kjele med slippbelegg, ha i:
1/2 løk i biter
2 fedd hvitløk
1/3 pakke frossen spinat has oppi sammen med litt salt, 2 ss pesto, litt pepper og 1/2 dl matfløte og 1/2 dl vann, rør rundt og la alt bli varmt
Ha den ferdigkokte pastaen oppi gryta, del opp noen cherrytomater i to og ha oppi.

Server med grønn salat.

Det er fra middagstråden din. Der var der en del med spinat! Kjekt!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 18:47   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Flere fra MIM:

Sitat:

Grønne fylte pannekaker:

• 1,5 dl hvetemel
• 1,5 dl sammalt hvete eller 4-kornsbakemel fra Helios
• 5 dl melk
• 1/2 ts salt
• 3 - 4 egg
• en neve spinat (gjerne frossen, men isbitspinaten må tines litt)
• smør til steking
Stek tynne pannekaker og legg dem i en stabel med folie over.

Fyll:
• 7-8 sjampinjonger i skiver
• 1 hakket løk
• 1 fedd hvitløk
• 2 kyllingfileter i små biter
• ½ rød paprika i biter
• litt olivenolje, salt og pepper
• ½ beger creme fraiche

Stek sopp, løk, kylling, paprika og hvitløk i en panne, krydre og ha over creme fraiche. Ha evt i litt mer hvis blandingen virker tørr. Ta pannen av varmen og finn frem pannekakestabelen. Legg en skje eller to med blandingen på pannekaken, brett inn alle sidene og legg pannekakepakken på en bakepapirdekket bakeplate. Gjør slik til alt fyllet er brukt opp. Strø litt revet ost over pannekakene og gratiner i ovnen på 220 °C i 10 minutter. Server med grønn salat (trippelsalat, for eksempel, med cherrytomater, olivenolje og balsamico)

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 18:49   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinat

Det ble kylling og pasta i dag inspirert av Bauche og Madam Mim:

  • Kokte tagliatelle
  • Hadde en halv pakke spinat ( ) i en gryte sammen med en halv løk og litt purreløk.
  • Tinte opp spinaten og surret litt løken (dette sammen).
  • Hadde deretter i en hønsebuljon, nesten en boks cremefraiche, salt og pepper. Til slutt rev jeg opp en ferdigstekt kylling fra butikken (hadde ikke fileter i dag).
Serverte i pastatallerkener med tagliatellen i bunn, kylling og spinaten over og pyntet med cherrytomater på toppen!

Bestemor , lillemor og mannen ble imponert! Så lekkert ut og smakte godt!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no