Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mange som skal jobbe i julen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 00:52   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Mange som skal jobbe i julen?

I morgen er siste dag på jobb før jul. Da er det fri til 3. januar. Skal bli deilig med ett par uker fri.

Mannen min skal jobbe ett par vakter i romjulen, men har fri julaften og nyttårshelgen, heldigvis.

Dere andre da? Jobb eller fri?

Jeg sender en liten ekstra tanke til dem som skal jobbe i julen, allefall de som må jobbe julaften og 1. juledag.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 07:51   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Et par korte arbeidsdager i romjula - helt uproblematisk. Mannen har fri hele jula så ungene får fri fra SFo og barnehage

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:02   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg skal jobbe dagvakter 22., 23., 24, og ihvertfall en dagvakt i romjulen, men jeg gleder meg. Far har siste arbeidsdag i morgen, og da kan han kose seg med ungene.
De skal en runde med gaver, og en tur på gravene.

Det er helt uproblematisk (og nå er jo både ribbe og medister til julemiddagen klare), far må vel jobbe en dag eller to i romjulen han også.

Jeg har jo hatt mange fridager nå før jul og det har vært lite stress, bortsett fra at vi "mistet "forrige uke fordi jeg var syk.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:05   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Det er mulig det blir noen arbeidsdager i mellomjulen. Men ellers skal jeg ha fri de dagene jeg ønsker meg denne julen, når man er ferdig med skolen er man kanskje ikke så helsig at man kan velge seg fri noe mer

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:12   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

I år har jeg faktisk fri både julaften og nyttårsaften.

Jeg skal jobbe 1. og 2. juledag da, men det er greit. Jeg er bare lykkelig over at jeg slipper å jobbe julaften og nyttårsaften. Ja, jeg har til og med fri 1. nyttårsdag!

Mannen skal vel jobbe litt i romjula.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:14   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Skal jobbe 27-28-29, men det er helt uproblematisk. Det blir nok lite å gjøre, forhåpentligvis.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:22   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Skal jobbe sent idag og imorgen, så har jeg fri fram til 26. Og da jobber jeg til å med 30! Men så har jeg da fri etter det i nesten 3 uker!


Sist redigert av Azi : 21-12-06 kl 08:28.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:22   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Vi er stengt i julen, noe jeg er overlykkelig for.
Men sambo må nok jobbe litt. Om han tar seg fri,
så må han sikkert ha vakt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:35   #9
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Takk for det - jeg skal jobbe nyttårshelga + 4.juledag. Ganske fornøyd med det.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:38   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Det er egentlig jobbdager her i mellomjula (korte da; 10-15), men jeg skal egentlig kunne velge litt selv. Men når det er masse å gjøre kan man liksom ikke velge å ha fri heller.

Så jeg regner med jeg jobber.

(Jeg syns det er litt deilig å få fri fra familie jeg da, så det gjør meg egentlig veldig lite...)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:48   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg skal ha helt fri mellom jul og nyttår, da havner jeg noen få timer på minussiden, men det får heller stå sin prøve. Mannen min skal innom og jobbe en formiddag, men ellers blir det helt fri. Det skal bli deilig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:01   #12
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har i utgangspunktet fri jul og nyttår men jobber i mellomdagene. Jeg har tatt 3 ekstravakter. Da jobber jeg en kort kveld (17-22.30) 1juledag og 8-12 2 juledag og 8-12 1 januar. Helt greit for meg og det er kjekt å få med seg 133%-en.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:03   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Mann jobber nesten hele jula. Formidagsskift fra i morgen til mandag så natt fra tirsdag til fredags morgen...
Men det er man nå vant med når manbor ilag med en industriarbeider , de jobber 24\7 hele året

Jeg er sykemeldt fra studiene så har hatt juleferie fra 1 des hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:07   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har fleksitid og kunne i utgangspunktet tatt fri hele romjulen. Men jeg har valgt å jobbe en dag (28.) for å få unna litt av januarplanleggingen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:08   #15
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Vi har fri mellom jul og nyttår begge to. I morgen tipper jeg vi tar enten helt fri eller jobber kort dag, vi har et par julegaver igjen å handle inn, og så har vi da fri til 2. januar.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:11   #16
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har litt avspasering til gode som kommer godt med nå i romjula. Det er rolige dager på jobb, men selvfølgelig alltid en del å gjøre med tanke på forberedelser til neste år og liknende.

Fredag ca kl 2 tenker jeg at jeg tar juleferie, tar likevel en tur på biblioteket for å se om det er noe jeg kan lese meg opp på i jula. Så det blir på en måte ferie, med mulighet for å trekke seg litt tilbake fra familiestyr for å lese litt innimellom. Egentlig en vinn-vinn situasjon.

God jul til alle dere som skal jobbe helligdager og/eller romjul.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:36   #17
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har "fri" (må jobbe med hovedoppgaven) i hele jula. Mens mannen jobber 1. og 2. juledag. Og hele nyttårshelga. Han jobber døgnvakter derfor skal vi være hos min familie i jula.

Mulig ungene må en dag eller to i sfo/barnehage - hvis ikke pappa finner på noe med dem ute av huset da. Har ikke helt bestemt meg ennå.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:50   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg jobber i dag og i morgen. Kommer litt seinere og går litt tidligere siden det ikke er lærere eller elever her. I romjula jobber jeg onsdag og torsdag, avspaserer på fredag.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:53   #19
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg jobber hele julen, med unntak av 1. juledag. Nyttårshelgen har jeg fri da. Det går greit å jobbe i julen, men ikke når man er så langt unna familie og venner.

Men det skal bli koselig å glede pasientene julekvelden da. Det gleder jeg meg til, faktisk.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:58   #20
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg jobber ikke jeg, så har fri. Men mannen min må jobbe hele jula, dvs, han har fri julaften og 1. dag, for da har de stengt, men resten jobber han. Og da er det ikke snakk om korte dager, mer 09 til 22. I utgangspunktet skulle han ikke det, men de har fått masse sykdom, så da har han ikke noe valg. Jeg vurderer å ta med meg ungene og reise hjem til mor, men det er litt trist å reise fra han også da. Han er rimelig skuffa han også.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no