Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-23, 14:10   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Nei, han bare valgte å ikke si til henne at han kjøpte aksjer slik at hun ikke ble inhabil. Den løken.

Ja, det var også mitt inntrykk. Men da er der jo åpenbart at Sindresaken er langt mer alvorlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:12   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Og Finnes gikk jo ut som en helgen da Huitfeldtsaken kom, og påsto at han hadde gjort aaaalt riktig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:13   #43
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det var også mitt inntrykk. Men da er der jo åpenbart at Sindresaken er langt mer alvorlig?

Ja, han har manipulert og gjemt bort. Og så er omfanget av et helt, helt annet kaliber.

Aftenposten postet en artikkel om det, og der mener de at han nærmest må ha jobbet fulltid som trader. Helt sjokkerende.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:15   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja, han har manipulert og gjemt bort. Og så er omfanget av et helt, helt annet kaliber.

Aftenposten postet en artikkel om det, og der mener de at han nærmest må ha jobbet fulltid som trader. Helt sjokkerende.

SAmtidig har han en annen jobb. Den arbeidsgiveren burde lure litt på hvor mye av kontortiden sin han har brukt på dette?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:15   #45
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

1.8.mill var vel det han tjente på dette på 8 år? Så han satte sin kones jobb på spill for litt over 200 000 per år, blir det ikke?

Jeg skjønner ikke at han tør å lyve om dette til pressen, når han vet det kan oppdages. Men det er vel det sånt ikke har blitt oppdaget til nå.

Litt artig at han sa det verste med at kona ble statsminister var at han måtte slutte med aksjehandel.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:16   #46
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det stilles særskilte krav til habilitet og kontroll hos en statsminister og ja, det er vel ingen tvil om at Sindre Finnes har lurt kona si trill rundt, men jeg mener helt seriøst at hun i den rollen må ha et helt annet krav til å ha oversikt over ektemannens økonomi (og annet) enn et vanlig ektepar har. Det er dumt, men lov at den ene parten i et ekteskap melder seg ut og ikke har oversikt over økonomien, men det er IKKE greit når den ene parten har en av rikets viktigste jobber.

Som uføretrygdet er jeg pålagt av NAV å ha 100% kontroll over egen og ektefelles økonomi. Hadde jeg hatt yngre barn og en ektefelle med lavere inntekt enn han har, hadde jeg vært lovpålagt å ha kontroll over og øyeblikkelig oppgi endringer i mannens inntekt pga beregning av barnetillegg på trygda. Hadde jeg latt være, oppgitt gale tall eller ikke sjekket hva han til en hver tid tjener, måtte jeg tilbakebetalt det jeg eventuelt hadde fått for mye. I enkelte tilfeller har folk blitt straffet for gale opplysninger. Som uføretrygdet har man rett og slett ikke lov til å ikke ha full kontroll over egen og sin manns felles inntekt. Det burde vært en selvfølge også for en statsminister. Dersom en person med uføretrygd og barnetillegg hadde hatt en partner som hadde løyet om egen inntekt og holdt deler av sin økonomi skjult for partneren, er det likevel mottakeren av trygden som hadde fått straffen. Man SKAL ha oversikt. Det skal også statsministeren ha.

Hun visste at han handlet i aksjer i ganske stort monn og hun burde krevd den omtalte listen lenge før media tok tak i saken. Statsministerens kontor også. Vi har kommet dit at statens organ kontrollerer fattigfolk på trygd rutinemessig mens det er media som må passe på politikere i ledende posisjoner. Slik kan det ikke være.


Sist redigert av Lhi-My : 15-09-23 kl 14:48.
Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:17   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg synes AH og ES sakene er veldig like. Og egentlig er det irrelevant om de har tjent millioner eller hundrelapper eller tapt på det. Det er brudd eller moralsk gråsone på det som er gjort som er vesentlig. Og antallet aksjer er i hvert fall helt uvesentlig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:27   #48
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg synes AH og ES sakene er veldig like. Og egentlig er det irrelevant om de har tjent millioner eller hundrelapper eller tapt på det. Det er brudd eller moralsk gråsone på det som er gjort som er vesentlig. Og antallet aksjer er i hvert fall helt uvesentlig.

Jeg tror det blir tøffere runde for Finnes med Økokrim. Statsministeren er ansvarlig for alt, så enormt mange flere selskaper hvor hun vil ha hatt informasjon som kan gi mistanke om innside enn for utenriksministeren. (Og bodd i statsministerboligen, hvor hun hadde kontor også?) Ola Flem gjorde 100 handler over to år, og jeg mener det ikke var inn og ut på dagen. Finnes gjorde opptil 60 handler på én dag. The magnitude! Og ikke minst manipulasjonen ved hvert årsslutt. Jeg tror hans sak er vesentlig verre. (Og så hjelper det ikke at meglere går ut og sier at produktene han har brukt er svært avanserte, og at han vært flink. Det tar vel ikke ned mistanke om innside, liksom.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:29   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja, han har manipulert og gjemt bort. Og så er omfanget av et helt, helt annet kaliber.

