Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 22:07   #81
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Jeg hadde aldri klart å jobbe som vindusvasker på SAS hotellet ,da hadde jeg dævva av skrekk ! Ikke som kassadame på Rimi, da ville jeg dævva av kjedsomhet . Jeg kunne ikke jobbet i sjokoladefabrikk, da ville jeg spist til jeg dævva .

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:21   #82
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Jeg kunne ikke ha vært selger. Jobbet en periode på bensinstasjon. Og på hver medarbeidersamtale fikk jeg beskjed om at sjefen var veldig fornøyd med meg, men jeg burde bli flinkere til å selge. Men unnskyld meg. Jeg følte ikke for å prakke på de kundene som skulle betale bensin en bollepose.

Jeg kunne heller ikke vært lærer. Jeg er elendig på å forklare bort ting, og når i tillegg folk ikke forstår hva jeg mener, blir jeg utålmodig, og kan hisse meg fort opp. Jeg var VELDIG stolt av meg selv i høst. Da hadde jeg ansvaret for en utenlandsk sykepleierstudent som kunne dårlig norsk, (ikke noe vondt å si om henne), men da fikk jeg testet tålmodigheten min ja.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:24   #83
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

Så jeg har prøvd mye av det mange her aldri ville jobbet med...Og den verste jobben...Telefonselger uten tvil

Jeg kunne ikke ha jobbet som telefonselger, nei. Hadde ikke klart å selge noen ting. Og hadde sikkert begynt å grine hvis noen hadde kjeftet på meg.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:29   #84
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

[*]på gatekjøkken (shell)[/list]

Det gatekjøkkenet hjalp til med å putte 35 kilo ekstra på den allerede for store kroppen min. Med Baconcheeseburger og pommes frites til "lunsj", og "fri" tilgang til det fristende smågodtbuffeten mitt på gulvet. Hadde desverre STOR tiltrekningskraft. (Jobbet der selv).


Oi, det ble visst mange innlegg etterhverandre. Ikke bra.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 03:12   #85
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Jeg vil nevne slangetemmer. Og åleoppdretter. Fysjameg.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 09:12   #86
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Det gatekjøkkenet hjalp til med å putte 35 kilo ekstra på den allerede for store kroppen min. Med Baconcheeseburger og pommes frites til "lunsj", og "fri" tilgang til det fristende smågodtbuffeten mitt på gulvet. Hadde desverre STOR tiltrekningskraft. (Jobbet der selv).


Oi, det ble visst mange innlegg etterhverandre. Ikke bra.

Det gatekjøkkenet sørget for noen kiloer også ja....

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 20:05   #87
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke yrker kunne du aldri hatt?

Kunne aldri jobbet som selger

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no