Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 22:12   #1
eintesnart?
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 57
eintesnart? har et hav av muligheter foran seg
Blunk

Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Vaar sonn paa to og et halvt aar sover fremdeles i sprinkelseng. Grunnen er at han har det veldig bra der, og bruker bleie fremdeles. Men jeg har litt lyst til at han skal over i annen seng snart. Boer vi ta av den ene sia av sprinkel senga slik at han faar prove det foerst, eller kan vi gaa rett over i halvhoy seng? Han har et veldig lit rom, saa vi maa ha en seng med plass under.
Haaper paa mange svar slik at jeg kan ta den rette avgjorelsen

__________________
eintesnart?
eintesnart? er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:14   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhoy seng?

Jeg ville fjernet den ene siden på sprinkelsengen først.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:17   #3
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Min sover så urolig at han må ha kant rundt. Sluttet med baby-sprinkelseng for 3/4 år siden, da byttet vi til skuv-seng med gjerde.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:18   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Vi gikk rett fra sprinkelseng til familiekøye når storebror var 2.5 år. Det gikk strålende. Jeg ville imidlertid ikke gjort det med lillebror. Storebror var nemlig av typen som ikke gikk ned før en kom inn og hentet han, sånn er ikke lillebror.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:30   #5
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Storebror gikk rett fra sprinkelseng til halvhøy seng da han var 2,5 år. Ikke noe problem.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:32   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Storebror gikk rett fra sprinkelseng til halvhøy seng da han var 2,5 år. Ikke noe problem.

Puddingen også. Hun klasket riktignok i gulvet noen ganger de første ukene, så vi polstret godt med masse puter og dyner på gulvet under. Men det gikk fort over!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:33   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Min 2,5åring gikk fra sprinkel, til ta av ene veggen, til sprinkel igjen. Uten sprinklene stod han nemlig opp med en gang han gløttet litt på morgenen, og det kunne gjerne være kl 05. Men nå har han nettopp slutta å sove på dagen og sover litt lenger utpå så nå vurderer jeg å ta den av igjen. Har også tenkt til å bli kvitt sprinkelsenga snart, men tror jeg vil forsøke litt uten veggen først for å se hvordan det går.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:38   #8
eintesnart?
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 57
eintesnart? har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Takk for fine svar. Tror ogsaa jeg prover aa ta av den ene sia fysst. Min sonn er ogsaa april 08. Men lurer paa naar den sia event skal av?

__________________
eintesnart?
eintesnart? er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:44   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.175
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Jeg lurer på det samme. junior hos oss har ramlet ut av vanlig seng 4-5 ganger, og jeg vet ikkenår vi skal tørre å plassere Lillesøster i halvhøy seng når den tiden kommer. Eller Junior i høy køyeseng, som er planen på sikt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:46   #10
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Legge saueskinn eller noe på gulvet? Min ville lenge ikke bytte seng, han hadde det trygt og fint der han var. Så jeg ventet til han var klar. Lurt å snakke litt om det først? Eller ta med barnet og kjøpe?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:55   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett fra sprinkel til halvhøy seng?

Begge våre har gått rett frå sprinkelseng til halvhøg seng. Det har gått strålande. Begge fekk nye senger til treårsdagen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no