Aftenposten postet en artikkel om det, og der mener de at han nærmest må ha jobbet fulltid som trader. Helt sjokkerende.

Jeg så den overskriften, men får ikke lest saken, dessverre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:33   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg tror det blir tøffere runde for Finnes med Økokrim. Statsministeren er ansvarlig for alt, så enormt mange flere selskaper hvor hun vil ha hatt informasjon som kan gi mistanke om innside enn for utenriksministeren. (Og bodd i statsministerboligen, hvor hun hadde kontor også?) Ola Flem gjorde 100 handler over to år, og jeg mener det ikke var inn og ut på dagen. Finnes gjorde opptil 60 handler på én dag. The magnitude! Og ikke minst manipulasjonen ved hvert årsslutt. Jeg tror hans sak er vesentlig verre. (Og så hjelper det ikke at meglere går ut og sier at produktene han har brukt er svært avanserte, og at han vært flink. Det tar vel ikke ned mistanke om innside, liksom.)

Kan du si mer om de produktene han har brukt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:34   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg så den overskriften, men får ikke lest saken, dessverre.

Et utsnitt, om hvor vanskelig denne type trading er:

Sitat:

Det er ikke bare antall handler som er oppsiktsvekkende. Finnes har brukt svært avanserte og dyre finansielle instrumenter som brukes for å tjene penger kortsiktig. Han har over 1000 slike handler, ifølge investeringsdirektøren.

– Dette er trading hvor mange kan tape alle pengene sine. Det krever at du følger utrolig nøye med på markedet. Det er veldig vanskelig å time dette, sier Næss.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:36   #52
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan du si mer om de produktene han har brukt?

Bull & bear

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:39   #53
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Påvirker den siste saken deres tillit til politikere og systemet?

Nei, ikke så mye. I både ES og AH så tror jeg ikke de har vært klar over det. Ser mange her reagerer på at det "burde" bli oppdaget, men dette skjer jo på egne, lukkete kontoer ... så ... de har jo ikke noen teknisk sjangse til å oppdage det
[quote=Tjorven;5255006]Jeg føler at dette er nøyaktig som Anniken Huitfeldt. De har ektemenn som har drevet med aksjehandel og som, jeg tror, ganske bevisst ikke har informert konene sine om detaljer og omfang av dette. Sikkert i en eller annen forskrudd tanke om å skåne dem slik at de ikke skal få habilitetsproblemer.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Men min første tanke var at det var jo veeeldig beleilig for Høyre at dette offentliggjøres fire dager etter valget, og ikke fire dager før.

Ja, enig. Dette er nok informasjon som er holdt tilbake.

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er antakelig fryktelig naiv, men jeg forstår ikke hvordan to ektefeller kan ha så lite innsikt i hverandres økonomi og liv.

Hvis den ene går inn for å lure den andre eller holde tilbake informasjon så går det mest utrolige an. Husk at mye er man helt avhengig av at den andre parten oppgir.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, dette er veldig likt, sånn det ser ut.

Borten Moe ser verre ut, siden det ser ut som bevisst innsidehandel, men Huitfeldt og Finnes virker temmelig likt, bortsett fra at det virker som om Finnes har vært mer strukturert i gjemme-operasjonen.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det Finnes har gjort er betydelig verre enn mannen til Huitfeldt. Det han har drevet med er jo ekstremt. Superavansert trading, og han har bevisst manipulert balansen ved årsslutt for å lure et eventuelt innsyn. Dette virker jo som fullstendig spillegalskap.

Enig. På verstingetoppen: OBM. På delt andreplass: ES og AH. Verste ekstefelle SF. Usikker på om jeg synes SF er bedre eller verre enn OBM. Jurien er ute.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:39   #54
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg så den overskriften, men får ikke lest saken, dessverre.

Får man ikke hørt alle Aftenpostens låste artikler?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:41   #55
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja, han har manipulert og gjemt bort. Og så er omfanget av et helt, helt annet kaliber.

Aftenposten postet en artikkel om det, og der mener de at han nærmest må ha jobbet fulltid som trader. Helt sjokkerende.

Kanskje han har hatt en aksjehandel-avhengighet.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:42   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Tusen takk, Pepper!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:43   #57
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Altså, avansert trading er i seg selv helt lovlig og slettes ikke uvanlig. Det er å drive denne typen trading når du er gift med en statsråd eller en statsminister hvis regelver sier at dette ikke er tillatt som er den ulovlige handlingen. Og

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:43   #58
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror for øvrig ikke et sekund på at Erna visste noe. Hun er bedratt av sin mann, tror jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:46   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er muligens litt kort, tror jeg, men jeg kan ikke forså at ikke Finnes har gjort noe langt verre enn Ola Flem, jeg? Og da mener jeg ikke summene det er handlet med, eller hvordan de er som ektefeller, for det er irrelevant. Men selve saken i seg selv?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:51   #60
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Kanskje han har hatt en aksjehandel-avhengighet.

Oj, det omtales som liknende spillegalskap i artikkelen i Aftenposten linket over her..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no