Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-09, 16:40   #21
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg spiser to skiver, eller en skål grøt eller en skål med frokostblanding til frokost.

På jobb har jeg alltid et fruktfat stående og småspiser frukt i løpet av dagen.

Til lunsj spiser jeg enten to-tre skiver eller en salat.

Gjerne to knekkebrød eller en youghurt før jeg skal hjem. Jeg sykler hjem og skal ofte hente, så jeg føler at jeg må ha litt mat i magen.

Middag ca 17-17.30. Mener vel også at jeg spiser ganske "vanlig" porsjon.

Ofte et glass vin eller øl og noe snackete om kvelden.

Bortsett fra "kveldskosen" mener jeg at jeg spiser forholdsvis sunt. Jeg spiser lite snop, men mye is nå om sommeren.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:41   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Dette med spisedager var nytt for meg inntil i går. Tror jeg må sette meg litt nærmere inn i det konseptet. Jeg har litt spisedag hver dag, jeg, med sjokolade, kjeks og gjerne kake også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:42   #23
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette med spisedager var nytt for meg inntil i går. Tror jeg må sette meg litt nærmere inn i det konseptet. Jeg har litt spisedag hver dag, jeg, med sjokolade, kjeks og gjerne kake også.

Spisedag er genialt, det holder selv meg i ørene hele uka.

  Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:49   #24
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Frokost: Omelett av tre egg og tre knekkebrød med agurk.

Lunch: Tre knekkebrød med reker, løk, paprika og hvitløksmajones, eller salat med omtrent det samme istedet for knekkebrød.

Middag: 150-200g kjøtt/fisk og salat/grønnsaker. Noen ganger litt ris/pasta.

Kvelds: Samme som frokost.

(Det hender ofte at lunchen utgår, men den bør være med. )

Innimellom: Nøtter og svisker/aprikos.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:50   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Oi, seks egg om dagen, DM?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:53   #26
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

De positive sidene ved å spise jevnlig, er vel at du slipper unna blodsukkersvingninger og dertilhørende følelsesmessige berg og dalbaner. Kroppen din slapper mer av, du får mindre stresshormoner (noe som også for noen fører til mindre hårvekst/stess/kviser osv.), du vil også slippe unna å bryte ned kroppen din (når du ikke spiser ordentlig, så er det som at du er på slankekur, og da er ca 22% av vekten du mister muskelmasse).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 16:55   #27
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg kan konstatere at jeg spiser sånn ca. dobbelt så mye som den jevne FP'er.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 17:05   #28
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva er det med Cottage cheesen?

Veldig bra proteinkilde og magert. Konsistensen venner man seg til

Jeg spiser forøvrig meget mer enn gjennomsnittet her ser jeg.
Ligger på 7-8 måltider om dagen, de siste ukene har jeg vært helt elendig på matrutiner pga kvalme så de teller jeg ikke med, men jevnt over er jeg flink til å huske å spise lite men ofte.
Spiser cottage cheese med eplemos og kanel på et par ganger om dagen, 3-4 knekkebrødmåltider og middagen består av mest mulig rent kjøtt/fisk og så mye grønnsaker jeg orker.
Det funker veldig bra for meg i alle fall, men det har tatt meg mange år og blodslit å skjønne poenget med en spiserutine som dette

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 17:35   #29
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Her går det i
Frokost: 2-3 knekkebrød med div pålegg
lunsj: omelett eller knekkebrød da også
mm: yoghurt eller cc med gulerøtter eller en frukt
middag: div
kvelds: enten knekkebrød eller salat.

Jeg går ihvertfall ned i vekt så noe riktig må jeg gjøre.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 18:28   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

En vanlig hverdag:

Frokost: Havregrøt kokt på vann, cottage cheese og bananskiver, kaffe
Mellommål: En liten yoghurt og et eple
Lunsj: Salat med egg og ett eller annet proteiner i, skinke/tunfisk/kylling
Mellommål: Wasa knekkebrød med ost (ferdigpakke)
Middag: Minst 200 gram kylling/karbonadedeig/fisk/annet rent kjøtt, grønnsaker eller salat, litt potet/ris/pasta
Kvelds: To skiver brød og et glass melk

Masse vann i løpet av dagen. 1,5-2 liter.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 18:38   #31
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Havregrøt eller et par grove skiver til frokost. Salat, sushi, skiver eller helst noe varmt, nudler eller suppe eller grovskive med karbis eller egg til lunsj. Ordentlig middag hver dag, med fisk eller kjøtt, masse grønnsaker og grov ris, grov pasta eller økopoteter. Til kvelds har vi gjerne omelett eller noe. Jeg er veldig glad i varm mat.

Jeg drikker masse vann, maks to kopper kaffe, spiser frukt og nøtter mellom måltidene, skyr light-produkter, cottage cheese og slankemat.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 18:51   #32
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg spiser stort sett det samme / samme mengde hver eneste dag:

-1,5 skive til frokost
-frukt til mellommåltid ca kl 09.30 dersom jeg husker å ha med, evt et knekkebrød
-2 skiver til lunsj pluss ett egg, samt litt frukt og noe grønt (tomater e.l.)
-middag; stort sett bra mat med masse grønsaker.
-av og til kveldsmat; 1 eller 2 skiver omtrent

Av pålegg bruker jeg ost, leverpostei, egg, skinke osv - normale ting
Jeg drikker vann, melk og juice, noen ganger farris. Sjelden brus/lettbrus, men gjerne Munkholm.
Jeg spiser som regel bitte litt sjokolade hver dag, maks 25-50 gram

Jeg kunne ønske jeg spiste mer frukt, men jeg finner ikke helt plass og tid (eller frukt jeg har lyst på, er lei av bananer og epler)
Jeg kunne også ønske at jeg spiste mindre brød og mer annet, men jeg er lat, og gidder ikke lage mer mat enn nødvendig.

