Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 17:46   #21
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Har ikke peiling. Vi er til svigermor og spiser kveite på bursdagen hennes 4 juledag. jeg har bursdag 3 juledag og skal heldig vis jobbe.

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 18:30   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Vi har ribbe julaften, og hummer 1. juledag. 2 juledag vet jeg ikke helt hva som skjer enda. Tipser om hummer, loff, majones, sitron og en god salat til, selv om du har bestemt deg for kveite.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 20:02   #23
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Vi skal ha noe veldig lettvint på 2.dag, for vi skal nemlig ha spaghetti.
Det var kanskje ikke akkurat det tipset du lette etter, men...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 21:35   #24
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har alltid ovnsbakt laks/ørret i jula. Og det føles vedig godt innimellom alle de andre tunge kjøttrettene. Eller hva med kalkun filet? Kylling?

Vi har alltid laks 1 juledag,og det er godt innimellom all den tunge maten
Ovnsbakt laks er jo bare snadder

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 21:45   #25
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Breiflabb med hummersaus!

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:33   #26
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Breiflabb med hummersaus!

Oj, det hørtes veldig godt ut!

Vi skal ha rakfisk med mandelpoteter og purre.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:59   #27
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Må det være middag da?
Vi skal ha julelunsj/brunsj på 1 dag. Da har vi masse godt brød, spekepålegg, julepålegg, potetsalat, laks, eggerøre osv.
Det blir fort nok av store middager i løpet av julen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 00:57   #28
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Julebrunch høres bra ut, ellers synes jeg at fisk (torsk, kveite, laks eller ørret ) hører 2.dag jul til. Etter all annen gammel moro.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 01:16   #29
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Kveite ble nedstemt. Søsteren min "spiser ikke kokt fisk" og min kjære samboer ønsker seg så veldig kalkun. Så da får han vel få det da. Men vi tar nok kveite en dag senere i romjulen, når det er bare oss fire her. Det hørtes veldig godt ut nemlig. Og mye annet godt også i tråden her.

Jeg har forresten fått en hel laks av besteforeldrene mine mot at jeg inviterer dem på laksemiddag en dag over nyttår. Jeg kan vel steke den hel i ovnen ja?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 01:45   #30
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger middagstips til 2. juledag

Går da ikke an å nedstemme kveite Det er jo nesten som kjøtt, synes jeg, så saftig og smakfullt.

Masse gode tips i tråden her, ja

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no