For øvrig drikker jeg alt for lite vann og alt for mye kaffe. Veldig mye kaffe.


Sist redigert av Hasselnøtt : 05-07-09 kl 18:58.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 19:33   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg har dårlige matvaner.
Frokost: 2 kopper kaffe.
Mellommåltid: Kaffe.
Lunch: Frukt. Kaffe.
Middag: Det vi har, stor porsjon.
Noen never peanøtter eller eteller annet i løpet av kvelden.

  Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 19:45   #34
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Frokost: To Wasa Husman knekkebrød med magerost og tomat, eller pepperskinke og tomat, paprika og agurk.
Lunsj: Som frokost, eller salat med ett egg og litt skinke, eller frokostgrøt (ferdigpakke, varmes i mikroen).
Middag: Fisk/kjøtt/karbonadeig m/masse grønnsaker og f.eks. 100 g fullkornspasta/ris/potet.
Kvelds: Samme som frokost.
I tillegg spiser jeg gjerne 3 frukt i løpet av dagen.

Jeg bruker vektklubb.no til å registrere alt jeg spiser og ligger på ca 1300 kcal om dagen, og da får jeg også plass til en Sjokoladeterapi-cookie innimellom.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 20:33   #35
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg spiser altfor sjeldent i løpet av dagen.

Som regel blir det en skive til frokost, kanskje en skive til lunch hvis jeg husker det. Middag blir en normal porsjon mat. Så og si alltid hjemmelaget fra bunn av, så det er sunn mat. Kvelds spiser jeg hvis jeg blir veldig sulten om kvelden. Prøver å unngå det så godt jeg kan, for jeg merker at jeg legger på meg når jeg spiser om kvelden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 20:41   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

2 grovbrødskiver eller grove knekkebrød til frokost. Ideelt sett med skinke el.l., men mye oftere med syltetøy. Det er vanskelig å få ned "tørr" mat om morgenen.

Til lunsj spiser jeg en skål med salat (grønn salat, noen andre grønnsaker), og en del proteiner (ost, kylling, reker, egg eller hva de har i salatbaren) og drikker et glass juice til.

Av og til et mellommåltid på ettermiddagen, alt fra en bolle til en dr.atkin-bar.

Middag: Typisk "en stk" kjøtt (en liten kyllingfilet, en fiskefilet, en kotelett), veldig lite ris/pasta og en god del grønnsaker.

Kvelds: Veldig lite, stort sett. Bær og cottage cheese. Et knekkebrød. Noe sånt.

Eller jeg skeier ut med et par skiver nybakt brød eller en skål godis. Kommer an på...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:11   #37
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Frokost: Omelett av 2 egg, kremfløte, salami og jalapeno-ost (på tube)
Lunsj: Salat, kyllingfilet, litt agurk og paprika, fetaost (eller annet kjøtt øg grønt)
Middag: Kjøtt/kylling/karbonadedeig/laks/bacon og grønnsaker til, gjerne fløtestuet
Kvelds: Ostechips lagd som knekkebrød, med krydderost på.

Mellommåltider kan være ostechips, sprøstekt salami, nøtter osv.

Nevnte jeg at jeg spiser lavkarbo?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:19   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

aC - det hjelper nok ikke så mye på hva vi andre spiser tror jeg. Men det høres ut som om du spiser meget for lite. Du bør få i deg tre og helst fire måltider per dag, og alle bør være balanserte.

Det vil si at de bør inneholde en fornuftig sammensetning av fett, karbohydrater og protein. Som regel får de fleste i seg altfor lite proteiner gjennom dagen og spiser nesten bare proteinmat til middag. Kroppen trenger mer.

Hvis du har noen ferdigkokte egg i kjøleskapet så er det fort gjort å slenge innpå et eller to sammen med et par cherrytomater mens du likevel lager matpakker til ungene. Eller litt yoghurt for eksempel. En god morgen er ganske ok mat for deg som ikke trenger være redd sukker.

Også er det smart å ha en boks valnøtter stående på pulten.

Hvis du er glad i brus med sukker eller annen kaloriholdig drikke så kan det være en fordel å redusere på det en stund til du venner deg til å spise mat nok for kroppen din trenger jo næringsstoffene.

  Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:26   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Jeg spiser en Go'morgen yougurt til froskost. Så spiser jeg en passelig skål salat til lunsj. Middag, men det hender jeg ikke orker. Orker jeg blir det en porsjon. Ingen kveldsmat. Ev frukt bare.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:43   #40
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Frokost: 2 knekkebrød m mager smøreost eller annet magert pålegg.
Lunsj: enten salat, middagsrester, samme som frokosten eller en Nutrilettbar(jada, prøver å nå før-gravidvekten)
Mellommåltid: litt salat, en frukt, smoothie eller yoghurt
Midddag: helst rent kjøtt feks: svin, kylling, laks etc. med masse stekte/kokte grønnsaker eller en god salat.

Spiser veldig lite brød pga. karbohydratene, men i helgene hender det at
jeg koser meg med et par skiver
Til kos på fre-/lørdager spiser jeg cashewnøtter(litt mer enn en håndfull),
grønnsaker med dipp, søte perle- eller cherytomater og sukkererter.

Har et ganske stramt program, men føler at jeg spiser nok og er aldri sulten
(utenom rett før det er mat), spiser hver 2,5-3.time

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no